Top 40 moet haalbaar zijn. Ik zeg TOP.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
Lucas & Steve – Make it Right
[ afbeelding ]
Lucas & Steve hebben al 1.000.000+ plays op Spotify, maar is dat genoeg om ze in de Top40 te laten komen?
quote:Op woensdag 27 april 2016 20:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, die truuk heeft muntje ook ooit geprobeerd, daar trap ik niet in. Bij dezen bent u gediskwalificeerd
True, true!quote:Op woensdag 27 april 2016 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij is (cq: ze zijn) gewoon een bastard. Hij doet z'n naam (cq: ze doen hun naam) eer aan.
Pikstraf!quote:
Dat worden vaak de hits.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:20 schreef ToT het volgende:
Hmmmm moeilijk, maar er zit gewoon werkelijk NIKS in dit nummer. dus ik ga voor Flop, ongeacht hoeveel plays die lui op Spotify hebben.
Daar moet ik even over nadenken hoorquote:
Uw, generieke flop staat genoteerdquote:Op woensdag 27 april 2016 20:21 schreef MadMaster het volgende:
U heeft mijn generieke flop genoteerd?
Als ik iets anders vind, dan laat ik dat wel weten...
En wat zegt dat dan?quote:Op woensdag 27 april 2016 20:20 schreef ToT het volgende:
Hmmmm moeilijk, maar er zit gewoon werkelijk NIKS in dit nummer. dus ik ga voor Flop, ongeacht hoeveel plays die lui op Spotify hebben.
Precies, bij dit soort dingen moet je principieel zijn...quote:Op woensdag 27 april 2016 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]I know, ik denk ook dat ik hiermee een punt verlies, maar fuck it!
Flop!
quote:
Ook weer waar ja.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
En wat zegt dat dan?![]()
Er zijn slechtere nummers de Top40 in.. Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld Justin Bieber
Bij de eerste klank had ik al meteen zoiets van: Top.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:22 schreef MaryMouse het volgende:
Birdy – Wild Horses
[ afbeelding ]
Haar vorige single van dit album heeft de Top40 niet weten te halen. Gaat dat met Wild Horses wel lukken?
Ja, dit is een Top...quote:Op woensdag 27 april 2016 20:22 schreef MaryMouse het volgende:
Birdy – Wild Horses
[ afbeelding ]
Haar vorige single van dit album heeft de Top40 niet weten te halen. Gaat dat met Wild Horses wel lukken?
Voorzichtige topquote:Op woensdag 27 april 2016 20:22 schreef MaryMouse het volgende:
Birdy – Wild Horses
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |