SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
quote:
ga jij draaien?quote:
Ja, nu je dit typt zie ik het glashelder in.quote:Op woensdag 13 april 2016 03:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik ben een sjagerijnige ouwe zeur geworden die klaagt over haar ufo die niet meer rijdt en zo, gewoon zo'n
zeikwijf
Mooi, dat dat duidelijk isquote:Op woensdag 13 april 2016 03:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, nu je dit typt zie ik het glashelder in.
quote:Op woensdag 13 april 2016 03:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Of L2B gaat verder? ik was net te laat.
quote:Op woensdag 13 april 2016 03:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Of L2B gaat verder? ik was net te laat.
quote:
Hé een beetje zelfspot mag toch wel?quote:
Oh meid, ik vind je toch zóquote:Op woensdag 13 april 2016 03:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hé een beetje zelfspot mag toch wel?
schon wieder?quote:
Pffffffffff, leugenschquote:Op woensdag 13 april 2016 03:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik ben een sjagerijnige ouwe zeur geworden die klaagt over haar ufo die niet meer rijdt en zo, gewoon zo'n
zeikwijf
zó wat?quote:
Morgen zal leuk wordenquote:
Uh, ik ga maar niet aanbieden om je wakker te bellenquote:Op woensdag 13 april 2016 03:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Morgen zal leuk wordenik geloof dat mijn moeder nogal vroeg langskomt
![]()
En! . is het alweer 3:20 AM
Karma, omdat je mijn ritme verknolde met je toffe shows, hi hi!quote:Op woensdag 13 april 2016 03:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Morgen zal leuk wordenik geloof dat mijn moeder nogal vroeg langskomt
![]()
En! . is het alweer 3:20 AM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |