Het was wel gezellig met mijn maat Mad Professor daarna nog te buurten en ik ga weer naar Notting hill Carnival.quote:Op woensdag 13 april 2016 04:23 schreef svann het volgende:
[..]
Je bent gewoon even aan je Lee Perry tax.
Kan gebeuren toch? Vooral als je helemaal op gaat in het draaien.quote:Op woensdag 13 april 2016 06:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben vergeten mijn slot te verlengen.
Ja, ik ga er zo een punt achter zetten.quote:Op woensdag 13 april 2016 06:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Kan gebeuren toch? Vooral als je helemaal op gaat in het draaien.
quote:
quote:
Was er onrust dan?quote:Op woensdag 13 april 2016 08:54 schreef just me het volgende:
Zo te zien is alle rust weergekeerd en kan ik straks gewoon met de trein op pad.
op naar de kabouter
gisterenavond valse bommelding Leiden en van aaanhoudingen Schiphol...quote:
Dan is het vast wel weer veilig en extra bewaakt nuquote:Op woensdag 13 april 2016 09:00 schreef just me het volgende:
[..]
gisterenavond valse bommelding Leiden en van aaanhoudingen Schiphol...
dé stations waar ik over moet stappen
Ik ga het zien straksquote:Op woensdag 13 april 2016 09:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan is het vast wel weer veilig en extra bewaakt nu
Dat ziet er wel erg verdacht uit allemaal.quote:Op woensdag 13 april 2016 09:02 schreef just me het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/artikelen/154880/verdachte-situatie-op-schiphol
Goeiemorgenquote:Op woensdag 13 april 2016 09:57 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Wat geinig: mijn oude lagere school staat hier tussen
http://jezuswatslecht.nl/grote-kans-basisschool-namen/
Echt een foto er van, of alleen dat-ie 1 van deze namen had?quote:Op woensdag 13 april 2016 09:57 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Wat geinig: mijn oude lagere school staat hier tussen
http://jezuswatslecht.nl/grote-kans-basisschool-namen/
Die van mij Gabrielquote:Op woensdag 13 april 2016 10:21 schreef spijkerbroek het volgende:
De mijne heet(te) Sint Franciscusschool en staat derhalve niet in dat lijstje
just me goes hunkwatching?quote:Op woensdag 13 april 2016 10:38 schreef just me het volgende:
Zo eens kijken of er nog stoere mannen te zien zijn op Schiphol..
Ik zeg: preventief laten detoneren!quote:Op woensdag 13 april 2016 11:02 schreef just me het volgende:
Een onbeheerde koffer op mijn perron... Geen grap
Ik reis weer door, toch bizar, opeens denk je wtf!!quote:Op woensdag 13 april 2016 11:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zeg: preventief laten detoneren!Wie weet zitten er wel onderbroeken met remsporen er in van iemand die ergens in de tropen één of andere enge ziekte heeft opgelopen!
quote:Op woensdag 13 april 2016 11:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ik reis weer door, toch bizar, opeens denk je wtf!!
quote:Op woensdag 13 april 2016 11:09 schreef ToT het volgende:
[..]Gelukkig!
Ja snap ik.
De kans is sowieso 99,999% dat het echt oprecht vergeten bagage is, maar men zal maar net die ene keer het net niet serieus genoeg nemen.
Howdyquote:
Gaat z'n gangetje.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Howdy![]()
!
Ook dat.. ALles wel hier?
Even aan de koffie, dan even stofzuigen enzo
Loop ik er gewoon 1 op je achterquote:Op woensdag 13 april 2016 11:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje.
En ik heb al 2 mokken op!
Hoestie daar?
En ik was vroeger wakker dan ik wilde.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Loop ik er gewoon 1 op je achter
Mwah, best okee wel![]()
Was iets later wakker dan ik wilde, maar ja
[open deur]Da's ook niet veel zeg[/open deur]quote:Op woensdag 13 april 2016 11:31 schreef ToT het volgende:
[..]
En ik was vroeger wakker dan ik wilde.
Nou ja, feitelijk maar 1 of 2 uur geslapen!
True. Krijg je er van als er van alles door je hoofd heen spookt.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
[open deur]Da's ook niet veel zeg[/open deur]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |