Allez....... Melting, Tailfox, Lucky, Sfeermaker en ToT mogen hun ego strelen. Watertornado, MadMaster, just me en Spezza zagen dit nummer liever floppen.quote:
Kwaliteit?quote:Op woensdag 27 april 2016 20:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weer een uur lang hedendaagse kwaliteit
Na 2 uur Vout klinkt alles kwaliteitquote:
Ik zag het ook liever floppen hoor.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:00 schreef MaryMouse het volgende:
Willy William – Ego
[..]
Allez....... Melting, Tailfox, Lucky, Sfeermaker en ToT mogen hun ego strelen. Watertornado, MadMaster, just me en Spezza zagen dit nummer liever floppen.
Ik heb er geen kijk meer op...quote:Op woensdag 27 april 2016 20:00 schreef MaryMouse het volgende:
Willy William – Ego
[..]
Allez....... Melting, Tailfox, Lucky, Sfeermaker en ToT mogen hun ego strelen. Watertornado, MadMaster, just me en Spezza zagen dit nummer liever floppen.
quote:Op woensdag 27 april 2016 20:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Na 2 uur Vout klinkt alles kwaliteit
quote:Op woensdag 27 april 2016 20:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Na 2 uur Vout klinkt alles kwaliteit
Straks pas...quote:Op woensdag 27 april 2016 20:01 schreef Elfletterig het volgende:
De bedoeling is toch dat we voorspellen of de gedraaide nummers een hit worden?
* Elfletterig luistert dit programma voor de eerste keer
Straksjesquote:Op woensdag 27 april 2016 20:01 schreef Elfletterig het volgende:
De bedoeling is toch dat we voorspellen of de gedraaide nummers een hit worden?
* Elfletterig luistert dit programma voor de eerste keer
Ondersteun ze!quote:Op woensdag 27 april 2016 20:02 schreef GodmotherR49 het volgende:
dank je wel Vout
![]()
* GodmotherR49 verder gaat buurjongen ondersteunen in de strijd tegen de muur
quote:
Zijn hoofd botst met de muur na de muziek?quote:Op woensdag 27 april 2016 20:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Straksjes
Ik draai eerst wat nummers die in de Top40 terecht gekomen zijn
quote:
DDM stond alleen met haar flop, watertornado, just me, Knokkels, ToT en Lucky hoorden de Topquote:
Ja want Kodalinequote:Op woensdag 27 april 2016 20:03 schreef MaryMouse het volgende:
Kygo ft. Kodaline – Raging
[..]
[..]
DDM stond alleen met haar flop, watertornado, just me, Knokkels, ToT en Lucky hoorden de Top
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |