Dank voor de correctiequote:Op woensdag 11 mei 2016 20:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja dus: MUZ / Radio 49 #1222 Top of Flop? Hoe dan ook: heerlijke ellende!
Dat wordt dus water zuipen.
Sure.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2016 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Als het nummer inmiddels al een jaar oud is, moet het inmiddels toch wel een Top worden!![]()
quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo, misschien is het niet zo slim geweest om om 5 uur op bed te gaan chillen, om vervolgens om 20:10 uur wakker te worden. En ToF deels te missen
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:15 schreef MaryMouse het volgende:
James Bay – Best Fake Smile
[..]
[..]
[..]En terecht ToT
MadMaster, Knokkels, Spijkerbroerk, Annagh, Melting, Lucky en Elf
kloptquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:13 schreef just me het volgende:
[..]
met een drankje op een terrasje klinkt dit gewoon lekker bagger
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
[..]En terecht ToT
met dit weer klinkt alles na het derde drankje wel lekker.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:13 schreef just me het volgende:
[..]
met een drankje op een terrasje klinkt dit gewoon lekker
![]()
![]()
Dat laat ik aan dat moment overquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sure.Waar ga je trouwens liggen met de slaapzakken party, aan de buitenkant, of op een grote hoop?
Ongetwijfeld!quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]!
En dat wordt vannacht flink bagger slapen?
Wat een tijd.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo, misschien is het niet zo slim geweest om om 5 uur op bed te gaan chillen, om vervolgens om 20:10 uur wakker te worden. En ToF deels te missen
Alleen maar de Toppers hoorquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Ja ja, bij 11 klopte het ook al niet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
[..]En terecht ToT
Same here waarschijnlijk. Beetje weggedoezeld in het zonnetje en ik ben de hele dag niet echt duf of sloom, maar ik heb gewoon niet echt veel energie.quote:
bij mij begint de energie nu weer te komen, ook gevaarlijkquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here waarschijnlijk. Beetje weggedoezeld in het zonnetje en ik ben de hele dag niet echt duf of sloom, maar ik heb gewoon niet echt veel energie.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig vindt dit nummer nog steeds niks bijzonders
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:17 schreef just me het volgende:
[..]
bij mij begint de energie nu weer te komen, ook gevaarlijk
Toch wel bijzonder slecht?quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig vindt dit nummer nog steeds niks bijzonders
Hier sterft het ook echt van de mieren.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een moment voor jezelf. Als er maar geen mieren in het gras bivakkeren.
DDM, Knokkels en ToT zagen La La Land wel zitten. just me bleef liever thuisquote:Op woensdag 13 april 2016 20:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind het net Miley, met erg veel gedraai aan de knoppen. Zal wel scoren met dat eightiessynthdeuntje eronder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |