SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Jutten doe je aan zee, op het strand...quote:Op woensdag 27 april 2016 19:36 schreef ToT het volgende:
Smerissen waren bij ons jutten, geen juten.![]()
I know!quote:Op woensdag 27 april 2016 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jutten doe je aan zee, op het strand...
quote:Op woensdag 27 april 2016 19:38 schreef Dj_Vout het volgende:
Ben ik van Duitschen bloed?
[ afbeelding ]
Die bewaar ik even...quote:Op woensdag 27 april 2016 19:38 schreef Dj_Vout het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik schreef geschrefen dan weer bewust Vout om in de sfeer van de show te blijvenquote:Op woensdag 27 april 2016 19:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik schreef vout bewust vout om het extra vout te laten lijken.
quote:Op woensdag 27 april 2016 19:41 schreef MaryMouse het volgende:
Mijn hemel, en dan moet ik zo nog proberen een show neer te zetten met alleen maar kwaliteitsnummers. Ik ga deadt hier
quote:Op woensdag 27 april 2016 19:41 schreef MaryMouse het volgende:
Mijn hemel, en dan moet ik zo nog proberen een show neer te zetten met alleen maar kwaliteitsnummers. Ik ga deadt hier
The Power Of Vout Compells Youquote:Op woensdag 27 april 2016 19:41 schreef MaryMouse het volgende:
Gaat helemaal goed komen Muis.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:41 schreef MaryMouse het volgende:
dood gaan doe ik de komende 25 jaar niet meer aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Ik zat ook al naar de bami te kijkenquote:
Ze zingt Ria Valks dialectquote:Op woensdag 27 april 2016 19:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Waarom zingt zij to-táál geen Gronings maar wel met een of ander niet bestaand dialect?
Vaagjes
Deal.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dood gaan doe ik de komende 25 jaar niet meer aan
Goreng betekend gebakken.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zat ook al naar de bami te kijken
Klopt, en is eigenlijk ook een ontbijtgerecht.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Goreng betekend gebakken.
Nasi/bami is dus gewoon gebakken rijst/bami
Omdat de rest van Nederland dat begrijpt als Grunnings.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Waarom zingt zij to-táál geen Gronings maar wel met een of ander niet bestaand dialect?
Vaagjes
In die tijd waren er maar drie boeren actief, dat viel geen hond op.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Vaagjes
Ja, lekkerquote:Op woensdag 27 april 2016 19:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Goreng betekend gebakken.
Nasi/bami is dus gewoon gebakken rijst/bami
En vaak van de kliekjes gemaaktquote:Op woensdag 27 april 2016 19:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt, en is eigenlijk ook een ontbijtgerecht.
Altijd van de restjes van de avond te voor gemaaktquote:
De katers jagen mij meestal uit het warme bedquote:
quote:
Helaas.quote:
Ben ik blij dat die vogel van mij gewoon opgesloten kan zittenquote:Op woensdag 27 april 2016 19:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De katers jagen mij meestal uit het warme bed
Ben ik van Duitsen bloed?
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 27 april 2016 19:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Veeeeeeeeeeeeeeeeel te lang geleden!
Als de dag van gisterenquote:Op woensdag 27 april 2016 19:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Veeeeeeeeeeeeeeeeel te lang geleden!
Dus de oplossing is?quote:Op woensdag 27 april 2016 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
Zolang ik leef heeft Nederland geen Songfestival meer gewonnen.
quote:
Investeren in kwaliteit? Groot Nationaal Songfestival, elk jaar weer. De muziekcultuur in Nederland flink verbeteren...quote:
Ik herinner me Lenny met haar gitaar en gejengel over die troubadour nog goed.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
Zolang ik leef heeft Nederland geen Songfestival meer gewonnen.
quote:
Ah!quote:Op woensdag 27 april 2016 19:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Elluf stelt zelluf ook van die vragen.
quote:Op woensdag 27 april 2016 19:56 schreef Rafeiro het volgende:
Vout alvast bedankt. Kleine oorlog met het gesnavelde wezen alhier dus ik ga even op jacht.
quote:Op woensdag 27 april 2016 19:56 schreef Rafeiro het volgende:
Vout alvast bedankt. Kleine oorlog met het gesnavelde wezen alhier dus ik ga even op jacht.
Graag gedraaid.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:57 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ] Vout dank je hartelijk het was weer Vout vanouds [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 april 2016 19:58 schreef Elfletterig het volgende:
Vout, bedankd foor alle veine muziekjes.![]()
En Muis: succes!
Had niet verwacht dat je er serieus op in zou gaan.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Investeren in kwaliteit? Groot Nationaal Songfestival, elk jaar weer. De muziekcultuur in Nederland flink verbeteren...
Het is een horigequote:
Je hebt het Koningslied gemist?quote:Op woensdag 27 april 2016 19:59 schreef MadMaster het volgende:
Vout, het was te doen.
Dank voor het mijden van de echte shit...
quote:Op woensdag 27 april 2016 19:59 schreef MadMaster het volgende:
Vout, het was te doen.
Dank voor het mijden van de echte shit...
Mooi bruggetje naar de volgende show...quote:Op woensdag 27 april 2016 19:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat je er serieus op in zou gaan.![]()
Maar inderdaad, het is van lage kwaliteit en als je dan ziet hoe dolenthousiast mensen reageren, terwijl ze meestal in de onderste regionen verdwijnen, is wat jij zegt de oplossing.
Weer een uur lang hedendaagse kwaliteitquote:Op woensdag 27 april 2016 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi bruggetje naar de volgende show...
Nee, er is veel erger.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt het Koningslied gemist?
Allez....... Melting, Tailfox, Lucky, Sfeermaker en ToT mogen hun ego strelen. Watertornado, MadMaster, just me en Spezza zagen dit nummer liever floppen.quote:
Kwaliteit?quote:Op woensdag 27 april 2016 20:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weer een uur lang hedendaagse kwaliteit
Na 2 uur Vout klinkt alles kwaliteitquote:
Ik zag het ook liever floppen hoor.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:00 schreef MaryMouse het volgende:
Willy William – Ego
[..]
Allez....... Melting, Tailfox, Lucky, Sfeermaker en ToT mogen hun ego strelen. Watertornado, MadMaster, just me en Spezza zagen dit nummer liever floppen.
Ik heb er geen kijk meer op...quote:Op woensdag 27 april 2016 20:00 schreef MaryMouse het volgende:
Willy William – Ego
[..]
Allez....... Melting, Tailfox, Lucky, Sfeermaker en ToT mogen hun ego strelen. Watertornado, MadMaster, just me en Spezza zagen dit nummer liever floppen.
quote:Op woensdag 27 april 2016 20:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Na 2 uur Vout klinkt alles kwaliteit
quote:Op woensdag 27 april 2016 20:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Na 2 uur Vout klinkt alles kwaliteit
Straks pas...quote:Op woensdag 27 april 2016 20:01 schreef Elfletterig het volgende:
De bedoeling is toch dat we voorspellen of de gedraaide nummers een hit worden?
* Elfletterig luistert dit programma voor de eerste keer
Straksjesquote:Op woensdag 27 april 2016 20:01 schreef Elfletterig het volgende:
De bedoeling is toch dat we voorspellen of de gedraaide nummers een hit worden?
* Elfletterig luistert dit programma voor de eerste keer
Ondersteun ze!quote:Op woensdag 27 april 2016 20:02 schreef GodmotherR49 het volgende:
dank je wel Vout
![]()
* GodmotherR49 verder gaat buurjongen ondersteunen in de strijd tegen de muur
quote:
Zijn hoofd botst met de muur na de muziek?quote:Op woensdag 27 april 2016 20:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Straksjes
Ik draai eerst wat nummers die in de Top40 terecht gekomen zijn
quote:
DDM stond alleen met haar flop, watertornado, just me, Knokkels, ToT en Lucky hoorden de Topquote:
Ja want Kodalinequote:Op woensdag 27 april 2016 20:03 schreef MaryMouse het volgende:
Kygo ft. Kodaline – Raging
[..]
[..]
DDM stond alleen met haar flop, watertornado, just me, Knokkels, ToT en Lucky hoorden de Top
Aan te laten sterken en stiekem meteen het laatste ook tussen neus en lippen door.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]probeer jij mij van mijn show af te leiden?
Of probeer je mij nu te verleiden?
quote:Op woensdag 27 april 2016 20:02 schreef GodmotherR49 het volgende:
dank je wel Vout
![]()
* GodmotherR49 verder gaat buurjongen ondersteunen in de strijd tegen de muur
quote:Op woensdag 27 april 2016 20:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Aan te laten sterken en stiekem meteen het laatste ook tussen neus en lippen door.
Ik stond met eentje ook alleen, toen ik iets Top noemde. Geen idee of die vandaag al aan de beurt is of dat het de volgende keer is. Ik weet niet eens meer om welk nummer het ging!quote:Op woensdag 27 april 2016 20:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
DDM stond alleen met haar flop, watertornado, just me, Knokkels, ToT en Lucky hoorden de Top
Da's alvast 1 in the pocket, ghèhehehe.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Sja, ook hier hoor ik een topper in.
quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja hoor. Daar is ie weer. Het geheime ingredient voor een top. Het & teken
Helaas voor Lucky, Tailfox en Spezza. De ampersand was goed voor een flop en goed voor MadMaster, Melting en watertornadoquote:Op woensdag 30 maart 2016 20:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geef dat ding toch gewoon de naam die het verdient: ampersand.
Ik heb goed gescoord!quote:Op woensdag 27 april 2016 20:05 schreef MaryMouse het volgende:
GEFLOPT
Imany – Don’t be so shy (Filatov & Karas Remix)
Melting en just me. Lucky, Piet, Spijkerbroek, Symphonic en Broertje
Sigala ft. Imani & DJ Fresh – Say You Do
Say you DON'T zeiden Symph, Melting, Spijkerbroek en Broertje. Piet
Kygo & Labrinth – Fragile
[..]
[..]
[..]
[..]
Helaas voor Lucky, Tailfox en Spezza. De ampersand was goed voor een flop en goed voor MadMaster, Melting en watertornado
whehehquote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 20:18 schreef ToT het volgende:
Goddomme, ook weer met zo'n Kukident-slis.
Top!
De meningen waren verdeeld. ToT en Lucky hoorden wel de Top in de Kukident-slis. Knokkels in eerste instantie ook maar veranderder zijn stem naar Flop en versterkte daarmee het team van DDM, watertornado en just mequote:
Wie houdt de score bij?quote:Op woensdag 27 april 2016 20:05 schreef MaryMouse het volgende:
GEFLOPT
Imany – Don’t be so shy (Filatov & Karas Remix)
Melting en just me. Lucky, Piet, Spijkerbroek, Symphonic en Broertje
Sigala ft. Imani & DJ Fresh – Say You Do
Say you DON'T zeiden Symph, Melting, Spijkerbroek en Broertje. Piet
Kygo & Labrinth – Fragile
Helaas voor Lucky, Tailfox en Spezza. De ampersand was goed voor een flop en goed voor MadMaster, Melting en watertornado
quote:Op woensdag 27 april 2016 20:07 schreef MaryMouse het volgende:
Walking on cars – Speeding Cars
[..]
[..]
De meningen waren verdeeld. ToT en Lucky hoorden wel de Top in de Kukident-slis. Knokkels in eerste instantie ook maar veranderder zijn stem naar Flop en versterkte daarmee het team avn DDM, watertornado en just me
Eindscore komt zoquote:
quote:Op woensdag 27 april 2016 20:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
De meningen waren verdeeld. ToT en Lucky hoorden wel de Top in de Kukident-slis. Knokkels in eerste instantie ook maar veranderder zijn stem naar Flop en versterkte daarmee het team van DDM, watertornado en just me
En Piet, Knokkels en MadMaster hadden gelijkquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nog zo'n mislukte straatmuzikant, flop.
quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Een ft. en een &
Dat moet wel een top worden.
Ik denk dat we nu wel kunnen constateren dat een ft. en een & geen topper garanderen. Jammer voor Tailfox, Spezza, Lucky, Sfeermaker en Melting. MadMaster & just me & ToT lieten zich door de & niet imponeren en voorspelde de correct flop.quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:31 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]![]()
denk dat je gelijk hebt, toppertjuh deze
Noop, Riton kwam helemaal niet binnen dat hadden Tailfox, just me, Melting en Sfeermaker heel goed in de gaten. Watertornado, Lucky, ToT, MadMaster mogen zo weer in de herkansingquote:
wat was ik denkende? Was mijn koffie op ofzo?quote:Op woensdag 27 april 2016 20:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
De meningen waren verdeeld. ToT en Lucky hoorden wel de Top in de Kukident-slis. Knokkels in eerste instantie ook maar veranderder zijn stem naar Flop en versterkte daarmee het team van DDM, watertornado en just me
quote:Op woensdag 27 april 2016 20:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
wat was ik denkende? Was mijn koffie op ofzo?
quote:Op woensdag 27 april 2016 20:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
wat was ik denkende? Was mijn koffie op ofzo?
* knokkels kijkt verwilderd om zich heen op zoek naar de nieuwe batch koffiequote:
Ondanks de uitspraak haalde Maan de Top 40, waar DDM, just me, Lucky en ToT het mee eens waren. Knokkels vond het niet om aan te horen.quote:Op woensdag 13 april 2016 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Top, vanwege de hype. En kan dat kind wat aan haar uitspraak doen aub?
Owjaquote:Op woensdag 27 april 2016 20:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]je vroeg zelfs nog expliciet of je je stem mocht veranderen
quote:Op woensdag 27 april 2016 20:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Weet een manier om alles te winnen.
quote:Op woensdag 27 april 2016 20:11 schreef BastardMouse het volgende:
Doeg doeg, Eerwaardequote:
quote:Op woensdag 27 april 2016 20:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
U gaat, of bent u lekker gekomen?
quote:Op woensdag 27 april 2016 20:11 schreef BastardMouse het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 20:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Top, ze schijnt helemaal 'in' te zijn
YES!!!! zeiden DDM en ToTquote:
Vast niet over haar anonieme zwarte peugeotquote:
"Ah toe nou, ik heb nog nooit in zo'n ding gereden!"quote:
quote:Op woensdag 27 april 2016 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vast niet over haar anonieme zwarte peugeot
[..]
[..]
Deze vind ik stiekem eigenlijk ook best wel een beetje lekker!quote:Op woensdag 27 april 2016 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
Meghan Trainor – No
[..]
[..]
YES!!!! zeiden DDM en ToT. De NO's kwamen van Lucky, Knokkels en just me
[..]
Whehehehe!!quote:Op woensdag 27 april 2016 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
"Ah toe nou, ik heb nog nooit in zo'n ding gereden!"
- "Nou vooruit, vanavond als ik terug kom van het werk dan."
I suckquote:Op woensdag 27 april 2016 20:15 schreef MaryMouse het volgende:
Score (correct/incorrecte Top of Flop):
ToT 7/2
just me 5/3
Melting 5/3
Lucky 4/5
MadMaster 4/2
Knokkels 3/3
DDM 2/2
Sfeermaker 2/2
Tailfox 2/2
watertornado 2/3
Symphonic 1/1
Spijkerbroek 1/1
Broertje 1/1
Piet 1/3
Spezza 0/5
Tipparadequote:Op woensdag 27 april 2016 20:15 schreef MadMaster het volgende:
Waar haal je deze songs vandaan, Muis?
Ik zeg bij voorbaat op alles 'Flop'...
quote:Op woensdag 27 april 2016 20:15 schreef MaryMouse het volgende:
Score (correct/incorrecte Top of Flop):
ToT 7/2
just me 5/3
Melting 5/3
Lucky 4/5
MadMaster 4/2
Knokkels 3/3
DDM 2/2
Sfeermaker 2/2
Tailfox 2/2
watertornado 2/3
Symphonic 1/1
Spijkerbroek 1/1
Broertje 1/1
Piet 1/3
Spezza 0/5
quote:Op woensdag 27 april 2016 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
Als je zingt over je Smart, is dat dan een smartlap?
#dtv
Echt wel!quote:Op woensdag 27 april 2016 20:16 schreef Annagh het volgende:
Jeetje Muis, wat zit hier veel werk in joh.
quote:Op woensdag 27 april 2016 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
Als je zingt over je Smart, is dat dan een smartlap?
#dtv
Precies, ik worstel me iedere twee weken door de bagger heenquote:Op woensdag 27 april 2016 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat een droevenis.
Maar wel fijn om te weten dat ik hiervoor niet naar de platenboer hoef...
Ah, die truuk heeft muntje ook ooit geprobeerd, daar trap ik niet in. Bij dezen bent u gediskwalificeerdquote:
Top 40 moet haalbaar zijn. Ik zeg TOP.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
Lucas & Steve – Make it Right
[ afbeelding ]
Lucas & Steve hebben al 1.000.000+ plays op Spotify, maar is dat genoeg om ze in de Top40 te laten komen?
quote:Op woensdag 27 april 2016 20:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, die truuk heeft muntje ook ooit geprobeerd, daar trap ik niet in. Bij dezen bent u gediskwalificeerd
True, true!quote:Op woensdag 27 april 2016 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij is (cq: ze zijn) gewoon een bastard. Hij doet z'n naam (cq: ze doen hun naam) eer aan.
Pikstraf!quote:
Dat worden vaak de hits.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:20 schreef ToT het volgende:
Hmmmm moeilijk, maar er zit gewoon werkelijk NIKS in dit nummer. dus ik ga voor Flop, ongeacht hoeveel plays die lui op Spotify hebben.
Daar moet ik even over nadenken hoorquote:
Uw, generieke flop staat genoteerdquote:Op woensdag 27 april 2016 20:21 schreef MadMaster het volgende:
U heeft mijn generieke flop genoteerd?
Als ik iets anders vind, dan laat ik dat wel weten...
En wat zegt dat dan?quote:Op woensdag 27 april 2016 20:20 schreef ToT het volgende:
Hmmmm moeilijk, maar er zit gewoon werkelijk NIKS in dit nummer. dus ik ga voor Flop, ongeacht hoeveel plays die lui op Spotify hebben.
Precies, bij dit soort dingen moet je principieel zijn...quote:Op woensdag 27 april 2016 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]I know, ik denk ook dat ik hiermee een punt verlies, maar fuck it!
Flop!
quote:
Ook weer waar ja.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
En wat zegt dat dan?![]()
Er zijn slechtere nummers de Top40 in.. Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld Justin Bieber
Bij de eerste klank had ik al meteen zoiets van: Top.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:22 schreef MaryMouse het volgende:
Birdy – Wild Horses
[ afbeelding ]
Haar vorige single van dit album heeft de Top40 niet weten te halen. Gaat dat met Wild Horses wel lukken?
Ja, dit is een Top...quote:Op woensdag 27 april 2016 20:22 schreef MaryMouse het volgende:
Birdy – Wild Horses
[ afbeelding ]
Haar vorige single van dit album heeft de Top40 niet weten te halen. Gaat dat met Wild Horses wel lukken?
Voorzichtige topquote:Op woensdag 27 april 2016 20:22 schreef MaryMouse het volgende:
Birdy – Wild Horses
[ afbeelding ]
ToT, gast....quote:Op woensdag 27 april 2016 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij de eerste klank had ik al meteen zoiets van: Top.
Met de hakken over de slot, dankzij het catchy refrein. Een nipte TOP dus.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:22 schreef MaryMouse het volgende:
Birdy – Wild Horses
[ afbeelding ]
Las in de gauwigheid iets anders.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:24 schreef ToT het volgende:
Echte tienertrutjesmuziek, hoewel ze beter klonk toen ze er zelf nog eentje was.
k?quote:Op woensdag 27 april 2016 20:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Las in de gauwigheid iets anders.
zorg jij nou eerst maar eens voor een DJ-accountquote:Op woensdag 27 april 2016 20:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het is me te generiek, zoals zo veel hitparademuziek vandaag de dag.
meh, flopquote:Op woensdag 27 april 2016 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
James Bay – Best Fake Smile
[ afbeelding ]
Komt James dit keer door een vals lachje in de Top40 of betekent dit juist zijn eerste flop?
Als het nummer inmiddels al een jaar oud is, moet het inmiddels toch wel een Top worden!quote:Op woensdag 27 april 2016 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Komt James dit keer door een vals lachje in de Top40 of betekent dit juist zijn eerste flop?
Toch, als ik oude hitlijsten bekijk zit er ook veel muziek tussen die veel op elkaar lijkt.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het is me te generiek, zoals zo veel hitparademuziek vandaag de dag.
De vorige keren heeft je dat wel tot de 'overwinning' gebrachtquote:
Volgens mij is de James Bay-hype wel een beetje over. Dit nummer heeft niks bijzonders, dus zet ik maar eens in op een FLOP. Ik kan niet steeds "top" gaan zeggen, namelijkquote:Op woensdag 27 april 2016 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Ook weer waar, ja!quote:Op woensdag 27 april 2016 20:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De vorige keren heeft je dat wel tot de 'overwinning' gebracht
Binnenkort. Ik heb nu zo'n mannetje in Den Helder die heel vaak speelt wat ik aanvraagquote:Op woensdag 27 april 2016 20:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
zorg jij nou eerst maar eens voor een DJ-account![]()
![]()
Dat was het vorige nummer jong.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmmmz, twijfels..... Ehm.... Nee, teveel van hetzelfde gejammer. Flop.
Ik heb ook mijn mensen daarvoor. Werkt primaquote:Op woensdag 27 april 2016 20:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Binnenkort. Ik heb nu zo'n mannetje in Den Helder die heel vaak speelt wat ik aanvraag
FLOP!quote:Op woensdag 27 april 2016 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
Era Istrefi – Bon Bon
[ afbeelding ]
Albanese BonBonnetjesof
?
Ik kende deze al, vreemd genoeg. Maar nee, die bonbon hoef ik niet te proeven hoor..quote:Op woensdag 27 april 2016 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
Era Istrefi – Bon Bon
[ afbeelding ]
Albanese BonBonnetjesof
?
Albanese bonbonnetjes zijn vast lekker, maar dit nummer is een stuk minder. Het grenst aan irritant. In dit genre is veel betere muziek voorhanden. Daarom dus een FLOP.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
Era Istrefi – Bon Bon
[ afbeelding ]
Albanese BonBonnetjesof
?
Liquorice the Bassie?quote:Op woensdag 27 april 2016 20:30 schreef knokkels het volgende:
My time has come with Bassie?
Wat vind Adriaan daarvan?
Die vindt zo'n jonge schoonzus vast prima.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:30 schreef knokkels het volgende:
My time has come with Bassie?
Wat vind Adriaan daarvan?
quote:
quote:Op woensdag 27 april 2016 20:31 schreef knokkels het volgende:
Kan zij niet op een afdeling in afzondering worden geplaatst?
Dit schijnt getipt te worden als één van de grote zomerhits. Of het dat ook wordt, weet ik niet. Maar de Top 40 haalt -ie vast wel. TOP dus.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
Pitbull ft. Enrique Iglesias – Messin’ Around
[ afbeelding ]
Pitbull heeft al de nodige hits op zijn naam staan. Wordt dit een Top of een Flop?
Is dat nog in de mode?quote:Op woensdag 27 april 2016 20:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Ja, hier gaat weer op getwerkt worden.
Top.
Dan zullen ze eerst BPM minstens moeten verdubbelen.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit schijnt getipt te worden als één van de grote zomerhits. Of het dat ook wordt, weet ik niet. Maar de Top 40 haalt -ie vast wel. TOP dus.
The Ol' Payola Blues Strike Againquote:Op woensdag 27 april 2016 20:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit schijnt getipt te worden als één van de grote zomerhits. Of het dat ook wordt, weet ik niet. Maar de Top 40 haalt -ie vast wel. TOP dus.
Is dat al uit de mode? Ik heb het niet gevolgdquote:
Wordt wel verdomde langzaam twerken danquote:Op woensdag 27 april 2016 20:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Ja, hier gaat weer op getwerkt worden.
Top.
Miley is er mee gestopt. Sindsdien heb ik er weinig meer over gehoord of van gezien.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is dat al uit de mode? Ik heb het niet gevolgd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |