Dat zou je tussen de regels door wel op kunnen maken, ja!quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Kunnen we hier uit opmaken dat je niet heul erg fan van 'm bent?
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan ga je de liefde vanzelf voelen...
(Het heeft mijn longlist van nieuwe muziek wél gehaald, trouwens)
Ik hoorde dit generieke nummer vorige week.... - wellicht leuk als jouw land meedoet aan het EK Voetbal. Maar Oranje is niet van de partij. Dus leeft het EK hier niet. En dit nummer dus ook niet. Niemand zit hier op te wachten.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
David Guetta ft. Zara Larsson – This one’s for You
[ afbeelding ]
Voetballende de Top40 in?
Wat heeft dit met het EK te maken?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoorde dit generieke nummer vorige week.... - wellicht leuk als jouw land meedoet aan het EK Voetbal. Maar Oranje is niet van de partij. Dus leeft het EK hier niet. En dit nummer dus ook niet. Niemand zit hier op te wachten.
FLOP![]()
Naschrift: het is nog irritant ook, trouwens
Top, want alle 'kekke' 2016 sounds zijn erin verwerkt. Wat een schijtnummer, btw.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
David Guetta ft. Zara Larsson – This one’s for You
[ afbeelding ]
Voetballende de Top40 in?
Helemaal mee eens. Bloedirritant.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:36 schreef ToT het volgende:
Dit soort effectjes vond ik in het begin wel geinig, maar dat die hype snel maar weer over mag gaan zeg!
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:35 schreef knokkels het volgende:
Dit was de persoonlijke datingadvertentie van Gerard?
Kek is al weer zó 2015. Volgens mij moet je nu iets als "omin spang" zeggen of zo!quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Top, want alle 'kekke' 2016 sounds zijn erin verwerkt. Wat een schijtnummer, btw.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Kek is al weer zó 2015. Volgens mij moet je nu iets als "omin spang" zeggen of zo!
Eeewwquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Kek is al weer zó 2015. Volgens mij moet je nu iets als "omin spang" zeggen of zo!
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
Adele – Send my Love (to your new Lover)
[ afbeelding ]
Tot nu toe is elk nummer van Adele wat in de tipparade verscheen een hit geworden?! Deze ook?
Dat lijkt me dan wel.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Tot nu toe is elk nummer van Adele wat in de tipparade verscheen een hit geworden?! Deze ook?
omn spng mn. wrd! tf nmmrquote:
Flop, ze is over haar hoogtepunt heen. Muzikaal gezien.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ik heb een lichte twijfel. Haar derde album haalt niet het niveau van de vorige twee albums. En deze single komt gewoon letterlijk van het album dat iedereen allang heeft gekocht. De vraag is dan: wie koopt dit nummer nog? En is er genoeg airplay?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of ze over haar hoogtepunt heen is. Ze is vrij jong. Het kan best dat haar volgende album weer stukken beter is. Maar "25" zit bij mij nog in het folie.... Dat zegt eigenlijk alles wel.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Flop, ze is over haar hoogtepunt heen. Muzikaal gezien.
quote:
Dt schlt nmlk wl cht mllscndn hr. Dnkn z dn.quote:
Ik heb 25 ook, maar juist door dat album ben ik eerlijk gezegd Adele sound moe geworden.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze over haar hoogtepunt heen is. Ze is vrij jong. Het kan best dat haar volgende album weer stukken beter is. Maar "25" zit bij mij nog in het folie.... Dat zegt eigenlijk alles wel.
De Prozac ligt er al achter?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
Mr. Probz – Fine Ass Mess
[ afbeelding ]
Fijne kont Mess? Zou Mess daarmee in de Top40 kunnen komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |