SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
quote:
ga jij draaien?quote:
Ja, nu je dit typt zie ik het glashelder in.quote:Op woensdag 13 april 2016 03:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik ben een sjagerijnige ouwe zeur geworden die klaagt over haar ufo die niet meer rijdt en zo, gewoon zo'n
zeikwijf
Mooi, dat dat duidelijk isquote:Op woensdag 13 april 2016 03:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, nu je dit typt zie ik het glashelder in.
quote:Op woensdag 13 april 2016 03:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Of L2B gaat verder? ik was net te laat.
quote:Op woensdag 13 april 2016 03:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Of L2B gaat verder? ik was net te laat.
quote:
Hé een beetje zelfspot mag toch wel?quote:
Oh meid, ik vind je toch zóquote:Op woensdag 13 april 2016 03:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hé een beetje zelfspot mag toch wel?
schon wieder?quote:
Pffffffffff, leugenschquote:Op woensdag 13 april 2016 03:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik ben een sjagerijnige ouwe zeur geworden die klaagt over haar ufo die niet meer rijdt en zo, gewoon zo'n
zeikwijf
zó wat?quote:
Morgen zal leuk wordenquote:
Uh, ik ga maar niet aanbieden om je wakker te bellenquote:Op woensdag 13 april 2016 03:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Morgen zal leuk wordenik geloof dat mijn moeder nogal vroeg langskomt
![]()
En! . is het alweer 3:20 AM
Karma, omdat je mijn ritme verknolde met je toffe shows, hi hi!quote:Op woensdag 13 april 2016 03:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Morgen zal leuk wordenik geloof dat mijn moeder nogal vroeg langskomt
![]()
En! . is het alweer 3:20 AM
quote:
Mijn zegen heb jequote:
ga ik misschien ooit als de DJ nu draait uitgedraaid is wel eens luisterenquote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 03:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Karma, omdat je mijn ritme verknolde met je toffe shows, hi hi!
Geen idee waar je het over hebt, maar stiekem vind ik je wel een behoorlijk scheetje hoor,quote:Op woensdag 13 april 2016 03:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ND dus, of ook wel gespeld November Delta
Ow, in boerenlullentaal non disclosure
quote:Op woensdag 13 april 2016 03:24 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
1 2 knok is coming for youououououououou
Muis en Lucky sitting in a tree........quote:Op woensdag 13 april 2016 03:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt, maar stiekem vind ik je wel een behoorlijk scheetje hoor,
Zo'n lekkende berk, omdat je niet kon wachten om er van te snoepen.quote:Op woensdag 13 april 2016 03:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Muis en Lucky sitting in a tree........
quote:Op woensdag 13 april 2016 03:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt, maar stiekem vind ik je wel een behoorlijk scheetje hoor,
ha leuk!quote:Op woensdag 13 april 2016 03:23 schreef MaryMouse het volgende:
ga ik misschien ooit als de DJ nu draait uitgedraaid is wel eens luisteren
vrouwen doen dat soort abjects en vuigs toch heulnie?quote:Op woensdag 13 april 2016 03:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]jij zei dat het mij niets aanging
En ik kwam gewoon met een 'politiek correct' antwoord terug
Ik ben geen scheetjeik laat ze wel soms
howdyquote:
Jawel, maar heel discreet, en niet zo luidquote:Op woensdag 13 april 2016 03:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
vrouwen doen dat soort abjects en vuigs toch heulnie?
quote:Op woensdag 13 april 2016 03:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jawel, maar heel discreet, en niet zo luid
Je kan ook de DJ van dienst vragen het te draaienquote:
Komop muis! Stevie Wonder heeft je nog door, ik vind bastardmuisje alleen zo lulllig klinken. Nog suggesties?quote:Op woensdag 13 april 2016 03:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]jij zei dat het mij niets aanging
En ik kwam gewoon met een 'politiek correct' antwoord terug
Ik ben geen scheetjeik laat ze wel soms
quote:Op woensdag 13 april 2016 03:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Komop muis! Stevie Wonder heeft je nog door, ik vind bastardmuisje alleen zo lulllig klinken. Nog suggesties?
QFTquote:Op woensdag 13 april 2016 03:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Piet doet maar wat erg goed, btw.
Hij heb nog geen Rihanna gedraaidquote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 03:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hij heb nog geen Rihanna gedraaid
Geduld is een schone zaak.quote:Op woensdag 13 april 2016 03:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hij heb nog geen Rihanna gedraaid
Oh, tijd heb ik wel, geduld wat minderquote:
Dat is inmiddels al lang en breed achterhaald door wetenschappelijke figuren en aanverwante betweters.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 03:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is inmiddels al lang en breed achterhaald door wetenschappelijke figuren en aanverwante betweters.
Schuimpje toch!quote:Op woensdag 13 april 2016 03:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, tijd heb ik wel, geduld wat minder
quote:Op woensdag 13 april 2016 03:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kom maar langsquote:Op woensdag 13 april 2016 03:45 schreef knokkels het volgende:
[..]Je Mokumchip moet opnieuw afgesteld worden
![]()
Rawrquote:
Ik heb nog een niet meer willende UFO staanquote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 03:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het deeg rijst goed! Oh wacht, het is fucking 4 uur.
Rihanna wilde niet meewerken.quote:Op woensdag 13 april 2016 03:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Verbaast mij ook niet, elitaire b* dat ze inmiddels geworden isquote:
*puntenboekje grijpt.quote:Op woensdag 13 april 2016 03:51 schreef MaryMouse het volgende:
Geduld
Heb ik wel opgebouwd in het ziekenhuis
Mijn YT doet vreemd ineens.quote:Op woensdag 13 april 2016 03:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Verbaast mij ook niet, elitaire b* dat ze inmiddels geworden is
quote:Op woensdag 13 april 2016 03:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Verbaast mij ook niet, elitaire b* dat ze inmiddels geworden is
Pak dan ook meteen de puntenslijper en een kleurboekquote:
Oeh, rondje rijdenquote:Op woensdag 13 april 2016 03:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb nog een niet meer willende UFO staan
quote:Op woensdag 13 april 2016 03:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pak dan ook meteen de puntenslijper en een kleurboek
Goeie tijdverdrijving als je in het ziekenhuis ligt
De UFO wil niet meer startenquote:
Heb hier krijt, viltstiften, verf én potloden.quote:Op woensdag 13 april 2016 03:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pak dan ook meteen de puntenslijper en een kleurboek
Goeie tijdverdrijving als je in het ziekenhuis ligt
Ik ben meer in de 'mood' voor bloem of meel op dit momentquote:Op woensdag 13 april 2016 03:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb hier krijt, viltstiften, verf én potloden.
Dat wordt duwen danquote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 13 april 2016 04:01 schreef MaryMouse het volgende:
Piet dank je
Rihanna komt wel een keer
Ik ga
quote:Op woensdag 13 april 2016 04:02 schreef MaryMouse het volgende:
ow ja, en tune vanavond in voor een nieuwe aflevering van Top of Flops
Dat lijkt me in jouw geval geen onaardig plan.quote:Op woensdag 13 april 2016 03:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben meer in de 'mood' voor bloem of meel op dit moment
Dat kleuren ben ik wel zat, gewoon weer bakken en zo
ow 04:00 fok! server backup, 'tijd om te gaan slapen
Want?quote:Op woensdag 13 april 2016 04:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zal maar geen Lee Perry gaan doen.
Geloof niet in toeval.quote:Op woensdag 13 april 2016 04:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
De vader van mijn paard komt uit Hongarije, wat een toeval dit nummer
Ah!quote:Op woensdag 13 april 2016 04:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb stiekem altijd wel iets van een thema
Trusten, svann.quote:Op woensdag 13 april 2016 04:19 schreef svann het volgende:
Even een tijdje meegeluisterd, maar nu begeven mijn luciferhoutjes het echt.
Heerlijk loom nu.
Slaap (straks) lekker, mensen.
Ben wat Lee Perry moe nu, die kerel ratelt maar door , eerlijk gezegd vind ik 'm achter mengpaneel beters.quote:
Je bent gewoon even aan je Lee Perry tax.quote:Op woensdag 13 april 2016 04:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ben wat Lee Perry moe nu, die kerel ratelt maar door , eerlijk gezegd vind ik 'm achter mengpaneel beters.
quote:Op woensdag 13 april 2016 04:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben wat Lee Perry moe nu, die kerel ratelt maar door , eerlijk gezegd vind ik 'm achter mengpaneel beters.
Het was wel gezellig met mijn maat Mad Professor daarna nog te buurten en ik ga weer naar Notting hill Carnival.quote:Op woensdag 13 april 2016 04:23 schreef svann het volgende:
[..]
Je bent gewoon even aan je Lee Perry tax.
Kan gebeuren toch? Vooral als je helemaal op gaat in het draaien.quote:Op woensdag 13 april 2016 06:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben vergeten mijn slot te verlengen.
Ja, ik ga er zo een punt achter zetten.quote:Op woensdag 13 april 2016 06:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Kan gebeuren toch? Vooral als je helemaal op gaat in het draaien.
quote:
quote:
Was er onrust dan?quote:Op woensdag 13 april 2016 08:54 schreef just me het volgende:
Zo te zien is alle rust weergekeerd en kan ik straks gewoon met de trein op pad.
op naar de kabouter
gisterenavond valse bommelding Leiden en van aaanhoudingen Schiphol...quote:
Dan is het vast wel weer veilig en extra bewaakt nuquote:Op woensdag 13 april 2016 09:00 schreef just me het volgende:
[..]
gisterenavond valse bommelding Leiden en van aaanhoudingen Schiphol...
dé stations waar ik over moet stappen
Ik ga het zien straksquote:Op woensdag 13 april 2016 09:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan is het vast wel weer veilig en extra bewaakt nu
Dat ziet er wel erg verdacht uit allemaal.quote:Op woensdag 13 april 2016 09:02 schreef just me het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/artikelen/154880/verdachte-situatie-op-schiphol
Goeiemorgenquote:Op woensdag 13 april 2016 09:57 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Wat geinig: mijn oude lagere school staat hier tussen
http://jezuswatslecht.nl/grote-kans-basisschool-namen/
Echt een foto er van, of alleen dat-ie 1 van deze namen had?quote:Op woensdag 13 april 2016 09:57 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Wat geinig: mijn oude lagere school staat hier tussen
http://jezuswatslecht.nl/grote-kans-basisschool-namen/
Die van mij Gabrielquote:Op woensdag 13 april 2016 10:21 schreef spijkerbroek het volgende:
De mijne heet(te) Sint Franciscusschool en staat derhalve niet in dat lijstje
just me goes hunkwatching?quote:Op woensdag 13 april 2016 10:38 schreef just me het volgende:
Zo eens kijken of er nog stoere mannen te zien zijn op Schiphol..
Ik zeg: preventief laten detoneren!quote:Op woensdag 13 april 2016 11:02 schreef just me het volgende:
Een onbeheerde koffer op mijn perron... Geen grap
Ik reis weer door, toch bizar, opeens denk je wtf!!quote:Op woensdag 13 april 2016 11:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zeg: preventief laten detoneren!Wie weet zitten er wel onderbroeken met remsporen er in van iemand die ergens in de tropen één of andere enge ziekte heeft opgelopen!
quote:Op woensdag 13 april 2016 11:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ik reis weer door, toch bizar, opeens denk je wtf!!
quote:Op woensdag 13 april 2016 11:09 schreef ToT het volgende:
[..]Gelukkig!
Ja snap ik.
De kans is sowieso 99,999% dat het echt oprecht vergeten bagage is, maar men zal maar net die ene keer het net niet serieus genoeg nemen.
Howdyquote:
Gaat z'n gangetje.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Howdy![]()
!
Ook dat.. ALles wel hier?
Even aan de koffie, dan even stofzuigen enzo
Loop ik er gewoon 1 op je achterquote:Op woensdag 13 april 2016 11:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje.
En ik heb al 2 mokken op!
Hoestie daar?
En ik was vroeger wakker dan ik wilde.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Loop ik er gewoon 1 op je achter
Mwah, best okee wel![]()
Was iets later wakker dan ik wilde, maar ja
[open deur]Da's ook niet veel zeg[/open deur]quote:Op woensdag 13 april 2016 11:31 schreef ToT het volgende:
[..]
En ik was vroeger wakker dan ik wilde.
Nou ja, feitelijk maar 1 of 2 uur geslapen!
True. Krijg je er van als er van alles door je hoofd heen spookt.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
[open deur]Da's ook niet veel zeg[/open deur]
Moest verboden worden!!quote:Op woensdag 13 april 2016 11:34 schreef ToT het volgende:
[..]
True. Krijg je er van als er van alles door je hoofd heen spookt.
quote:Op woensdag 13 april 2016 11:44 schreef just me het volgende:
Nog 20 minuten dan is het weer kabouter knuffeltijd!!
Gelukkig wel, maar n onbeheerde koffer op mijn perron was wel weirdquote:Op woensdag 13 april 2016 11:44 schreef knokkels het volgende:
[..]Yay
Nog veilig kunnen overstappen?
Ik ben ook weird, en kan ook af en toe ontploffenquote:Op woensdag 13 april 2016 11:48 schreef just me het volgende:
[..]
Gelukkig wel, maar n onbeheerde koffer op mijn perron was wel weird
Yes!quote:Op woensdag 13 april 2016 11:44 schreef just me het volgende:
Nog 20 minuten dan is het weer kabouter knuffeltijd!!
Sorry.... ik ben er niet.quote:Op woensdag 13 april 2016 10:38 schreef just me het volgende:
Zo eens kijken of er nog stoere mannen te zien zijn op Schiphol..
quote:
Dan is Den Helder blijkbnaar nog zo slecht nietquote:
Zoek jij je woning er op uit?quote:Op woensdag 13 april 2016 16:46 schreef ToT het volgende:
Sow, weer hoogoplopende ruzie hiernaast.Ik vond het de afgelopen weken al vrij lang goed gaan; alleen maar af en toe wat gebrul, maar nooit lang.
Die woont dus voorlopig nog naast je...quote:Op woensdag 13 april 2016 17:08 schreef ToT het volgende:
Ff met de andere buren over gehad. Blijkt de jongste zoon te zijn die zo tekeer gaat en dat schijnt hij al jaren te doen.
En die persoon waar ze gisteren mee bezig waren op Schiphol, was een dronken Pool die zei dat hij terrorist was. Helder licht dat ie isquote:Op woensdag 13 april 2016 18:03 schreef just me het volgende:
[..]
Die woont dus voorlopig nog naast je...
Lekkere terugreis met de trein, liep n dwaas langs/op het spoor, 30 munten vertraging, stom!!
En niemand (m.n. zijn familie) zoekt hulp ofzo?quote:Op woensdag 13 april 2016 17:08 schreef ToT het volgende:
Ff met de andere buren over gehad. Blijkt de jongste zoon te zijn die zo tekeer gaat en dat schijnt hij al jaren te doen.
Serieus?quote:Op woensdag 13 april 2016 18:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
En die persoon waar ze gisteren mee bezig waren op Schiphol, was een dronken Pool die zei dat hij terrorist was. Helder licht dat ie is
Iets met van een kale kip...zal niets te verhalen zijn.quote:Op woensdag 13 april 2016 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Serieus?Die heeft nu ECHT een probleem dan!
Geen idee, er komen dagelijks wel mensen daar verschillende mensen over de vloer. Ik zie elke dag wel meerdere auto's staan daar. De auto van die ruziënde zoon staat er altijd vanaf een uurtje of 5, een uur lang. Soms staat zijn eigen auto er dan ook, soms niet.quote:Op woensdag 13 april 2016 18:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
En niemand (m.n. zijn familie) zoekt hulp ofzo?
Ik zit eerder aan een gevangenisstraf te denken als je ziet wat voor gevolgen dit allemaal heeft gehad, maar wie weet.quote:Op woensdag 13 april 2016 18:22 schreef just me het volgende:
[..]
Iets met van een kale kip...zal niets te verhalen zijn.
Zo ongeveer wel, ja!quote:Op woensdag 13 april 2016 18:25 schreef Spezza19 het volgende:
Dronken Pool dat is toch een pleonasme?
ik wou net zeggen. Ooit op vakantie zaten er in het appartement boven ons 2 Polen en daar vloog leterlijk het meubilair over het balkonquote:Op woensdag 13 april 2016 18:25 schreef Spezza19 het volgende:
mmmm goed punt.quote:Op woensdag 13 april 2016 18:25 schreef Spezza19 het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2016 19:30 schreef ToT het volgende:
Over een half uurtje weer enorme floppen waarvan een deel waarschijnlijk alsnog in de Top 40 terecht zullen komen!
![]()
![]()
Mijn playlist staat al klaarquote:
quote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 19:30 schreef ToT het volgende:
Over een half uurtje weer enorme floppen waarvan een deel waarschijnlijk alsnog in de Top 40 terecht zullen komen!
![]()
![]()
quote:
Ik ookquote:
Dat is best wel handigquote:
Ik heb er weer zin inquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 april 2016 19:54 schreef ToT het volgende:
GEVONDEN!!!
Verder speurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op woensdag 13 april 2016 19:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Verder speuren
Ja ik zat me net te bedenken of ik nog meer kwetsbare electronica ergens in opslag had!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En het werkt weerquote:Op woensdag 13 april 2016 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zat me net te bedenken of ik nog meer kwetsbare electronica ergens in opslag had!
Nog niet aangesloten, dat doe ik wat later vanavond.quote:
Alleen maar Toppers vanavondquote:Op woensdag 13 april 2016 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog niet aangesloten, dat doe ik wat later vanavond.ÓF als ik ineens een kneitergoed nummer hoor tussen wat komen gaat!
quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Top.... want Diggy Dex....die is hot...
quote:
Kenwood en uhhh...JBL geloof ik.quote:Op woensdag 13 april 2016 20:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eej ToT! Er zitten al redelijke speakers in de Smart. Wat is het voor spul?
quote:Op woensdag 13 april 2016 20:00 schreef MaryMouse het volgende:
Ali B. Ft. Diggy Dex – Ik Huil alleen bij jou staat op de 29e plek
[..]
[..]Spezza, ToT en Knokkels. Sorry Melting, MadMaster en Sfeermaker mogen bij mij wel komen uithuilen hoor
quote:Op woensdag 13 april 2016 20:00 schreef MaryMouse het volgende:
Ali B. Ft. Diggy Dex – Ik Huil alleen bij jou staat op de 29e plek
[..]
[..]Spezza, ToT en Knokkels. Sorry Melting, MadMaster en Sfeermaker mogen bij mij wel komen uithuilen hoor
quote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 20:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Doe je alles in de aanbieding wat je over hebt of zo.
Hehehe sure!quote:Op woensdag 13 april 2016 20:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmmm, mengpaneel hou je wel voor me vast toch.
quote:Op woensdag 13 april 2016 20:03 schreef MaryMouse het volgende:
Na 11 weken tipparade toch in de Top40 geland
Robin Schulz ft. J.U.D.G.E. – Show me love
Just me, Melting en Knokkels zagen de liefde, ToT Spijkerbroek, Symphonic en Karzai waren verblind denk ik.
Hoop dat je een betere reis hebt gehad als ikquote:
Iedere keer álles correct hebben gaat ook vervelen.quote:Op woensdag 13 april 2016 20:04 schreef MaryMouse het volgende:
Flo Rida - My House
Auch, Lucky, Symphonic, Piet, Spijkerbroek, Melting en Broertje hoorden een Top, maar alleen Spezza voorspelde correct een flop
quote:Op woensdag 13 april 2016 20:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Iedere keer álles correct hebben gaat ook vervelen.
Whe, he, hequote:Op woensdag 13 april 2016 20:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
scherpquote:Op woensdag 13 april 2016 20:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Diner zit er al in. Nu even koffie bij vrienden...quote:Op woensdag 13 april 2016 20:05 schreef just me het volgende:
[..]
Hoop dat je een betere reis hebt gehad als ik
enne... eet smakelijk
quote:Op woensdag 13 april 2016 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Diner zit er al in. Nu even koffie bij vrienden...
Geen flop, wel de sound van 2016quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Altijd dat ft. tegenwoordig.
Flop!
Sound of 2016...
Inderdaadquote:
Maar lekkerquote:Op woensdag 13 april 2016 20:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die gehaktrol, dát was scherp joh!
Dat vonden MadMaster, Piet, Knokkels, Melting en ToTquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:54 schreef Melting het volgende:
[..]
All in good time..... dus kom over 50 jaar nog maar eens terug. Flop dus!
Dat was Silvan Stoetquote:Op woensdag 13 april 2016 20:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oeh, fraai gedaan weer die jingle voor muis, knok!
Knokkels heeft die liners wél geregeldquote:
Nog 38 plekjes omhoog en dan staat ze op 1quote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 20:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oeh, fraai gedaan weer die jingle voor muis, knok!
quote:Op woensdag 13 april 2016 20:11 schreef knokkels het volgende:
[..]Dank u
![]()
Was ie niet te overstuurd?
Ow wachtquote:Op woensdag 13 april 2016 20:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Knokkels heeft die liners wél geregeld
Ik was even aan de telefoonquote:Op woensdag 13 april 2016 20:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]betrapt, als je geluisterd had, had je gehoord dat het Silvan Stoet was
Je was het schijnbaar niet.quote:Op woensdag 13 april 2016 20:11 schreef knokkels het volgende:
[..]Dank u
![]()
Was ie niet te overstuurd?
Briljante actie van jequote:Op woensdag 13 april 2016 20:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ow wacht![]()
![]()
Toen heb ik een shirt + cd gewonnen, en Radio49 op de radio gepushtplugd
Top!quote:Op woensdag 13 april 2016 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
En we gaan zo weer los met:
[ afbeelding ]
Dus geef bij de volgende nummers aan of jij het een Top of een Flop vindt
Top tochquote:
flopquote:Op woensdag 13 april 2016 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
Miss Montreal – One last Drink
[ afbeelding ]
Wordt dit voor deze MM haar 11e hit, of haar 11e flop?
Alleen als mijn koffie op is. En er in geen velden of wegen koffie te krijgen isquote:
Mehh, flopquote:Op woensdag 13 april 2016 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
Miss Montreal – One last Drink
[ afbeelding ]
Wordt dit voor deze MM haar 11e hit, of haar 11e flop?
quote:Op woensdag 13 april 2016 20:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Alleen als mijn koffie op is. En er in geen velden of wegen koffie te krijgen is
Ik had alleen maar Toppers op de playlist staan vanavondquote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 20:16 schreef knokkels het volgende:
Deze blijft niet ringen in my head zeg maar
Die van mij ook uiteraardquote:
Goudmerk van de Lidlquote:
Zeldzaam slecht nummer. Mocht dit binnen 2 weken een hit worden, dan eet ik morgen een gebakken ei.quote:Op woensdag 13 april 2016 20:16 schreef ToT het volgende:
Haha!Het is echt niet mijn muziek, maar ik zie dit echt wel slagen hoor!
Walking on speeding cars. Ballsy move wel.quote:Op woensdag 13 april 2016 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
Walking on cars – Speeding Cars
[ afbeelding ]
Snelt deze de Top40 in of crashed dit nummer?
Dat ga je dan met terugwerkende kracht doen?quote:Op woensdag 13 april 2016 20:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zeldzaam slecht nummer. Mocht dit binnen 2 weken een hit worden, dan eet ik morgen een gebakken ei.
Dergelijk gejengel schijnt het nogal aardig te doen tegenwoordig. Top dan maar.quote:Op woensdag 13 april 2016 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
Walking on cars – Speeding Cars
[ afbeelding ]
Snelt deze de Top40 in of crashed dit nummer?
Eet het iedere dag.quote:Op woensdag 13 april 2016 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat ga je dan met terugwerkende kracht doen?
Mind = blown!
Die is best te doenquote:
die zal ik dit weekend eens kopen danquote:Op woensdag 13 april 2016 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb hier altijd de Fairtrade van de Lidl, wordt erg gewaardeerd
Mjah, mag ik mijn stem nog veranderen in een flop ?quote:
Tuurlijk mag datquote:Op woensdag 13 april 2016 20:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mjah, mag ik mijn stem nog veranderen in een flop ?
Ja het mist wel de energie van het voorjaar, maar wie weet hebben sommige mensen nog de winterblues!quote:
Dan bij deze: Flopquote:
Wandelende Andrelon-reclame!quote:Op woensdag 13 april 2016 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
Sharon Doorson – How you Like it
[ afbeelding ]
Goeie vraag wel
How you like it? Genoeg voor de Top40 of niet?
Mehh... flop tochquote:Op woensdag 13 april 2016 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
Sharon Doorson – How you Like it
[ afbeelding ]
Goeie vraag wel
How you like it? Genoeg voor de Top40 of niet?
coupe beunhaaselectricienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |