SLaap lekker Muisquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
Ik kruip ook mijn bed in, ben erg moe
Ik ga geen nachtmerries krijgen van de muziek hoor
Ik ga gewoon aan Lucky denken
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
Ik kruip ook mijn bed in, ben erg moe
Ik ga geen nachtmerries krijgen van de muziek hoor
Ik ga gewoon aan Lucky denken
* Elfletterig gaat dit voorbeeld volgen (terwijl hij zich in de tussentijd afvraagt of een andere dj nog gaat draaien nu Muis klaar is)quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik gooi ff wat voer in m'n microgolf. brb
ToT.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig gaat dit voorbeeld volgen (terwijl hij zich in de tussentijd afvraagt of een andere dj nog gaat draaien nu Muis klaar is)
Geen idee wat het was, maar het was ook ineens weer over!quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
waait er een papiertje voor je microfoon?
Klonk wel enigszins als hoe het klonk bij Symphquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee wat het was, maar het was ook ineens weer over!
hing er ook een papiertje aan zn microfoon?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Klonk wel enigszins als hoe het klonk bij Symph
Zo klonk het welquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
hing er ook een papiertje aan zn microfoon?
Nahquote:
quote:
Hij rapt wel. Sort ofquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
van of voor, want ik heb heb niet aangevraagd oid
Voor.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
van of voor, want ik heb heb niet aangevraagd oid
Exact de reden dat ik begon te DJ'enquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor.
Ik kom vaak nogal kut uit m'n woorden!
Dat wil wel met dit weer ja. Ovenschotel is ook niet zo'n best plan op dagen als deze.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:17 schreef knokkels het volgende:
ZO dan, wat was het heet in de keuken zeg. Twee pitjes aan en het was alsof ik bij een smeltoven stond
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Exact de reden dat ik begon te DJ'en
Dan hoef je niet specifiek lang in de keuken te staanquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat wil wel met dit weer ja. Ovenschotel is ook niet zo'n best plan op dagen als deze.
Is je hout op?quote:
Ik 'wed' altijd om een zak hout.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De 11,5 eurocent valt nog niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |