Het heeft 8 weken geduurd, maar MadMaster, Piet en ToT hadden gelijkquote:
Helaas ToT je stond alleen met je top. Ik drink op just me, DDM, Knokkels, watertornado en Luckyquote:Op woensdag 13 april 2016 20:15 schreef ToT het volgende:
Zonder te zien wie het was had ik al meteen dat dit een Top gaat worden!
Of hij huilend uit de kast gekomen is weet ik niet, maar MadMaster, Lucky, just me en Spezza hadden gelijk met hun flopquote:Op woensdag 30 maart 2016 20:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik voorspel bij dezen dat ie flopt en de zanger huilend uit de kast komt.
Dit was bijna een unanieme TOP van watertornado, Melting, just me, Lucky, Tailfox, MadMaster, To T en Spezza. Maar de enige die ‘niemendalletje’ zei had gelijkquote:Op woensdag 30 maart 2016 20:53 schreef Sfeermaker het volgende:
Feels like a river - niemendalletje en dus flop
Gaan jullie maar lekker liggen zweten met z'n allen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:09 schreef just me het volgende:
[..]
We zullen vanuit het kingsize bed zwaaien
Ik met 3 jonge goden naast me, dat gaat zweten wordenquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Gaan jullie maar lekker liggen zweten met z'n allen.
quote:Op woensdag 27 april 2016 20:57 schreef Melting het volgende:
Ik versta er geen zak van.... dus flop!
Met Lucky, Annagh, just me, Spijkerbroek en ToT ga ik op dit muziekje graag een terrasje pakken. MadMaster, Melting en Knokkels, water voor julliequote:Op woensdag 27 april 2016 20:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Hij heeft zelfs een excuusrapper! Ja, echt Top!
omdat ze denken dat de autotune een slechte vibe/stem wel oplost.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:11 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom gaan zo veel Nederlanders zwakbegaafd klinken zo gauw ze gaan rappen?
Anders kopen de overige zwakzinnigen het niet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:11 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:11 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
omdat ze denken dat de autotune een slechte vibe/stem wel oplost.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Anders kopen de overige zwakzinnigen het niet.
Doe ik graag, mevrouw muis.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:11 schreef MaryMouse het volgende:
Enrique Iglesias ft. Wisin – Duele El Corazon
[..]
[..]
Met Lucky, Annagh, just me, Spijkerbroek en ToT ga ik op dit muziekje graag een terrasje pakken. MadMaster, Melting en Knokkels, water voor jullie
Ze kopen niet, ze klikken.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Anders kopen de overige zwakzinnigen het niet.
Had ik dit ook niet laten floppen?quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:11 schreef MaryMouse het volgende:
Enrique Iglesias ft. Wisin – Duele El Corazon
[..]
[..]
Met Lucky, Annagh, just me, Spijkerbroek en ToT ga ik op dit muziekje graag een terrasje pakken. MadMaster, Melting en Knokkels, water voor jullie
ik ga mee hoorquote:
met een drankje op een terrasje klinkt dit gewoon lekkerquote:
Zou je dat even zelf kunnen nakijken? MUZ / Radio 49 #1221 Oud-Hollandsche bewoordingen met DJ Voutquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Had ik dit ook niet laten floppen?
Ja dus: MUZ / Radio 49 #1222 Top of Flop? Hoe dan ook: heerlijke ellende!quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Had ik dit ook niet laten floppen?
Helemaal mee eens, just me.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:13 schreef just me het volgende:
[..]
met een drankje op een terrasje klinkt dit gewoon slecht
![]()
![]()
we schuiven wel wat doorquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja dus: MUZ / Radio 49 #1222 Top of Flop? Hoe dan ook: heerlijke ellende!
Dat wordt dus water zuipen.
Dank voor de correctiequote:Op woensdag 11 mei 2016 20:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja dus: MUZ / Radio 49 #1222 Top of Flop? Hoe dan ook: heerlijke ellende!
Dat wordt dus water zuipen.
Sure.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2016 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Als het nummer inmiddels al een jaar oud is, moet het inmiddels toch wel een Top worden!![]()
quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo, misschien is het niet zo slim geweest om om 5 uur op bed te gaan chillen, om vervolgens om 20:10 uur wakker te worden. En ToF deels te missen
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:15 schreef MaryMouse het volgende:
James Bay – Best Fake Smile
[..]
[..]
[..]En terecht ToT
MadMaster, Knokkels, Spijkerbroerk, Annagh, Melting, Lucky en Elf
kloptquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:13 schreef just me het volgende:
[..]
met een drankje op een terrasje klinkt dit gewoon lekker bagger
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
[..]En terecht ToT
met dit weer klinkt alles na het derde drankje wel lekker.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:13 schreef just me het volgende:
[..]
met een drankje op een terrasje klinkt dit gewoon lekker
![]()
![]()
Dat laat ik aan dat moment overquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sure.Waar ga je trouwens liggen met de slaapzakken party, aan de buitenkant, of op een grote hoop?
Ongetwijfeld!quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]!
En dat wordt vannacht flink bagger slapen?
Wat een tijd.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo, misschien is het niet zo slim geweest om om 5 uur op bed te gaan chillen, om vervolgens om 20:10 uur wakker te worden. En ToF deels te missen
Alleen maar de Toppers hoorquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Ja ja, bij 11 klopte het ook al niet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
[..]En terecht ToT
Same here waarschijnlijk. Beetje weggedoezeld in het zonnetje en ik ben de hele dag niet echt duf of sloom, maar ik heb gewoon niet echt veel energie.quote:
bij mij begint de energie nu weer te komen, ook gevaarlijkquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here waarschijnlijk. Beetje weggedoezeld in het zonnetje en ik ben de hele dag niet echt duf of sloom, maar ik heb gewoon niet echt veel energie.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig vindt dit nummer nog steeds niks bijzonders
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:17 schreef just me het volgende:
[..]
bij mij begint de energie nu weer te komen, ook gevaarlijk
Toch wel bijzonder slecht?quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig vindt dit nummer nog steeds niks bijzonders
Hier sterft het ook echt van de mieren.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een moment voor jezelf. Als er maar geen mieren in het gras bivakkeren.
DDM, Knokkels en ToT zagen La La Land wel zitten. just me bleef liever thuisquote:Op woensdag 13 april 2016 20:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind het net Miley, met erg veel gedraai aan de knoppen. Zal wel scoren met dat eightiessynthdeuntje eronder
Ik neem wel wat koper meequote:Op woensdag 11 mei 2016 20:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een moment voor jezelf. Als er maar geen mieren in het gras bivakkeren.
Het is ook echt bagger!quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
DVBBS – La La Land
[..]
DDM, Knokkels en ToT zagen La La Land wel zitten. just me bleef liever thuis –O-
we hebben een liter of 60 verf staanquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:17 schreef just me het volgende:
[..]
bij mij begint de energie nu weer te komen, ook gevaarlijk
La la's doen het altijd wel goedquote:
op verven is mijn huwelijk stukgelopenquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we hebben een liter of 60 verf staan
wat in de aanbieding isquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:21 schreef just me het volgende:
Muis, ik moest van Mad doorgeven dat alles een flop is
Dit gaat de geschiedenis in als DE flop der floppers.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
Coldplay – Up&Up
[ afbeelding ]
Voorspellen ze het zelf goed en gaat dit een grote hit in de Top40 worden? Of floppen ze?
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:23 schreef Annagh het volgende:
Sorry Muis, ik ga toch maar weer naar buiten. Het is 26.5 hier binnen en ik drijf van mijn stoel.:
Fijne avond nog!
datquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:22 schreef Melting het volgende:
Coldplay.... zal dus helaas wel een top zijn.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:23 schreef Annagh het volgende:
Sorry Muis, ik ga toch maar weer naar buiten. Het is 26.5 hier binnen en ik drijf van mijn stoel.:
Fijne avond nog!
En ongeveer een minuut of 5 te langquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:23 schreef ToT het volgende:
Hmmmm ik twijfel......het is idd echt bloedsaai.....mja toch maar Top.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ongeveer een minuut of 5 te lang
5 minuten duurt deze ellende?!quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
6:45 minquote:
[..]
Dat terwijl de radio edit 3:58 minuten duurt...quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan bof ik met 25 graden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:23 schreef Annagh het volgende:
Fijne avond nog!
Slechter zal het er niet van worden, dus jaquote:
Dan heb ik die over het hoofd gezienquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat terwijl de radio edit 3:58 minuten duurt...
Originele naam wel!quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
Kungs vs Cookin’ on 3 burners – This Girl
[ afbeelding ]
Heeft Kungs genoeg aan 3 pitten om deze meid naar de Top40 te koken?
Leuke productie, maar het basismateriaal mist iets. Doet het vast leuk in de nachtclubs op Ibiza, maar een echte hit zie ik het niet worden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
Kungs vs Cookin’ on 3 burners – This Girl
[ afbeelding ]
Heeft Kungs genoeg aan 3 pitten om deze meid naar de Top40 te koken?
Klopt, voor onze oren mist er idd echt wel iets aan, maar voor de jonkies boeit dat niet zo. Het klinkt wel lekker geinig, dus top!quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Leuke productie, maar het basismateriaal mist iets. Doet het vast leuk in de nachtclubs op Ibiza, maar een echte hit zie ik het niet worden.
FLOP derhalve.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
Galantis – No Money
[ afbeelding ]
Wie durft er geld in te zetten opdat dit Zweedse Duo in de Top40 komt?
Nee hoor, dan geef ik toch de voorkeur aan toiletpapier.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
Galantis – No Money
[ afbeelding ]
Het mag de schoenen van Runaway (U&I) nog niet poetsen, maar een bescheiden hitje lijkt me zeker haalbaar.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
Galantis – No Money
[ afbeelding ]
Ik deel deze mening.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:29 schreef Symphonic het volgende:
Galantis wordt weer gepushed door 3 FM dus top
Runaway (U&I) is ook hun enige dikke vette nummer 1 hit hier geweestquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het mag de schoenen van Runaway (U&I) nog niet poetsen, maar een bescheiden hitje lijkt me zeker haalbaar.
TOP dus
Runaway (U&I) was een vroege ontdekking van mij. Weken eerder ontdekt dan de doorbraak tijdens Serious Request.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:29 schreef Symphonic het volgende:
Hele dag niet hoeven knikkebollen en nu begint het weer. Flop.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
Tom Odell – Magnetised
[ afbeelding ]
Singer/Songwriter Top of Flop?
Ze moeten toch een achtergrondmuziekje hebben voor alle promos die ze tot september maken.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:29 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hele dag niet hoeven knikkebollen en nu begint het weer. Flop.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Gooi ik er speciaal voor jou zo wat Armin in
Dat mag jijquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mag ik dat nog veranderen in enórme flop?
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mag ik dat nog veranderen in enórme flop?
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:34 schreef ToT het volgende:
Deze jankstem is onderhand wel zo uitgekauwd.
En de test.....
Zijn nieuwe tracks "Wrong Crowd" en "Constellations" zijn veel, veel beter dan deze single. Maar ik gun hem het succes. Het nummer klinkt ook best oké.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
Tom Odell – Magnetised
[ afbeelding ]
Singer/Songwriter Top of Flop?
Broertje toch.... wat een nare woorden gebruik je nu?quote:
ik heb al 3 keer gemute om painkillers af te kunnen luisteren.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt, dit is 1 van de weinige nummers waar ik echt de neiging bij krijg het te muten!
Toch even naar "Wrong Crowd" en "Constellations" gaan luisteren op Spotify, is mijn advies. Allebei echt prachtig mooie nummers.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:34 schreef ToT het volgende:
Deze jankstem is onderhand wel zo uitgekauwd.
En de test.....
Megahit? Gepushed?quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zijn nieuwe tracks "Wrong Crowd" en "Constellations" zijn veel, veel beter dan deze single. Maar ik gun hem het succes. Het nummer klinkt ook best oké.
TOP dus.
In tegenstelling tot wat hierboven over Galantis werd gezegd, wordt deze track wél door 3FM gepusht. Was een paar weken geleden 3FM Megahit.
Genoteerdquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toch even naar "Wrong Crowd" en "Constellations" gaan luisteren op Spotify, is mijn advies. Allebei echt prachtig mooie nummers.
Ik heb geen Spotify.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toch even naar "Wrong Crowd" en "Constellations" gaan luisteren op Spotify, is mijn advies. Allebei echt prachtig mooie nummers.
Nee, gaat 'm niet worden hoor. Flop.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:36 schreef MaryMouse het volgende:
Armin van Buuren ft. Bullysongs – Freefall
[ afbeelding ]
Maakt Armin een vrije val de Top40 in, of naar de vuilnisbak?
sorryquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Broertje toch.... wat een nare woorden gebruik je nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |