Moest verboden worden!!quote:Op woensdag 13 april 2016 11:34 schreef ToT het volgende:
[..]
True. Krijg je er van als er van alles door je hoofd heen spookt.
quote:Op woensdag 13 april 2016 11:44 schreef just me het volgende:
Nog 20 minuten dan is het weer kabouter knuffeltijd!!
Gelukkig wel, maar n onbeheerde koffer op mijn perron was wel weirdquote:Op woensdag 13 april 2016 11:44 schreef knokkels het volgende:
[..]Yay
Nog veilig kunnen overstappen?
Ik ben ook weird, en kan ook af en toe ontploffenquote:Op woensdag 13 april 2016 11:48 schreef just me het volgende:
[..]
Gelukkig wel, maar n onbeheerde koffer op mijn perron was wel weird
Yes!quote:Op woensdag 13 april 2016 11:44 schreef just me het volgende:
Nog 20 minuten dan is het weer kabouter knuffeltijd!!
Sorry.... ik ben er niet.quote:Op woensdag 13 april 2016 10:38 schreef just me het volgende:
Zo eens kijken of er nog stoere mannen te zien zijn op Schiphol..
quote:
Dan is Den Helder blijkbnaar nog zo slecht nietquote:
Zoek jij je woning er op uit?quote:Op woensdag 13 april 2016 16:46 schreef ToT het volgende:
Sow, weer hoogoplopende ruzie hiernaast.Ik vond het de afgelopen weken al vrij lang goed gaan; alleen maar af en toe wat gebrul, maar nooit lang.
Die woont dus voorlopig nog naast je...quote:Op woensdag 13 april 2016 17:08 schreef ToT het volgende:
Ff met de andere buren over gehad. Blijkt de jongste zoon te zijn die zo tekeer gaat en dat schijnt hij al jaren te doen.
En die persoon waar ze gisteren mee bezig waren op Schiphol, was een dronken Pool die zei dat hij terrorist was. Helder licht dat ie isquote:Op woensdag 13 april 2016 18:03 schreef just me het volgende:
[..]
Die woont dus voorlopig nog naast je...
Lekkere terugreis met de trein, liep n dwaas langs/op het spoor, 30 munten vertraging, stom!!
En niemand (m.n. zijn familie) zoekt hulp ofzo?quote:Op woensdag 13 april 2016 17:08 schreef ToT het volgende:
Ff met de andere buren over gehad. Blijkt de jongste zoon te zijn die zo tekeer gaat en dat schijnt hij al jaren te doen.
Serieus?quote:Op woensdag 13 april 2016 18:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
En die persoon waar ze gisteren mee bezig waren op Schiphol, was een dronken Pool die zei dat hij terrorist was. Helder licht dat ie is
Iets met van een kale kip...zal niets te verhalen zijn.quote:Op woensdag 13 april 2016 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Serieus?Die heeft nu ECHT een probleem dan!
Geen idee, er komen dagelijks wel mensen daar verschillende mensen over de vloer. Ik zie elke dag wel meerdere auto's staan daar. De auto van die ruziënde zoon staat er altijd vanaf een uurtje of 5, een uur lang. Soms staat zijn eigen auto er dan ook, soms niet.quote:Op woensdag 13 april 2016 18:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
En niemand (m.n. zijn familie) zoekt hulp ofzo?
Ik zit eerder aan een gevangenisstraf te denken als je ziet wat voor gevolgen dit allemaal heeft gehad, maar wie weet.quote:Op woensdag 13 april 2016 18:22 schreef just me het volgende:
[..]
Iets met van een kale kip...zal niets te verhalen zijn.
Zo ongeveer wel, ja!quote:Op woensdag 13 april 2016 18:25 schreef Spezza19 het volgende:
Dronken Pool dat is toch een pleonasme?
ik wou net zeggen. Ooit op vakantie zaten er in het appartement boven ons 2 Polen en daar vloog leterlijk het meubilair over het balkonquote:Op woensdag 13 april 2016 18:25 schreef Spezza19 het volgende:
mmmm goed punt.quote:Op woensdag 13 april 2016 18:25 schreef Spezza19 het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2016 19:30 schreef ToT het volgende:
Over een half uurtje weer enorme floppen waarvan een deel waarschijnlijk alsnog in de Top 40 terecht zullen komen!
![]()
![]()
Mijn playlist staat al klaarquote:
quote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 19:30 schreef ToT het volgende:
Over een half uurtje weer enorme floppen waarvan een deel waarschijnlijk alsnog in de Top 40 terecht zullen komen!
![]()
![]()
quote:
Ik ookquote:
Dat is best wel handigquote:
Ik heb er weer zin inquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 april 2016 19:54 schreef ToT het volgende:
GEVONDEN!!!
Verder speurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op woensdag 13 april 2016 19:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Verder speuren
Ja ik zat me net te bedenken of ik nog meer kwetsbare electronica ergens in opslag had!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En het werkt weerquote:Op woensdag 13 april 2016 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zat me net te bedenken of ik nog meer kwetsbare electronica ergens in opslag had!
Nog niet aangesloten, dat doe ik wat later vanavond.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |