SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Hee ToT!quote:
gezelligheid op schipholquote:
TRquote:Op woensdag 13 april 2016 00:28 schreef ToT het volgende:
Hm eigenlijk had de TT Get Lucky in the night moeten zijn of zo!
Oh, de kMar in actie?quote:
Er schijnt nu iets buiten aan de gang te zijn, sirenes op parkeerdek/taxistandplaats volgens reporterquote:
Hmm klinkt dus toch vrij ernstig....quote:Op woensdag 13 april 2016 00:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Er schijnt nu iets buiten aan de gang te zijn, sirenes op parkeerdek/taxistandplaats volgens reporter
quote:
Een aanhouding is nog geen arrestatiequote:
Hmmm, field-day out dus voor de jongensquote:Op woensdag 13 april 2016 00:31 schreef knokkels het volgende:
20 KMAR zwaarbewapend/bivakmutsen met hond rond auto met Belgisch kenteken
quote:Op woensdag 13 april 2016 00:31 schreef knokkels het volgende:
20 KMAR zwaarbewapend/bivakmutsen met hond rond auto met Belgisch kenteken
Het vorige nummer begon overnieuw terwijl ik aan het inladen was.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:38 schreef MaryMouse het volgende:
Yes, eindelijk muziek met vocalen
breekt ie het af
Ik hoorde hetquote:Op woensdag 13 april 2016 00:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het vorige nummer begon overnieuw terwijl ik aan het inladen was.
Ook zo blóedirritant. Zeg muis, voel je jezelf nu iedere dag iets sterker worden, of gaat het met vlagen?quote:Op woensdag 13 april 2016 00:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik hoorde het
Ik was AT5 aan het zoeken op de TV, zenders zijn weer gewisseld van kanaal
Op dit moment voel ik mij met de dag wel 'sterker' wordenquote:Op woensdag 13 april 2016 00:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ook zo blóedirritant. Zeg muis, voel je jezelf nu iedere dag iets sterker worden, of gaat het met vlagen?
Ah, klinkt goed.. En inderdaad hopen dat die goede vibe nu doorzetquote:Op woensdag 13 april 2016 00:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op dit moment voel ik mij met de dag wel 'sterker' worden
Vandaag had ik al minder lang last van spierpijn (door het sjouwen van mijn laptoptas) dan vorige week.
Ik hoop vooral dat ik géén terugval krijg
Mooi!quote:Op woensdag 13 april 2016 00:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op dit moment voel ik mij met de dag wel 'sterker' worden
Vandaag had ik al minder lang last van spierpijn (door het sjouwen van mijn laptoptas) dan vorige week.
Ik hoop vooral dat ik géén terugval krijg
Kreeg ik vandaag ook van de fysio te horen. Ook echt rustiger aan doen als ik spierpijn heb, maar dat doe je vanzelf wel.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooi!Rustig aan op blijven bouwen en niet forceren, want dan ben je de lul.
Ben blij dat ze het op deze schaal aanpakken.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:45 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb jaren geleden trouwens op schiphol gewerkt in hetzelfde gebouw waar toen nog de cellen van de kmar waren. Soms werd het hele gebouw afgegrendeld omdat er een arrestant overgebracht werd van of naar die cellen.
tsja, nu maar even een paar maanden je rustig houden, beste kans op een goed herstel.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kreeg ik vandaag ook van de fysio te horen. Ook echt rustiger aan doen als ik spierpijn heb, maar dat doe je vanzelf wel.
Ik moet mij er maar in leren berusten dat herstel echt nog maanden gaat duren
Ik ook hoorquote:Op woensdag 13 april 2016 00:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben blij dat ze het op deze schaal aanpakken.
quote:Op woensdag 13 april 2016 00:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
tsja, nu maar even een paar maanden je rustig houden, beste kans op een goed herstel.
contradictio in terminis enzoquote:
Gestampte muisjes hebben we geen moer aan.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
tsja, nu maar even een paar maanden je rustig houden, beste kans op een goed herstel.
Kijkcijfers.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook hoor
kMar is altijd al behoorlijk nadrukkelijk aanwezig op Schiphol, maar met bivakmutsen op heb ik ze nog niet eerder gezien.
Nah, speciaal interverentie team wat opgeroepen isquote:
Wat is je ufo? En gecondoleerd.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
Mijn ufo is trouwens deadt![]()
Maar beter een goeie buur dan een verre vriend
buurman heeft een mannetje wat de accu hopelijk weer vol kan krijgen, en de buurman heeft toegezegd daarna gewoon af en toe mijn auto te pakken
Klopt, maar mentaal ben ik al weer veel verder dan mijn lichaam is, en dat frustreert best welquote:
mijn anonieme zwarte peugeotquote:Op woensdag 13 april 2016 00:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat is je ufo? En gecondoleerd.
Ahw! En nu? Ga je een verse op de kop tikken?quote:Op woensdag 13 april 2016 00:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
mijn anonieme zwarte peugeot
die heeft zoveel knopjes en lichtjes en (nu niet meer werkende) toetertjes en belletjes dat er hier beweerd werd dat ik geen auto had maar een ufo
Kut noem ik datquote:Op woensdag 13 april 2016 00:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt, maar mentaal ben ik al weer veel verder dan mijn lichaam is, en dat frustreert best wel
Uh......nee, deze is pas 2,5 jaar oudquote:Op woensdag 13 april 2016 00:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ahw! En nu? Ga je een verse op de kop tikken?
quote:Op woensdag 13 april 2016 00:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ach mens, je bent gek in je muizenhoofd.
Zo kan je het ook noemenquote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
Mijn ufo is trouwens deadt![]()
Maar beter een goeie buur dan een verre vriend
buurman heeft een mannetje wat de accu hopelijk weer vol kan krijgen, en de buurman heeft toegezegd daarna gewoon af en toe mijn auto te pakken
Hmm, dat is de moeite absoluut waard om het één en ander in te investeren.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh......nee, deze is pas 2,5 jaar oud
Ik denk hetquote:Op woensdag 13 april 2016 00:58 schreef knokkels het volgende:
[..]UFO voelt zich alleen
En wat rijdt ie lekker
Ach, de accu is gewoon leeg denk ikquote:Op woensdag 13 april 2016 00:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, dat is de moeite absoluut waard om het één en ander in te investeren.
Gewoon Kilo Uniform Tango dusquote:
Ah ja, verse accu plus alle vloeistoffen vervangen en gáán.quote:Op woensdag 13 april 2016 01:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, de accu is gewoon leeg denk ik
Laatst keer op 12 dec in gereden, dus het verbaast mij eigenlijk niet.
Alleen kreeg mijn buurman hem met startkabels niet meer aan de praat, dus eerst maar even dat mannetje van de buurman naar laten kijken voor ik de garage inschakel
Dat is best wel snel na 2.5 jaar lijkt me?quote:Op woensdag 13 april 2016 01:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, de accu is gewoon leeg denk ik
Laatst keer op 12 dec in gereden, dus het verbaast mij eigenlijk niet.
Alleen kreeg mijn buurman hem met startkabels niet meer aan de praat, dus eerst maar even dat mannetje van de buurman naar laten kijken voor ik de garage inschakel
quote:Op woensdag 13 april 2016 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken geen legertaal, maar zou best kunnen
Ik wacht even af wat het mannetje van de buurman te zeggen heeft. Accu zelf kan lijkt mij nog niet verrot zijn.quote:Op woensdag 13 april 2016 01:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah ja, verse accu plus alle vloeistoffen vervangen en gáán.
Nāh, dat is voor een accu niet heel best, knok en dat nog midden in de winter.quote:Op woensdag 13 april 2016 01:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat is best wel snel na 2.5 jaar lijkt me?
Vier maanden stil gestaan, en moderne auto's verbruiken ook accustroom als ze stilstaan voor hun 'interne systemen', is mij ooit eens verteld.quote:Op woensdag 13 april 2016 01:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat is best wel snel na 2.5 jaar lijkt me?
Welke winterquote:Op woensdag 13 april 2016 01:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nāh, dat is voor een accu niet heel best, knok en dat nog midden in de winter.
quote:
Terug naar morse?quote:Op woensdag 13 april 2016 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zitten toch in Brussels!? Tijd voor een ander
die mannelijke reporter ook, heeft altijd zo'n kwajongensvibe om zich heenquote:Op woensdag 13 april 2016 01:03 schreef MaryMouse het volgende:
Sommige mensen vinden het gewoon leuk denk ik om op TV te komen, ongeacht de omstandigheden. Ik probeer altijd met een hele grote boog om reporters van AT5 (of welke andere nieuwszender ook) heen te komen
quote:
Ah ja, accu wil ook wel eens gebruikt willen wordenquote:Op woensdag 13 april 2016 01:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nāh, dat is voor een accu niet heel best, knok en dat nog midden in de winter.
Oh, toen sliep ikquote:
Papa-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Romeo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Novemberquote:
Proest..............quote:Op woensdag 13 april 2016 01:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Papa-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Romeo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-November
10-4 *KGGGGGGGGGGGGGGG*quote:
Over-en-uitquote:
Waar denk je dat de oorsprong van de disco vandaan komt?quote:
twistquote:Op woensdag 13 april 2016 01:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waar denk je dat de oorsprong van de disco vandaan komt?
Chubby en Coquote:
kom op! voel dat lawaaiquote:
Standaard protocol wordt nageleefd begreep ik.quote:Op woensdag 13 april 2016 01:16 schreef MaryMouse het volgende:
Ik denk dat de maatregelen die op Schiphol genomen zijn, ietwat 'groot' waren voor wat er (hopelijk) is aangetroffen. Maar liever dat ze groot optreden, dan niet.
Oké.quote:Op woensdag 13 april 2016 01:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
kom op! voel dat lawaai
Meisjes, jurk je jongens
Dan was er wel degelijk substentieel 'gevaar'. Zelfs onze def mensen blijven nuchtere kaaskoppenquote:Op woensdag 13 april 2016 01:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Standaard protocol wordt nageleefd begreep ik.
NWS / Verdachte situatie op Schipholquote:Op woensdag 13 april 2016 01:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan was er wel degelijk substentieel 'gevaar'. Zelfs onze def mensen blijven nuchtere kaaskoppen
Alweer een dagdeel geleden las ik 10 min.. terugquote:Op woensdag 13 april 2016 01:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
NWS / Verdachte situatie op Schiphol
Ja, was nog niet gereekst, had geen zin om het huidige topic op te zoekenquote:Op woensdag 13 april 2016 01:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
NWS / Verdachte situatie op Schiphol
en toen was ik dat topic aan het lezenquote:Op woensdag 13 april 2016 01:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, was nog niet gereekst, had geen zin om het huidige topic op te zoeken
quote:Op woensdag 13 april 2016 01:20 schreef knokkels het volgende:
45 minuten nog Lucky, ik denk, ik meld het alvast maar even
En dan? Stijgt Lucky op?quote:Op woensdag 13 april 2016 01:20 schreef knokkels het volgende:
45 minuten nog Lucky, ik denk, ik meld het alvast maar even
Das best wel een serieus onderwerpquote:Op woensdag 13 april 2016 01:23 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb toch in het verleden mij best wel wat uurtjes geamuseerd in NWS.
De live aanhouding van de Boston Marathon Bomber is mij wel het beste bijgebleven.
Toch wel handig, dat NWS..quote:Op woensdag 13 april 2016 01:23 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb toch in het verleden mij best wel wat uurtjes geamuseerd in NWS.
De live aanhouding van de Boston Marathon Bomber is mij wel het beste bijgebleven.
Dan moet ie verlengd wordenquote:
Was ook een hele serieuze nacht, alle baggeraars waren gelukkig al afgehaakt.quote:
Avond neem ik aan..quote:Op woensdag 13 april 2016 01:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was ook een hele serieuze nacht, alle baggeraars waren gelukkig al afgehaakt.
USA time dan, jongste broertje werd pas tegen 04:00 (als ik mij goed herinner) onze tijd in een sloep achter een huis gepakt. En ja, toen zaten we al uren naar live streams te kijken die regelmatig op zwart gingenquote:
quote:
Je bent nu hier: Topicreeks: Radio 49quote:
quote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 01:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je bent nu hier: Topicreeks: Radio 49
Jij bent voor.quote:
Om duizelig van te worden... Net als de muziek nuquote:Op woensdag 13 april 2016 01:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je bent nu hier: Topicreeks: Radio 49
links dan maarquote:Op woensdag 13 april 2016 01:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij bent voor.
Of je bent omgevallen, dan ben je je standpunt ook kwijt. Kan ook.
Staat toch allemaal netjes op een rijtje?quote:Op woensdag 13 april 2016 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Om duizelig van te worden... Net als de muziek nu
quote:
Daar zijn tegenwoordig ook al veel smaken inquote:
Ik heb andere dingen aan mn hoofdquote:Op woensdag 13 april 2016 01:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Staat toch allemaal netjes op een rijtje?
En misschien doet de DJ wel aan verzoekjes
Hmm, dat klinkt niet bestquote:
Ik ga niet kijken... Honger kweekquote:Op woensdag 13 april 2016 01:39 schreef MaryMouse het volgende:
Op AT5 nu..... ik heb de bitterballen gemist, want bij ons in brabant aan het einde van de avond eten we altijd bitterballen
Ja hoor, de volgende draai ik zonder dat je er om vroeg.quote:Op woensdag 13 april 2016 01:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Staat toch allemaal netjes op een rijtje?
En misschien doet de DJ wel aan verzoekjes
quote:Op woensdag 13 april 2016 01:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja hoor, de volgende draai ik zonder dat je er om vroeg.
In het frans ook nogquote:Op woensdag 13 april 2016 01:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Whehehe, nu tijdelijk met gratis lyrics.
Nah, het klonk gewoon nietquote:
Zonde van zo'n fraai nummer hč. En nog wel speciaal door Prince voor haar geschreven.quote:
Nadat hij haar in elkaar geslagen hadquote:Op woensdag 13 april 2016 01:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zonde van zo'n fraai nummer hč. En nog wel speciaal door Prince voor haar geschreven.
Wat dan, muis?quote:Op woensdag 13 april 2016 01:49 schreef MaryMouse het volgende:
en we mogen weer een jaartje doordraaien
Donder op.quote:Op woensdag 13 april 2016 01:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nadat hij haar in elkaar geslagen had
quote:Op woensdag 13 april 2016 01:49 schreef MaryMouse het volgende:
en we mogen weer een jaartje doordraaien
Bevestiging binnen dat frosty weer een jaar in de lucht blijftquote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 01:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bevestiging binnen dat frosty weer een jaar in de lucht blijft
Snap het gedeelte niet dat ze bij de buren aan het aanbellen was terwijl hij zijn hobby aan het uitoefenen was.quote:Op woensdag 13 april 2016 01:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, the interwebz never lies toch?
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ft-me-geslagen.dhtml
http://www.dailymail.co.u(...)ks-punch-Prince.htmlquote:Op woensdag 13 april 2016 01:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Snap het gedeelte niet dat ze bij de buren aan het aanbellen was terwijl hij zijn hobby aan het uitoefenen was.
ga jij nu ook vloeken en zo en stoppen met draaien?quote:
Tis 2 uur geweestquote:Op woensdag 13 april 2016 02:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ga jij nu ook vloeken en zo en stoppen met draaien?
Die Prince is een rare gastquote:Op woensdag 13 april 2016 01:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, the interwebz never lies toch?
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ft-me-geslagen.dhtml
En dus? mag je gaan vloeken?quote:
Je mag best nog wel door hoorquote:
Joh, dat meen jequote:
Wat een mongool zeg.quote:Op woensdag 13 april 2016 02:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)ks-punch-Prince.html
Hier verteld ze het zelf
Nope.quote:Op woensdag 13 april 2016 02:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ga jij nu ook vloeken en zo en stoppen met draaien?
dat is een belediging voor alle mensen met het down-syndroomquote:
Maakt me niet uit want heb sinds kort een steengoed bitterbal recept.quote:Op woensdag 13 april 2016 02:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat is een belediging voor alle mensen met het down-syndroom
Hoe lang wil je nog?quote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 02:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Maakt me niet uit want heb sinds kort een steengoed bitterbal recept.
Is dat niet hetzelfde als Muis dr kroketten?quote:Op woensdag 13 april 2016 02:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 april 2016 02:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ken muis d'r kroketje nog niet zo goed.quote:Op woensdag 13 april 2016 02:06 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Is dat niet hetzelfde als Muis dr kroketten?
Hmmm, al die voormalige belgische en franse koloniën, broednest vanquote:
Uh, wat hebben mijn kroketten er mee te maken?quote:Op woensdag 13 april 2016 02:06 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Is dat niet hetzelfde als Muis dr kroketten?
quote:Op woensdag 13 april 2016 02:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]in bevroren staat kan je er goed mee gooien
Stond in je topic..quote:Op woensdag 13 april 2016 02:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ken muis d'r kroketje nog niet zo goed.
Als je die in 4en deelt en er bolletjes van maakt...quote:Op woensdag 13 april 2016 02:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, wat hebben mijn kroketten er mee te maken?
Bitterballen, heb ik gepost in Topicreeks: Koken & bakken voor oude zakkenquote:
Want in ABO verdienen ze dat? Maar OK ok koop ze wel in de superquote:Op woensdag 13 april 2016 02:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bitterballen, heb ik gepost in Topicreeks: Koken & bakken voor oude zakken
Serano ham kroketjes recept alleen in abo
Nah, ooit daar gepost, en serano ham kroketjes kan je in de super niet kopenquote:Op woensdag 13 april 2016 02:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Want in ABO verdienen ze dat? Maar OK ok koop ze wel in de super
quote:Op woensdag 13 april 2016 02:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bitterballen, heb ik gepost in Topicreeks: Koken & bakken voor oude zakken
Serano ham kroketjes recept alleen in abo
Daar wel hoorquote:Op woensdag 13 april 2016 02:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, ooit daar gepost, en serano ham kroketjes kan je in de super niet kopen
Wattan?quote:
Het start nummers spontaan op en de pitch klopt voor geen meter, terwijl ik niets instel.quote:
Post ik het hier nuquote:Op woensdag 13 april 2016 02:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, die moeten ook nog, zoals zoveel recepten.
SPOILER: seranohamkroketjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op woensdag 13 april 2016 02:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Post ik het hier nu
mag eigenlijk nietHad ik wel gezien, maar het is er nog niet van gekomen. Net als het gehaktrol recept van knok.SPOILER: seranohamkroketjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu ligt het gehakt op scherp, in tegenstelling tot mixxx.
L2B's Mixcloud
Doet ie dat?quote:Op woensdag 13 april 2016 02:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Die valt mensen laat in de nacht regelmatig lastig.. dus het zou kunnen
Zucht.quote:Op woensdag 13 april 2016 02:20 schreef MaryMouse het volgende:
Skip maar en doe maar weer iets met vocalen
Ach nu kan Knokkels ook seranohamkroketjes maken als ie zou willenquote:Op woensdag 13 april 2016 02:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Had ik wel gezien, maar het is er nog niet van gekomen. Net als het gehaktrol recept van knok.Maar nu ligt het gehakt op scherp, in tegenstelling tot mixxx.
Mijn moeder het apelazerus laten schrikken met die hoogkeukenachtige vreettoestandenquote:Op woensdag 13 april 2016 02:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach nu kan Knokkels ook seranohamkroketjes maken als ie zou willen
Knok is ook een behoorlijke smulreet.quote:Op woensdag 13 april 2016 02:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach nu kan Knokkels ook seranohamkroketjes maken als ie zou willen
Aardappelsoep recept dan misschien voor jouw moeder?quote:Op woensdag 13 april 2016 02:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mijn moeder het apelazerus laten schrikken met die hoogkeukenachtige vreettoestanden
Uh, dat is geloof ik een understatementquote:Op woensdag 13 april 2016 02:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Knok is ook een behoorlijke smulreet.
Borsj, ook zoquote:Op woensdag 13 april 2016 02:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Aardappelsoep recept dan misschien voor jouw moeder?
De mijne heb ik van mijn oma, en die soep is![]()
Die van mijn ma kwam uh, uit een pakkie, of van nu ja, weet niet wat voor aardappelen.
quote:Op woensdag 13 april 2016 02:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, dat is geloof ik een understatement
Knok mag bij mij best wel langs komen
Zou ik een keer in mijn leven denk ik eens meemaken dat alles schoon opgegeten is als ik ga afruimen
Goed autentiek borsjt recept kan ik zo aan mijn schoonzus vragenquote:Op woensdag 13 april 2016 02:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Borsj, ook zo![]()
Alleen heb ik het recept nooit gekregen. Heerlijk op een hete dag
Ook op de Litouwse manier?quote:Op woensdag 13 april 2016 02:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goed autentiek borsjt recept kan ik zo aan mijn schoonzus vragen
Er gaat géén vodka in, wel rode bietjes geloof ik
Dan kook je niet zo lekker of je haalt de verkeerde mensen in huis.quote:Op woensdag 13 april 2016 02:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, dat is geloof ik een understatement
Knok mag bij mij best wel langs komen
Zou ik een keer in mijn leven denk ik eens meemaken dat alles schoon opgegeten is als ik ga afruimen
Jij hebt George een gitaar gegeven? Of heb jij een gitaar zoals George heeft?quote:
Dat zijn jouw woordenquote:Op woensdag 13 april 2016 02:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan kook je niet zo lekker of je haalt de verkeerde mensen in huis.![]()
Knok kan wel aardig koken ook.
Litouws denk ik nietquote:Op woensdag 13 april 2016 02:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ook op de Litouwse manier?![]()
Bietensoep.. Het klonk zo onappetijtelijk toen ik het hoorde.. Maar na de eerste slok/hap..
Verkeerde mensen meestalquote:Op woensdag 13 april 2016 02:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan kook je niet zo lekker of je haalt de verkeerde mensen in huis.![]()
Knok kan wel aardig koken ook.
Bevroren vis zal wel dr specialitieit zijnquote:Op woensdag 13 april 2016 02:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Litouws denk ik niet
Maar mijn schoonzus kan wel koken
Ze komt uit Vladivostok
Zie het aan de manier van posten, muziek, je stem en de hele mikmak dat dat wel goed zit.quote:Op woensdag 13 april 2016 02:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden![]()
Heb je het wel eens geproefd?![]()
Ik maak wel een immens orgasmische varkensschouder
quote:Op woensdag 13 april 2016 02:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Verkeerde mensen meestal![]()
Nog voor ze een hap geproeft hebben al vragen waar de zout en peper is
quote:Op woensdag 13 april 2016 02:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Bevroren vis zal wel dr specialitieit zijn
quote:Op woensdag 13 april 2016 02:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Bevroren vis zal wel dr specialitieit zijn
slow cooked of in de oven?quote:Op woensdag 13 april 2016 02:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden![]()
Heb je het wel eens geproefd?![]()
Ik maak wel een immens orgasmische varkensschouder
denk dus juist van niet, op een balkonnetjequote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 02:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
denk dus juist van niet, op een balkonnetje
Slow cooked IN de oven.quote:
Goed stuk vlees braad je altijd met bot, daar komt juist de smaak vandaan. Wat is er mis met jouw pannen?quote:Op woensdag 13 april 2016 02:41 schreef chufi het volgende:
Is dat met of zonder bot? Mijn pannen kunnen dat niet aan
quote:Op woensdag 13 april 2016 02:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Slow cooked IN de oven.
groot stuk mét bot, helemaal losgaan met je mes want er moeten flink veel gaatjes in.
Daarna een marinade eroverheen, inpakken in plasticfolie en dan 24 uur in de koelkast marineren.
En dan 45 minuten per pond slowcooken.. Wat zeg maar neerkomt op een uur of 5, 6, 7 in de oven.
Laatste uur wil je ook echt niet in huis zijn, je wordt gek van de intens heerlijke geuren.
braadsleequote:Op woensdag 13 april 2016 02:41 schreef chufi het volgende:
Is dat met of zonder bot? Mijn pannen kunnen dat niet aan
Ik kan het ook nog op de BBQ gooienquote:Op woensdag 13 april 2016 02:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
denk dus juist van niet, op een balkonnetje
quote:Op woensdag 13 april 2016 02:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ben je nu serieus de Vengaboys aan het draaien?
quote:Op woensdag 13 april 2016 02:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ben je nu serieus de Vengaboys aan het draaien?
quote:Op woensdag 13 april 2016 02:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Slow cooked IN de oven.
groot stuk mét bot, helemaal losgaan met je mes want er moeten flink veel gaatjes in.
Daarna een marinade eroverheen, inpakken in plasticfolie en dan 24 uur in de koelkast marineren.
En dan 45 minuten per pond slowcooken.. Wat zeg maar neerkomt op een uur of 5, 6, 7 in de oven.
Laatste uur wil je ook echt niet in huis zijn, je wordt gek van de intens heerlijke geuren.
Ik ook nietquote:
Gaat vanzelf over.quote:Op woensdag 13 april 2016 02:45 schreef MaryMouse het volgende:
Up and down, up and down, uh, jah, ik heb al genoeg spierpijn
Uh, wat heb jij geprobeerd te braden in een braadslee wat de braadslee niet overleeft heeft?quote:Op woensdag 13 april 2016 02:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ge ,, Ja die heeft het niet overeeft helaas
Ik ook niet hoor. Ik heb een Indesit.quote:
Ouderwetse houten snijplankquote:Op woensdag 13 april 2016 02:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Ik heb een Indesit.
[ afbeelding ]
Past er in![]()
[ afbeelding ]
Nee hoor gewoon draaien.quote:Op woensdag 13 april 2016 02:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Moet ik Piet weer een plezier gaan doen!
Glazen braadslee uit je handen laten vallen, daar kunnen ze slecht tegenquote:Op woensdag 13 april 2016 02:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, wat heb jij geprobeerd te braden in een braadslee wat de braadslee niet overleeft heeft?
Niet mijn keuken hoorquote:Op woensdag 13 april 2016 02:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ouderwetse houten snijplank
Verboten nu in professionele keuken ivm HACP en zo
quote:Op woensdag 13 april 2016 02:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Ik heb een Indesit.
[ afbeelding ]
Past er in![]()
[ afbeelding ]
Ik had ooit mijn eigen houten snijplank, ik was zo stom om die weg te doen toen ik naar de USA ging. Maar toen ik terug kwam vond ik mijn pa zijn snijplank in het ouderlijk huis, en die heb ik nuquote:Op woensdag 13 april 2016 02:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Niet mijn keuken hoor![]()
Alhoewel ik wel een houten snijplank heb
Ik had laatst een prachtige pizza, haal 'm uit de oven vanaf de steen ging het mis naar houten plank, op de kop op de keukenvloer.quote:Op woensdag 13 april 2016 02:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Glazen braadslee uit je handen laten vallen, daar kunnen ze slecht tegen
En die kaantjesquote:
ahh! Wat doet datquote:Op woensdag 13 april 2016 02:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had ooit mijn eigen houten snijplank, ik was zo stom om die weg te doen toen ik naar de USA ging. Maar toen ik terug kwam vond ik mijn pa zijn snijplank in het ouderlijk huis, en die heb ik nu
En die behandel ik nog steeds met respect, zoals geleerd van mijn pa, 'schrobben' met zout
Smúllen!quote:Op woensdag 13 april 2016 02:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
En die kaantjesOver de hele bovenkant zit dus zo'n lap huid met vet eronder. Die moet je lossnijden... En die verdroogd en wordt heerlijk knapperig en
en
En zuur.quote:Op woensdag 13 april 2016 02:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had ooit mijn eigen houten snijplank, ik was zo stom om die weg te doen toen ik naar de USA ging. Maar toen ik terug kwam vond ik mijn pa zijn snijplank in het ouderlijk huis, en die heb ik nu
En die behandel ik nog steeds met respect, zoals geleerd van mijn pa, 'schrobben' met zout
Hmmm ga ik dat ook maar eens doen danquote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 02:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik had laatst een prachtige pizza, haal 'm uit de oven vanaf de steen ging het mis naar houten plank, op de kop op de keukenvloer.
Schrobben met zout 'schuur' je de plank mee en omdat het een houten plank is (hopelijk wél van kop hout) moet je dat ook wel doen om te voorkomen dat teveel bloed en andere sappen in de plank trekt.quote:
Wanneer je dreadlocks wilt alleen nog je haar met zout water wassen.quote:Op woensdag 13 april 2016 02:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hmmm ga ik dat ook maar eens doen dan
#FreeMousequote:Op woensdag 13 april 2016 02:59 schreef MaryMouse het volgende:
OK, als ik nu een ban krijg omdat ik 'gelekt' heb uit een prive forum op fok, dan heb ik het er wel voor over
40+ / [LDS] Koken & bakken voor oude zakken, #deel 3
Oh, goed om te wetenquote:Op woensdag 13 april 2016 03:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer je dreadlocks wilt alleen nog je haar met zout water wassen.
Wat voor vet?quote:
Gast!quote:Op woensdag 13 april 2016 03:02 schreef ToT het volgende:
Pfff de hele tijd een flink gesprek gehad met mijn vriendin. Die kwam net online toen ik naar bed wilde gaan. Nu ga ik echt slapen!Toei!
Slaap lekker PrietPraatquote:Op woensdag 13 april 2016 03:02 schreef ToT het volgende:
Pfff de hele tijd een flink gesprek gehad met mijn vriendin. Die kwam net online toen ik naar bed wilde gaan. Nu ga ik echt slapen!Toei!
niervetquote:
Welke cirkel?quote:
quote:
Ja, soms ben ik wat traag van begrip hoorquote:
Je bent een schatje.quote:Op woensdag 13 april 2016 03:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, soms ben ik wat traag van begrip hoor
Gewoon doorgaan man.quote:Op woensdag 13 april 2016 03:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Piet, als jij het over zou nemen, gaan we naadloos over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |