John Lennon is er niks bijquote:Op woensdag 13 april 2016 20:47 schreef knokkels het volgende:
Tropical ounces of grammar, hope kids understand me?
What the hell is he talking about?
cellebal braaaaaaaaaaaaaaaap? wut?quote:Op woensdag 13 april 2016 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb dit nummer nu al meerdere malen gehoord en heb nog steeds geen flauw idee waar hij het over heeft
Ja, topquote:Op woensdag 13 april 2016 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
DVBBS – La La Land
[ afbeelding ]
La la la liedjes doen het meestal wel goed, gaat dat ook voor deze op?
even afwachten dusquote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 20:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat worden veel eieren eten morgen.
Ik ben al bijna 39 hoorquote:Op woensdag 13 april 2016 20:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Top, Diggy kan niks fout doen op dit moment
En ik word er zooo gallisch van, wat een gezever, maar pubers diggen het
Tove Lo tegenover eentje van de Jonas Brothers..quote:Op woensdag 13 april 2016 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
Nick Jonas ft. Tove Lo - Close
[ afbeelding ]
Nog een keer jullie top of flop, dan is de marteling weer voorbij
quote:Op woensdag 13 april 2016 20:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Ga toch weg met je generieke sentimentele zooi
Ja nou dit dus precies, maar dan toch Top omdat meiden hier bij weg glibberen.quote:Op woensdag 13 april 2016 20:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Ga toch weg met je generieke sentimentele zooi
hele jonge meiden danquote:Op woensdag 13 april 2016 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou dit dus precies, maar dan toch Top omdat meiden hier bij weg glibberen.
ze zijn er al vroeg bij tegenwoordigquote:Op woensdag 13 april 2016 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]Ja rechtstreeks van K3 hier naar toe dan he!
Godsamme zeg.quote:Op woensdag 13 april 2016 20:58 schreef ToT het volgende:
En is die gast een retard of zo, dat hij niet een complexer refrein kan onthouden?
quote:Op woensdag 13 april 2016 20:59 schreef just me het volgende:
[..]
ze zijn er al vroeg bij tegenwoordig
Dank voor de deuntjesquote:
quote:
Dank muis! Was zoals gewoonlijk weer gezellig. Kan ook niet anders met zo'n gastvrouw.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank muis! Was zoals gewoonlijk weer gezellig. Kan ook niet anders met zo'n gastvrouw.
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]Hee thx weer, Piep!
Het waren weer......ehhh....het waren weer.......het waren weer deuntjes!
Alleen maar Toppersquote:Op woensdag 13 april 2016 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]Hee thx weer, Piep!
Hoeveel gebakken eieren worden het nu morgen?quote:Op woensdag 13 april 2016 21:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank muis! Was zoals gewoonlijk weer gezellig. Kan ook niet anders met zo'n gastvrouw.
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]Hee thx weer, Piep!
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alleen maar Toppers
[..]
Hoeveel gebakken eieren worden het nu morgen?
Dit ja!quote:Op woensdag 13 april 2016 21:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Humor houdt ons op de been tijdens dit verschrikkelijke uur, iedere keer weer
Whehe!quote:Op woensdag 13 april 2016 21:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Humor houdt ons op de been tijdens dit verschrikkelijke uur, iedere keer weer
Weet ik nog niet, mag morgen weer werkenquote:Op woensdag 13 april 2016 21:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Hoe laat ben je er eigenlijk?
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
ToT, wat heb je allemaal te koop staan inmiddels?
Zin in? Het gaat om een uur werken toch?quote:Op woensdag 13 april 2016 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, mag morgen weer werken
wordt dit een date?quote:Op woensdag 13 april 2016 21:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Hoe laat ben je er eigenlijk?
Zeker zin inquote:Op woensdag 13 april 2016 21:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zin in? Het gaat om een uur werken toch?
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]Niks eigenlijk!
Ik heb alleen dingen op voorraad en als iemand toevallig ergens naar zoekt kan ik misschien wel wat hebben wat ik kan verkopen, maar ik heb niet per sé iets te koop of zo.
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Muis zou ik zonder twijfels diréct adopteren.
Die speakers kwam ik net weer tegen toen ik mijn koptelefoon zocht, en ik heb er ook nog een versterker bij.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Dacht dat je een hele lijst had joh.
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
Maar ik kruip lekker mijn bed in, dus
Ah, nu is het me geheel duidelijk.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Die speakers kwam ik net weer tegen toen ik mijn koptelefoon zocht, en ik heb er ook nog een versterker bij.Ik noemde het deels voor de gein ff omdat je altijd wel op zoek bent naar een koopje
en deels om toch te zien of ik er eindelijk een keer van af kan komen!
En anders blijven ze gewoon doodleuk op zolder liggen!
adopteren nog wel....zo veel jonger is ze toch niet?quote:Op woensdag 13 april 2016 21:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Muis zou ik zonder twijfels diréct adopteren.
Slaap lekker muis!quote:Op woensdag 13 april 2016 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
We schelen 47 jaar.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
adopteren nog wel....zo veel jonger is ze toch niet?
Loop jij al tegen de honderd joh?quote:
slaap lekker Muisquote:Op woensdag 13 april 2016 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
Was het de jingle die jullie om en om ingesproken hebben, de 'top of flop' dus?quote:
We wachten allemaal op jou, jonguh!quote:Op woensdag 13 april 2016 21:23 schreef knokkels het volgende:
Wat, heeft niemand zich opgeworpen als DJ voor in den avond?
ik wilde welquote:Op woensdag 13 april 2016 21:23 schreef knokkels het volgende:
Knokkels gaat draaien, maar die moest even snel eten.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:23 schreef knokkels het volgende:
Nee, het was de omelette du au fromagequote:Op woensdag 13 april 2016 21:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was het de jingle die jullie om en om ingesproken hebben, de 'top of flop' dus?
En niemand die mij alvast even op het rooster gooit ook.. Running start enzoquote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, het was de omelette du au fromage
Jammer. Althans, daar ga ik maar vanuit.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb niet de ambitie om ooit te gaan draaien
Ik wist niet of je wel wilde!quote:Op woensdag 13 april 2016 21:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
En niemand die mij alvast even op het rooster gooit ook.. Running start enzo![]()
Geen ideequote:Op woensdag 13 april 2016 21:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Maar dat is de jingle die jij hebt ingesproken, toch?
quote:Lil Dicky, David Burd, is the voice of the voiceless. In an era where rap is dominated by racial, social, and economic minorities, LD decided to put the upper-middle class on his frail, Jewish shoulders.
The results have been monumental. His debut mixtape, So Hard, has been categorized as “funny,” and “impressive” by his friends.
On 31st July 2015, Mr. Leftward-Sloping Penis released PROFESSIONAL RAPPER, featuring Snoop Dogg, Fetty Wap, Rich Homie Quan, T-Pain, Jace of Two-9 & brain.
ik laat het aan mijn echtgenoot over, ik doe alleen soms wat productie voor zijn shows. Verder kan ik me qua muziek het meest vinden in de shows van Mo en het obscure van Piet.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jammer. Althans, daar ga ik maar vanuit.
Minimaalquote:Op woensdag 13 april 2016 21:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je zat 47272 dingen tegelijk te doen.
Dat dusquote:
Piet vind ik ook prettig om naar te luisteren. Mo heb ik nog niet horen draaien. Hardrock?quote:Op woensdag 13 april 2016 21:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik laat het aan mijn echtgenoot over, ik doe alleen soms wat productie voor zijn shows. Verder kan ik me qua muziek het meest vinden in de shows van Mo en het obscure van Piet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |