SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Eén van de betere nieuwe pop-/dance-tracks van de afgelopen weken. Moet zonder meer de Top 40 kunnen halen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:36 schreef MaryMouse het volgende:
Armin van Buuren ft. Bullysongs – Freefall
[ afbeelding ]
Maakt Armin een vrije val de Top40 in, of naar de vuilnisbak?
Sow, echt een nietszeggend nummer dit, ik had amper door dat er nog Top of Flop gezegd moest worden! _Oquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, gaat 'm niet worden hoor. Flop.
Doet het hier ook.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
Volgende keer ga ik met de beats luisteren, met de AKG klinken alle nummers als een monotone brij
*proest*quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eén van de betere nieuwe pop-/dance-tracks van de afgelopen weken. Moet zonder meer de Top 40 kunnen halen.
TOP andermaal.
Deze van R3hab of de vorige van Armin?quote:
* knokkels luistert deze even aandachtigquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
R3hab & Quintino – Freak
[ afbeelding ]
R3hab blijft stug doorgaan om in de Top40 te komen, gaat het met Freak lukken?
wil dus niet dan flopquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
R3hab & Quintino – Freak
[ afbeelding ]
Nee, voor mezelf omdat ik zo laat aan kom waggelenquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Deze van R3hab of de vorige van Armin?
Owquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, voor mezelf omdat ik zo laat aan kom waggelen
Dit hoor ik ze wel om de 20 minuten bij Slam FM draaien. Top.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
R3hab & Quintino – Freak
[ afbeelding ]
Thuisfluiterquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:41 schreef knokkels het volgende:
Ik vind deze wel lekker klinken, top.
Dat Quintino uit Den Helder komt weeg ik niet eens mee
Of ik had even beter op de tijd moeten lettenquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow
Had ik ook rooksignalen naar Den Helder moeten sturen dus
Ik kan niet eens fluitenquote:
Om je mentale stabiliteit te redden van deze muziek?quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:41 schreef Symphonic het volgende:
Waarom gaat de telefoon altijd tijdens deze show
Twijfelgevalletje. Ik heb al veel top gezegd, dus is de neiging groot om dan maar flop te zeggen. Echter: dat deed ik twee weken geleden ook en toen werd dat nummer toch een top.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
R3hab & Quintino – Freak
[ afbeelding ]
dat ging om freakquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dit zou wel een goede zomerhit kunnen zijn, jammer dat ze niet een maandje of twee hebben gewacht met de release. desalniettemin Top.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Je zou met jouw smaak toch beter moeten weten.
Wedden om... iets?
Omdat er een abonnementsuitbreiding die je niet MAG missen, neen.. niet KAN missen op u wacht, meneer Symph.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:41 schreef Symphonic het volgende:
Waarom gaat de telefoon altijd tijdens deze show
Rihanna. Nuff said.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
Calvin Harris & Rihanna – This is what you came for
[ afbeelding ]
De tweede single van Calvin en Rihanna, gaat ook deze de Top10 in stormen?
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Omdat er een abonnementsuitbreiding die je niet MAG missen, neen.. niet KAN missen op u wacht, meneer Symph.
Ja want dat wedden ging ook met die zak hout erg goedquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wedden om... iets?
Ze zal wel zwaar wegen dan.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:43 schreef ToT het volgende:
Alles wat Rihanna aanraakt verandert in goud, dus Top.
11, je zou echt beter even met je plas naar de dokter kunnen gaan hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Rihanna. Nuff said.
TOP.![]()
Of ik dat leuk of terecht vind, doet niet ter zake.
We zullen het ooit wetenquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit is de laatste keer ooit dat het nummer te horen is.Flop.
Want ze leest mee...?quote:
Ik heb dat nummer van Armin in mijn longlist geknikkerd, dus dan vind ik het minimaal aardig.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wedden om... iets?
Je weet het maar nooitquote:
Misschien ben je een beetje grieperig of zo?quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb dat nummer van Armin in mijn longlist geknikkerd, dus dan vind ik het minimaal aardig.
Alleen goud niet. Dat is namelijk al goud.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:43 schreef ToT het volgende:
Alles wat Rihanna aanraakt verandert in goud, dus Top.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alleen goud niet. Dat is namelijk al goud.
Mehh, ik hoorde hem eerder vandaag, vond hem wat tegenvallen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
Beyoncé – Hold Up
[ afbeelding ]
Megahit of Megaflop?
Ja okee, dat dan weer wel. Waar ken ik die sample ook weer van, Oh Encyclopedie Der Grote Muziekfeitjes?quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:47 schreef Symphonic het volgende:
Nooit gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar dit is top
Zelfde laken een pak. Ze staat met zo'n beetje haar hele album in de Engelse single Top 40. De hype rondom Beyoncé is zo groot dat dit middelmatige nummer gewoon weer een grote hit wordt. Het is immers Beyoncé.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
Beyoncé – Hold Up
[ afbeelding ]
Megahit of Megaflop?
we zullen zien wie gelijk krijgtquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja okee, dat dan weer wel. Waar ken ik die sample ook weer van, Oh Encyclopedie Der Grote Muziekfeitjes?
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Komt dit nummer nog op gang, of blijven we in schildpadmodus?
Lijkt er nu.........vals alarm!quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:48 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:
Rustig aan in de zomer johquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:48 schreef spijkerbroek het volgende:
En ze waren ooit zo schattig en leukquote:
dit kun je draaien om de overgang van Vout naar een nacht dj over te gaan.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
O’g3ne – Take the money and run
[ afbeelding ]
TjaFlop of Top?
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ze waren ooit zo schattig en leuk
tjeng tjengquote:
gaat het voor de rest lekker Symphquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ze waren ooit zo schattig en leuk
Als Beyonce of Rihanna dit had uitgebracht was het een top geworden. Maar het is een onbeduidend Nederlands trio. DJ's laten dit links liggen en het merendeel van het luisterpubliek ook.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
O’g3ne – Take the money and run
[ afbeelding ]
TjaFlop of Top?
Ik mag niet liegen van Meltingquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:50 schreef spijkerbroek het volgende:
man man man...
"A profit seeking entity has released this?"
Flop.
Alsof ik OOIT O'Gene zou draaien, oh hell nawquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
dit kun je draaien om de overgang van Vout naar een nacht dj over te gaan.
De stem van Rihanna vind ik ook beter bij het nummer passen dan die drie krijslijstersquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als Beyonce of Rihanna dit had uitgebracht was het een top geworden. Maar het is een onbeduidend Nederlands trio. DJ's laten dit links liggen en het merendeel van het luisterpubliek ook.
FLOP dus.
Dat breng je in de herfst of winter uit. Naja, eigenlijk helemaal nooit.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
Gnash ft. Olivia O’Brien – I hate U, I love U
[ afbeelding ]
In Australië is dit nummer van Gnash al een dikke vette nummer 1 hit. Do we Hate it, or do we Love it?
Ah inderdaadquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:53 schreef Symphonic het volgende:
beetje spinn off van Nate Ruess en Pink
Ik hoor vooral een nikszeggend deuntje, met generieke akkoorden en lyrics. Nu worden zulke nummers vaak hits, maar ik houd het toch op een FLOP.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
Gnash ft. Olivia O’Brien – I hate U, I love U
[ afbeelding ]
In Australië is dit nummer van Gnash al een dikke vette nummer 1 hit. Do we Hate it, or do we Love it?
idd herfst/wintermuziek, maar toch gok ik dat dit nog wel een hitje kan worden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat breng je in de herfst of winter uit. Naja, eigenlijk helemaal nooit.Flop.
Er is dit weekend nog kans op nachtvorstquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat breng je in de herfst of winter uit. Naja, eigenlijk helemaal nooit.Flop.
Daarom dus: Top!quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er is dit weekend nog kans op nachtvorst
U bent dwalende, broeder.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
idd herfst/wintermuziek, maar toch gok ik dat dit nog wel een hitje kan worden.
Ik ga je binnenkort gewoon een mp3 sturen van een onbekende R&B-act uit Finland, die in heel Scandinavië succesvol is. Of zoiets...quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Alsof ik OOIT O'Gene zou draaien, oh hell naw
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er is dit weekend nog kans op nachtvorst
Is ToT Brother Johnquote:
Niet bang zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:55 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Moeilijk ben toch bang voor een top
Voutje, bedanktquote:
ben ik welquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
En de laatste voor vanavond Top of Flop
Bang voor Melting?quote:
1e toon en iedereen zegt unaniem, FLOP! Saai, waardeloze stem, slaapverwekkende beat en een jengelende homo.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
Hailee Steinfeld ft. Dnce – Rock Bottom
[ afbeelding ]
Broertje weet wel beterquote:
En niet geheel onterechtquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe we shall see!
Ik noem volgens mij wel erg vaak iets een top!
Na enige twijfel hoor ik hier toch wel een TOP in. Vooral het refrein pakt lekker uit.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
Hailee Steinfeld ft. Dnce – Rock Bottom
[ afbeelding ]
quote:
Eeeww!quote:
Dank voor de show Muisquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
En de kwelling is weer over
Allemaal hartelijk bedankt voor jullie Tops en Flops
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
En de kwelling is weer over
Allemaal hartelijk bedankt voor jullie Tops en Flops
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:00 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Toch bedankt voor het draaien, Muis.
Ik duik mijn bed in.... ik hoop dat ik kan slapen, of dat ik nachtmerries ga krijgen van de muziek....
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:00 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik duik mijn bed in.... ik hoop dat ik kan slapen, of dat ik nachtmerries ga krijgen van de muziek....
Mafze Meltingquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:00 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
trustequote:Op woensdag 11 mei 2016 21:00 schreef Melting het volgende:
Slaap lekker Meltingquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:00 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Copy/Paste. Evil! You!quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Best Topic Ever:
DIG / Iemand die weet hoe ik een filmpje van een CD-rom kan rippen?
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Best Topic Ever:
Ik hoef hem niet eens aan te klikken.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Best Topic Ever:
Jamaar, jamaar, dat is het antwoord gewoonquote:
Truste Muisquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
Ik kruip ook mijn bed in, ben erg moe
Ik ga geen nachtmerries krijgen van de muziek hoor
Ik ga gewoon aan Lucky denken
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:01 schreef ToT het volgende:
Queen?
Okee slinger mij maar SNEL op het rooster!
Whehehe awwwww!quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
* knokkels overdenkt die statement even..quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, dat is het antwoord gewoon
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
SLaap lekker Muisquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
* Elfletterig gaat dit voorbeeld volgen (terwijl hij zich in de tussentijd afvraagt of een andere dj nog gaat draaien nu Muis klaar is)quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik gooi ff wat voer in m'n microgolf. brb
ToT.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig gaat dit voorbeeld volgen (terwijl hij zich in de tussentijd afvraagt of een andere dj nog gaat draaien nu Muis klaar is)
Geen idee wat het was, maar het was ook ineens weer over!quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
waait er een papiertje voor je microfoon?
Klonk wel enigszins als hoe het klonk bij Symphquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee wat het was, maar het was ook ineens weer over!
hing er ook een papiertje aan zn microfoon?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Klonk wel enigszins als hoe het klonk bij Symph
Zo klonk het welquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
hing er ook een papiertje aan zn microfoon?
Nahquote:
quote:
Hij rapt wel. Sort ofquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
van of voor, want ik heb heb niet aangevraagd oid
Voor.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
van of voor, want ik heb heb niet aangevraagd oid
Exact de reden dat ik begon te DJ'enquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor.
Ik kom vaak nogal kut uit m'n woorden!
Dat wil wel met dit weer ja. Ovenschotel is ook niet zo'n best plan op dagen als deze.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:17 schreef knokkels het volgende:
ZO dan, wat was het heet in de keuken zeg. Twee pitjes aan en het was alsof ik bij een smeltoven stond
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Exact de reden dat ik begon te DJ'en
Dan hoef je niet specifiek lang in de keuken te staanquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat wil wel met dit weer ja. Ovenschotel is ook niet zo'n best plan op dagen als deze.
Is je hout op?quote:
Ik 'wed' altijd om een zak hout.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De 11,5 eurocent valt nog niet...
Die heef het goed voor elkaar! of niet natuurlijk elke vrouw extra geeft een vergrote kans op hartproblemen..quote:
Is er maar eentje, hij is gewoon goed met Photoshoppenquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die heef het goed voor elkaar! of niet natuurlijk elke vrouw extra geeft een vergrote kans op hartproblemen..
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:24 schreef Elfletterig het volgende:
Zegt ToT nou dat z'n username eigenlijk op kwijligheid is gebaseerd?
Dit was van haar solo album!quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:24 schreef Elfletterig het volgende:
Zegt ToT nou dat z'n username eigenlijk op kwijligheid is gebaseerd?
quote:
Je stond er zelf versteld van?quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Fijn nummer met diverse stijlen verweven.
Arjen Lucassen is best geniaal met zijn vondstenquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Fijn nummer met diverse stijlen verweven.
Ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, je weet toch dat ik dit nummer al ken!
Bijzonder gecompliceerd ja.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Arjen Lucassen is best geniaal met zijn vondsten
quote:
Whehehe!quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:35 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Nee ik was in de war met Kronos Quartet - Lux Aeterna
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die hebben overigens wél een track van Marilyn Manson geremixt...
Nu weer te hard? Dan draai ik het weer terug!quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:43 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig vindt trouwens dat het volume van de microfoon wat te hard is ten opzichte van de muziek.
quote:
Of de muziek staat wat te zacht... - het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu weer te hard? Dan draai ik het weer terug!
Ja hallo, het eerste wat ik zag waren die tetten. Mijn computer heeft wat last met beeldopbouwquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja hallo, het eerste wat ik zag waren die tetten. Mijn computer heeft wat last met beeldopbouw
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja hallo, het eerste wat ik zag waren die tetten. Mijn computer heeft wat last met beeldopbouw
Zo kun je het inderdaad ook noemenquote:
Moet een beetje oppassen wat ik post tegenwoordig.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zo kun je het inderdaad ook noemen
Wel overdrachtelijk van je hoor, Lucky
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moet een beetje oppassen wat ik post tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |