Nee, die ken ik wel...quote:
Je fluit best! Nope, het zegt me helemaal niets, helaas.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je toch mijn warme adem ooit eens gehoord...
Ken je die melodie wel?
Het komt me wel bekend voor.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb het begin maar even gefloten...
http://vocaroo.com/i/s0MY9Opneo9y
Ik fluit best, maar die microfoon van mijn laptop is niet mijn vriend...quote:Op woensdag 13 april 2016 21:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je fluit best! Nope, het zegt me helemaal niets, helaas.
Zeker weten dat Piet er zo opkomt.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik fluit best, maar die microfoon van mijn laptop is niet mijn vriend...
Vraag ook maar uitgezet in 'Help, ik zoek...' hier in MUZ...
Dat is om wakker van te liggen, zo irritant.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:01 schreef MadMaster het volgende:
Sorry voor de interruptie, maar het zit me dwars dat ik het niet ken...
Yep, Shazam en SoundHound kunnen er helaas ook niks mee...quote:Op woensdag 13 april 2016 22:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is om wakker van te liggen, zo irritant.
zing het eens, gooien we het door google heenquote:Op woensdag 13 april 2016 22:03 schreef Symphonic het volgende:
Ik ken het, ik kan het zo meezingen maar echt even geeeen idee hoe het heet
Zit ook zo'n heel stuk irritant gefluit in met hele korte nootjes die oplopen in hoogte.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:03 schreef Symphonic het volgende:
Ik ken het, ik kan het zo meezingen maar echt even geeeen idee hoe het heet
Op 0:26 zit wel iets wat er op lijkt volgens mij?quote:Op woensdag 13 april 2016 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit ook zo'n heel stuk irritant gefluit in met hele korte nootjes die oplopen in hoogte.
Ook een stukje a la Figaro zit er in...
hi hi.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:04 schreef spijkerbroek het volgende:
En dan word je ineens wakker om 22:00 op de bank...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |