SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Jutten doe je aan zee, op het strand...quote:Op woensdag 27 april 2016 19:36 schreef ToT het volgende:
Smerissen waren bij ons jutten, geen juten.![]()
I know!quote:Op woensdag 27 april 2016 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jutten doe je aan zee, op het strand...
quote:Op woensdag 27 april 2016 19:38 schreef Dj_Vout het volgende:
Ben ik van Duitschen bloed?
[ afbeelding ]
Die bewaar ik even...quote:Op woensdag 27 april 2016 19:38 schreef Dj_Vout het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik schreef geschrefen dan weer bewust Vout om in de sfeer van de show te blijvenquote:Op woensdag 27 april 2016 19:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik schreef vout bewust vout om het extra vout te laten lijken.
quote:Op woensdag 27 april 2016 19:41 schreef MaryMouse het volgende:
Mijn hemel, en dan moet ik zo nog proberen een show neer te zetten met alleen maar kwaliteitsnummers. Ik ga deadt hier
quote:Op woensdag 27 april 2016 19:41 schreef MaryMouse het volgende:
Mijn hemel, en dan moet ik zo nog proberen een show neer te zetten met alleen maar kwaliteitsnummers. Ik ga deadt hier
The Power Of Vout Compells Youquote:Op woensdag 27 april 2016 19:41 schreef MaryMouse het volgende:
Gaat helemaal goed komen Muis.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:41 schreef MaryMouse het volgende:
dood gaan doe ik de komende 25 jaar niet meer aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Ik zat ook al naar de bami te kijkenquote:
Ze zingt Ria Valks dialectquote:Op woensdag 27 april 2016 19:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Waarom zingt zij to-táál geen Gronings maar wel met een of ander niet bestaand dialect?
Vaagjes
Deal.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dood gaan doe ik de komende 25 jaar niet meer aan
Goreng betekend gebakken.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zat ook al naar de bami te kijken
Klopt, en is eigenlijk ook een ontbijtgerecht.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Goreng betekend gebakken.
Nasi/bami is dus gewoon gebakken rijst/bami
Omdat de rest van Nederland dat begrijpt als Grunnings.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Waarom zingt zij to-táál geen Gronings maar wel met een of ander niet bestaand dialect?
Vaagjes
In die tijd waren er maar drie boeren actief, dat viel geen hond op.quote:Op woensdag 27 april 2016 19:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Vaagjes
Ja, lekkerquote:Op woensdag 27 april 2016 19:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Goreng betekend gebakken.
Nasi/bami is dus gewoon gebakken rijst/bami
En vaak van de kliekjes gemaaktquote:Op woensdag 27 april 2016 19:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt, en is eigenlijk ook een ontbijtgerecht.
Altijd van de restjes van de avond te voor gemaaktquote:
De katers jagen mij meestal uit het warme bedquote:
quote:
Helaas.quote:
Ben ik blij dat die vogel van mij gewoon opgesloten kan zittenquote:Op woensdag 27 april 2016 19:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De katers jagen mij meestal uit het warme bed
Ben ik van Duitsen bloed?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |