quote:
quote:Op woensdag 27 april 2016 19:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Veeeeeeeeeeeeeeeeel te lang geleden!
Als de dag van gisterenquote:Op woensdag 27 april 2016 19:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Veeeeeeeeeeeeeeeeel te lang geleden!
Dus de oplossing is?quote:Op woensdag 27 april 2016 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
Zolang ik leef heeft Nederland geen Songfestival meer gewonnen.
quote:
Investeren in kwaliteit? Groot Nationaal Songfestival, elk jaar weer. De muziekcultuur in Nederland flink verbeteren...quote:
Ik herinner me Lenny met haar gitaar en gejengel over die troubadour nog goed.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
Zolang ik leef heeft Nederland geen Songfestival meer gewonnen.
quote:
Ah!quote:Op woensdag 27 april 2016 19:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Elluf stelt zelluf ook van die vragen.
quote:Op woensdag 27 april 2016 19:56 schreef Rafeiro het volgende:
Vout alvast bedankt. Kleine oorlog met het gesnavelde wezen alhier dus ik ga even op jacht.
quote:Op woensdag 27 april 2016 19:56 schreef Rafeiro het volgende:
Vout alvast bedankt. Kleine oorlog met het gesnavelde wezen alhier dus ik ga even op jacht.
Graag gedraaid.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:57 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ] Vout dank je hartelijk het was weer Vout vanouds [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 april 2016 19:58 schreef Elfletterig het volgende:
Vout, bedankd foor alle veine muziekjes.![]()
En Muis: succes!
Had niet verwacht dat je er serieus op in zou gaan.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Investeren in kwaliteit? Groot Nationaal Songfestival, elk jaar weer. De muziekcultuur in Nederland flink verbeteren...
Het is een horigequote:
Je hebt het Koningslied gemist?quote:Op woensdag 27 april 2016 19:59 schreef MadMaster het volgende:
Vout, het was te doen.
Dank voor het mijden van de echte shit...
quote:Op woensdag 27 april 2016 19:59 schreef MadMaster het volgende:
Vout, het was te doen.
Dank voor het mijden van de echte shit...
Mooi bruggetje naar de volgende show...quote:Op woensdag 27 april 2016 19:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat je er serieus op in zou gaan.![]()
Maar inderdaad, het is van lage kwaliteit en als je dan ziet hoe dolenthousiast mensen reageren, terwijl ze meestal in de onderste regionen verdwijnen, is wat jij zegt de oplossing.
Weer een uur lang hedendaagse kwaliteitquote:Op woensdag 27 april 2016 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi bruggetje naar de volgende show...
Nee, er is veel erger.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt het Koningslied gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |