ik wou net zeggen. Ooit op vakantie zaten er in het appartement boven ons 2 Polen en daar vloog leterlijk het meubilair over het balkonquote:Op woensdag 13 april 2016 18:25 schreef Spezza19 het volgende:
Dronken Pool dat is toch een pleonasme?
mmmm goed punt.quote:Op woensdag 13 april 2016 18:25 schreef Spezza19 het volgende:
Dronken Pool dat is toch een pleonasme?
quote:Op woensdag 13 april 2016 19:30 schreef ToT het volgende:
Over een half uurtje weer enorme floppen waarvan een deel waarschijnlijk alsnog in de Top 40 terecht zullen komen!
![]()
![]()
Mijn playlist staat al klaarquote:
quote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 19:30 schreef ToT het volgende:
Over een half uurtje weer enorme floppen waarvan een deel waarschijnlijk alsnog in de Top 40 terecht zullen komen!
![]()
![]()
quote:
Ik ookquote:
Dat is best wel handigquote:
Ik heb er weer zin inquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 april 2016 19:54 schreef ToT het volgende:
GEVONDEN!!!
Verder speurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op woensdag 13 april 2016 19:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Verder speuren
Ja ik zat me net te bedenken of ik nog meer kwetsbare electronica ergens in opslag had!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En het werkt weerquote:Op woensdag 13 april 2016 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zat me net te bedenken of ik nog meer kwetsbare electronica ergens in opslag had!
Nog niet aangesloten, dat doe ik wat later vanavond.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |