SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
quote:Op woensdag 13 april 2016 20:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wandelende Andrelon-reclame!
coupe beunhaaselectricien
Epic Photoshopskills are epic!quote:Op woensdag 13 april 2016 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
Meghan Trainor – No
[ afbeelding ]
NO of Yes? (Voor de Top40)
Noooooooooooooooooooooo!quote:Op woensdag 13 april 2016 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
Meghan Trainor – No
[ afbeelding ]
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo *pierces eardrumsquote:Op woensdag 13 april 2016 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
Meghan Trainor – No
[ afbeelding ]
Dat Rihanna soundje is wel populair op dit momentquote:Op woensdag 13 april 2016 20:26 schreef ToT het volgende:
Lekker eigenwijs nummer met een Rihanna-sound: Top.
Daarom dus top ja!quote:Op woensdag 13 april 2016 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat Rihanna soundje is wel populair op dit moment
quote:Op woensdag 13 april 2016 20:26 schreef knokkels het volgende:
Ah, dus ik had de LaPo![]()
Delegeren ftw![]()
Thanks ToT
You need to let it goquote:Op woensdag 13 april 2016 20:28 schreef knokkels het volgende:
Mah name is Nahwwwwwwwww
Tripje naar de logopedist een idee?
quote:Op woensdag 13 april 2016 20:28 schreef knokkels het volgende:
Mah name is Nahwwwwwwwww
Tripje naar de logopedist een idee?
quote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 20:29 schreef Watertornado het volgende:
And her name was "no"? She wrote no. And no number . . oooooh I get it, she's a bitch!
quote:Op woensdag 13 april 2016 20:29 schreef Watertornado het volgende:
And her name was "no"? She wrote no. And no number . . oooooh I get it, she's a bitch!
quote:Op woensdag 13 april 2016 20:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Top ( en ik vind het schijtirritant)
quote:
Voor de liefhebbers: Lil' Dicky - Club Night. 2.33 voor de luiaards.quote:Op woensdag 13 april 2016 20:29 schreef ToT het volgende:
[..]Ik omschreef het nog positief als "Lekker eigenwijs", maar daar komt het idd op neer, ja!
Lil Dickyquote:Op woensdag 13 april 2016 20:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Voor de liefhebbers: Lil' Dicky - Club Night. 2.33 voor de luiaards.
Zal ik na de show even checkenquote:Op woensdag 13 april 2016 20:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Voor de liefhebbers: Lil' Dicky - Club Night. 2.33 voor de luiaards.
Topquote:Op woensdag 13 april 2016 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
Kygo ft. Kodaline – Raging
[ afbeelding ]
Tja?
Een paar is twee, dus je hebt nu nog 30 sec afwachttijdquote:Op woensdag 13 april 2016 20:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit wacht ik even een paar minuten af.
Een top, mevrouw.quote:Op woensdag 13 april 2016 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een paar is twee, dus je hebt nu nog 30 sec afwachttijd
Dank u meneer, die had ik al gezienquote:
Erg vergeetbaar idd en ik vind die beat ook erg irritant, met name in het refrein na de tekst.quote:
Wedden om een mengpaneel?quote:Op woensdag 13 april 2016 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Erg vergeetbaar idd en ik vind die beat ook erg irritant, met name in het refrein na de tekst.
quote:Op woensdag 13 april 2016 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
Maan – Ride it
[ afbeelding ]
Haalt ze weer een klein hitje of niet?
Ja, absoluut een hit.quote:Op woensdag 13 april 2016 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
Maan – Ride it
[ afbeelding ]
idd @ uitspraak zeg!quote:Op woensdag 13 april 2016 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Top, vanwege de hype. En kan dat kind wat aan haar uitspraak doen aub?
Honestly I don't know what this is...quote:Op woensdag 13 april 2016 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
Maan – Ride it
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 april 2016 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
Rihanna – Kiss it better
[ afbeelding ]
Die neusring
Ach, die zal niet bepalen of dit een top of een flop wordt. Toch?
Zij mag het wel beter kussen, als ze die neusring maar afdoetquote:Op woensdag 13 april 2016 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
Rihanna – Kiss it better
[ afbeelding ]
Die neusring
Ach, die zal niet bepalen of dit een top of een flop wordt. Toch?
moet je krabben?quote:
ik mocht niet 2x hetzelfde postenquote:Op woensdag 13 april 2016 20:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat just me zegt, maar dan zonder uitroeptekens.
Hit. Joekel.quote:Op woensdag 13 april 2016 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
Desiigner – Panda
[ afbeelding ]
Kanye West is best onder de indruk van Desiigner, wat vinden jullie?
elektrische gitaren zijn zo '80squote:Op woensdag 13 april 2016 20:45 schreef ToT het volgende:
Maar holy shit zeg, wat is de muziek vandaag de dag allemaal simpel zeg!![]()
![]()
En zoals wel vaker gezegd hier; zijn elektrische gitaren tegenwoordig taboe?
Zegt me geen donder, maar het klinkt wel als hitmateriaal; Top dus.quote:Op woensdag 13 april 2016 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
Desiigner – Panda
[ afbeelding ]
Daar zijn ze te simpel voor.quote:Op woensdag 13 april 2016 20:45 schreef ToT het volgende:
Maar holy shit zeg, wat is de muziek vandaag de dag allemaal simpel zeg!![]()
![]()
En zoals wel vaker gezegd hier; zijn elektrische gitaren tegenwoordig taboe?
een designer die een drukfout maakt, begint lekker.. maaar is het net niet ==>> Flopquote:Op woensdag 13 april 2016 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
Desiigner – Panda
[ afbeelding ]
kanye snapt er niks van en kan er niks van, net als deze mafkees. Flop!quote:Op woensdag 13 april 2016 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
Desiigner – Panda
[ afbeelding ]
Ik heb dit nummer nu al meerdere malen gehoord en heb nog steeds geen flauw idee waar hij het over heeftquote:Op woensdag 13 april 2016 20:47 schreef knokkels het volgende:
Tropical ounces of grammar, hope kids understand me?
What the hell is he talking about?
John Lennon is er niks bijquote:Op woensdag 13 april 2016 20:47 schreef knokkels het volgende:
Tropical ounces of grammar, hope kids understand me?
What the hell is he talking about?
cellebal braaaaaaaaaaaaaaaap? wut?quote:Op woensdag 13 april 2016 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb dit nummer nu al meerdere malen gehoord en heb nog steeds geen flauw idee waar hij het over heeft
Ja, topquote:Op woensdag 13 april 2016 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
DVBBS – La La Land
[ afbeelding ]
La la la liedjes doen het meestal wel goed, gaat dat ook voor deze op?
even afwachten dusquote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 20:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat worden veel eieren eten morgen.
Ik ben al bijna 39 hoorquote:Op woensdag 13 april 2016 20:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Top, Diggy kan niks fout doen op dit moment
En ik word er zooo gallisch van, wat een gezever, maar pubers diggen het
Tove Lo tegenover eentje van de Jonas Brothers..quote:Op woensdag 13 april 2016 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
Nick Jonas ft. Tove Lo - Close
[ afbeelding ]
Nog een keer jullie top of flop, dan is de marteling weer voorbij
quote:Op woensdag 13 april 2016 20:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Ga toch weg met je generieke sentimentele zooi
Ja nou dit dus precies, maar dan toch Top omdat meiden hier bij weg glibberen.quote:Op woensdag 13 april 2016 20:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Ga toch weg met je generieke sentimentele zooi
hele jonge meiden danquote:Op woensdag 13 april 2016 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou dit dus precies, maar dan toch Top omdat meiden hier bij weg glibberen.
ze zijn er al vroeg bij tegenwoordigquote:Op woensdag 13 april 2016 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]Ja rechtstreeks van K3 hier naar toe dan he!
Godsamme zeg.quote:Op woensdag 13 april 2016 20:58 schreef ToT het volgende:
En is die gast een retard of zo, dat hij niet een complexer refrein kan onthouden?
quote:Op woensdag 13 april 2016 20:59 schreef just me het volgende:
[..]
ze zijn er al vroeg bij tegenwoordig
Dank voor de deuntjesquote:
quote:
Dank muis! Was zoals gewoonlijk weer gezellig. Kan ook niet anders met zo'n gastvrouw.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank muis! Was zoals gewoonlijk weer gezellig. Kan ook niet anders met zo'n gastvrouw.
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]Hee thx weer, Piep!
Het waren weer......ehhh....het waren weer.......het waren weer deuntjes!
Alleen maar Toppersquote:Op woensdag 13 april 2016 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]Hee thx weer, Piep!
Hoeveel gebakken eieren worden het nu morgen?quote:Op woensdag 13 april 2016 21:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank muis! Was zoals gewoonlijk weer gezellig. Kan ook niet anders met zo'n gastvrouw.
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]Hee thx weer, Piep!
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alleen maar Toppers
[..]
Hoeveel gebakken eieren worden het nu morgen?
Dit ja!quote:Op woensdag 13 april 2016 21:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Humor houdt ons op de been tijdens dit verschrikkelijke uur, iedere keer weer
Whehe!quote:Op woensdag 13 april 2016 21:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Humor houdt ons op de been tijdens dit verschrikkelijke uur, iedere keer weer
Weet ik nog niet, mag morgen weer werkenquote:Op woensdag 13 april 2016 21:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Hoe laat ben je er eigenlijk?
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
ToT, wat heb je allemaal te koop staan inmiddels?
Zin in? Het gaat om een uur werken toch?quote:Op woensdag 13 april 2016 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, mag morgen weer werken
wordt dit een date?quote:Op woensdag 13 april 2016 21:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Hoe laat ben je er eigenlijk?
Zeker zin inquote:Op woensdag 13 april 2016 21:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zin in? Het gaat om een uur werken toch?
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]Niks eigenlijk!
Ik heb alleen dingen op voorraad en als iemand toevallig ergens naar zoekt kan ik misschien wel wat hebben wat ik kan verkopen, maar ik heb niet per sé iets te koop of zo.
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Muis zou ik zonder twijfels diréct adopteren.
Die speakers kwam ik net weer tegen toen ik mijn koptelefoon zocht, en ik heb er ook nog een versterker bij.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Dacht dat je een hele lijst had joh.
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
Maar ik kruip lekker mijn bed in, dus
Ah, nu is het me geheel duidelijk.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Die speakers kwam ik net weer tegen toen ik mijn koptelefoon zocht, en ik heb er ook nog een versterker bij.Ik noemde het deels voor de gein ff omdat je altijd wel op zoek bent naar een koopje
en deels om toch te zien of ik er eindelijk een keer van af kan komen!
En anders blijven ze gewoon doodleuk op zolder liggen!
adopteren nog wel....zo veel jonger is ze toch niet?quote:Op woensdag 13 april 2016 21:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Muis zou ik zonder twijfels diréct adopteren.
Slaap lekker muis!quote:Op woensdag 13 april 2016 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
We schelen 47 jaar.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
adopteren nog wel....zo veel jonger is ze toch niet?
Loop jij al tegen de honderd joh?quote:
slaap lekker Muisquote:Op woensdag 13 april 2016 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
Was het de jingle die jullie om en om ingesproken hebben, de 'top of flop' dus?quote:
We wachten allemaal op jou, jonguh!quote:Op woensdag 13 april 2016 21:23 schreef knokkels het volgende:
Wat, heeft niemand zich opgeworpen als DJ voor in den avond?
ik wilde welquote:Op woensdag 13 april 2016 21:23 schreef knokkels het volgende:
Knokkels gaat draaien, maar die moest even snel eten.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:23 schreef knokkels het volgende:
Nee, het was de omelette du au fromagequote:Op woensdag 13 april 2016 21:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was het de jingle die jullie om en om ingesproken hebben, de 'top of flop' dus?
En niemand die mij alvast even op het rooster gooit ook.. Running start enzoquote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, het was de omelette du au fromage
Jammer. Althans, daar ga ik maar vanuit.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb niet de ambitie om ooit te gaan draaien
Ik wist niet of je wel wilde!quote:Op woensdag 13 april 2016 21:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
En niemand die mij alvast even op het rooster gooit ook.. Running start enzo![]()
Geen ideequote:Op woensdag 13 april 2016 21:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Maar dat is de jingle die jij hebt ingesproken, toch?
quote:Lil Dicky, David Burd, is the voice of the voiceless. In an era where rap is dominated by racial, social, and economic minorities, LD decided to put the upper-middle class on his frail, Jewish shoulders.
The results have been monumental. His debut mixtape, So Hard, has been categorized as “funny,” and “impressive” by his friends.
On 31st July 2015, Mr. Leftward-Sloping Penis released PROFESSIONAL RAPPER, featuring Snoop Dogg, Fetty Wap, Rich Homie Quan, T-Pain, Jace of Two-9 & brain.
ik laat het aan mijn echtgenoot over, ik doe alleen soms wat productie voor zijn shows. Verder kan ik me qua muziek het meest vinden in de shows van Mo en het obscure van Piet.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jammer. Althans, daar ga ik maar vanuit.
Minimaalquote:Op woensdag 13 april 2016 21:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je zat 47272 dingen tegelijk te doen.
Dat dusquote:
Piet vind ik ook prettig om naar te luisteren. Mo heb ik nog niet horen draaien. Hardrock?quote:Op woensdag 13 april 2016 21:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik laat het aan mijn echtgenoot over, ik doe alleen soms wat productie voor zijn shows. Verder kan ik me qua muziek het meest vinden in de shows van Mo en het obscure van Piet.
De jingle waarin man en vrouw 'top of flop' zeggen.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Minimaal![]()
Welke jingle tho? Die Silvan Stoet jingle? Da's SIlvan Stoet van Radio Veronica
* knokkels queued een beetje slowjazz voor Fogelquote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De jingle waarin man en vrouw 'top of flop' zeggen.
nope, ook vage vroege eighties enzoquote:Op woensdag 13 april 2016 21:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Piet vind ik ook prettig om naar te luisteren. Mo heb ik nog niet horen draaien. Hardrock?
Dan heb ik geen idee welke jij dan hebt gedaan.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:36 schreef knokkels het volgende:
[..]Nee dat is de presentator van Top Of Flop. Die heeft MadMaster gemaakt. Edit: Herman Stok
Ah, da's wel wat voor mij ook. Eigenlijk alles wel, zolang het niet Nederlandstalig is in de zin van Hazes achtige nummers.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nope, ook vage vroege eighties enzo
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:39 schreef Fogel het volgende:
* Fogel wacht tot de lift bij de juiste verdieping is
quote:
De lift heeft wat technische problemen opgelopenquote:Op woensdag 13 april 2016 21:39 schreef Fogel het volgende:
* Fogel wacht tot de lift bij de juiste verdieping is
en toen was je nummer 3quote:Op woensdag 13 april 2016 21:40 schreef Fogel het volgende:
* Fogel hoort dat het nummer even onderbroken wordt door "u bent nu nummer 4 in de telefoonwachtrij, we hopen u snel te woord te staan"
Pitch +200%. Chipmunk stylequote:
Jammer zeg...maar ik kon helaas niet eerder.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zus, je hebt muis gemist met top of flop.
Ello Annaghhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 13 april 2016 21:43 schreef Annagh het volgende:
[..]
Jammer zeg...maar ik kon helaas niet eerder.
Kiss me where it smells funnyquote:
Ik heb een bier dat "excuse me while I kiss my stout" heetquote:
Was ook bijna te laat. Zat midden in een Waardenberg & de Jong trip.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:43 schreef Annagh het volgende:
[..]
Jammer zeg...maar ik kon helaas niet eerder.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....en zingt de dude in dit nummer poep bananen?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Met een negerquote:Op woensdag 13 april 2016 21:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was ook bijna te laat. Zat midden in een Waardenberg & de Jong trip.
Ik stem voor paars.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een heleboel kloddertjes roze dááááaár
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:47 schreef Fogel het volgende:
Gister was er een blinde proeverij met twee bieren (ik heb er alleen aan geroken, moest rijden). Verschillende mensen gaven commentaar over de smaak en een zei dat nummer 2 slechter rook dan nummer 1. Riep iemand "ja, de nummer 2 ruikt meestal minder prettig"pu-punannySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....en zingt de dude in dit nummer poep bananen?
Een synoniem voor dat andere deel dat tegenover het deel zit waarvan Jimmy Pop wil waar je hem zoent. Nou ja, als Jimmy Pop een vrouw was geweest danOp zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:47 schreef MadMaster het volgende:
Hulp nodig:
Wie kan mij helpen aan de titel van een song die gespeeld wordt met een ocarina of een andere soortgelijke fluit die vroeger vaak bij o.a Radio Tour gedraaid werd?
Klinkt een beetje indiaans, medium uptempo...
Nee, die dus niet.quote:
Het is iets uit de jaren 60 of 70, gok ik...quote:Hulp nodig:
Wie kan mij helpen aan de titel en de uitvoerende van een song die gespeeld wordt met een ocarina, een panfluit of een andere soortgelijke fluit die vroeger vaak bij o.a Radio Tour gedraaid werd?
Klinkt een beetje indiaans, medium uptempo.
De eerste 2 muzieklijnen (van het refrein??) zijn identiek aan elkaar, herhalend dus.
Niet de Song Of Ocarina of iets van George Zamfir...
Bedoel je Diego Modena?quote:Op woensdag 13 april 2016 21:47 schreef MadMaster het volgende:
Hulp nodig:
Wie kan mij helpen aan de titel van een song die gespeeld wordt met een ocarina of een andere soortgelijke fluit die vroeger vaak bij o.a Radio Tour gedraaid werd?
je bedoelt vast niet Argentina van Conquistadorquote:Op woensdag 13 april 2016 21:47 schreef MadMaster het volgende:
Hulp nodig:
Dank, maar ook niet...quote:Op woensdag 13 april 2016 21:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
https://www.muziekweb.nl/(...)s-en-radiofragmenten
?quote:
?quote:Op woensdag 13 april 2016 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het is minder poppie, meer 'licht klassiek'.
Maar wel een goede suggestie...
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb het begin maar even gefloten...
http://vocaroo.com/i/s0MY9Opneo9y
Nee, die ken ik wel...quote:
Je fluit best! Nope, het zegt me helemaal niets, helaas.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je toch mijn warme adem ooit eens gehoord...
Ken je die melodie wel?
Het komt me wel bekend voor.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb het begin maar even gefloten...
http://vocaroo.com/i/s0MY9Opneo9y
Ik fluit best, maar die microfoon van mijn laptop is niet mijn vriend...quote:Op woensdag 13 april 2016 21:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je fluit best! Nope, het zegt me helemaal niets, helaas.
Zeker weten dat Piet er zo opkomt.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik fluit best, maar die microfoon van mijn laptop is niet mijn vriend...
Vraag ook maar uitgezet in 'Help, ik zoek...' hier in MUZ...
Dat is om wakker van te liggen, zo irritant.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:01 schreef MadMaster het volgende:
Sorry voor de interruptie, maar het zit me dwars dat ik het niet ken...
Yep, Shazam en SoundHound kunnen er helaas ook niks mee...quote:Op woensdag 13 april 2016 22:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is om wakker van te liggen, zo irritant.
zing het eens, gooien we het door google heenquote:Op woensdag 13 april 2016 22:03 schreef Symphonic het volgende:
Ik ken het, ik kan het zo meezingen maar echt even geeeen idee hoe het heet
Zit ook zo'n heel stuk irritant gefluit in met hele korte nootjes die oplopen in hoogte.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:03 schreef Symphonic het volgende:
Ik ken het, ik kan het zo meezingen maar echt even geeeen idee hoe het heet
Op 0:26 zit wel iets wat er op lijkt volgens mij?quote:Op woensdag 13 april 2016 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit ook zo'n heel stuk irritant gefluit in met hele korte nootjes die oplopen in hoogte.
Ook een stukje a la Figaro zit er in...
hi hi.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:04 schreef spijkerbroek het volgende:
En dan word je ineens wakker om 22:00 op de bank...![]()
hij heeft een geniale LP met kinderliedjes over Afrikaanse dierenquote:Op woensdag 13 april 2016 22:09 schreef MadMaster het volgende:
Ik wist echt niet dat dit van Roger Whittaker was.
Die ken ik alleen van z'n ship in the harbour...
Die gek heeft nog veel meer gefloten:quote:Op woensdag 13 april 2016 22:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij heeft een geniale LP met kinderliedjes over Afrikaanse dieren
en verget elisabethan Serenade nietquote:Op woensdag 13 april 2016 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die gek heeft nog veel meer gefloten:
Rafquote:
Het is me allemaal even te veel nu...quote:Op woensdag 13 april 2016 22:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en verget elisabethan Serenade niet
Symph is nog beter.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zeker weten dat Piet er zo opkomt.
quote:Op woensdag 13 april 2016 22:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
En het is niet vreemd dat ik zoiets spontaan vergeten ben.
quote:Op woensdag 13 april 2016 22:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ouderdom hè..quote:Op woensdag 13 april 2016 22:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Welke overgang?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |