quote:
Terug naar morse?quote:Op woensdag 13 april 2016 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zitten toch in Brussels!? Tijd voor een ander
die mannelijke reporter ook, heeft altijd zo'n kwajongensvibe om zich heenquote:Op woensdag 13 april 2016 01:03 schreef MaryMouse het volgende:
Sommige mensen vinden het gewoon leuk denk ik om op TV te komen, ongeacht de omstandigheden. Ik probeer altijd met een hele grote boog om reporters van AT5 (of welke andere nieuwszender ook) heen te komen
quote:
Ah ja, accu wil ook wel eens gebruikt willen wordenquote:Op woensdag 13 april 2016 01:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nāh, dat is voor een accu niet heel best, knok en dat nog midden in de winter.
Oh, toen sliep ikquote:
Papa-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Romeo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Novemberquote:
Proest..............quote:Op woensdag 13 april 2016 01:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Papa-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Romeo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-Echo-November
10-4 *KGGGGGGGGGGGGGGG*quote:
Over-en-uitquote:
Waar denk je dat de oorsprong van de disco vandaan komt?quote:
twistquote:Op woensdag 13 april 2016 01:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waar denk je dat de oorsprong van de disco vandaan komt?
Chubby en Coquote:
kom op! voel dat lawaaiquote:
Standaard protocol wordt nageleefd begreep ik.quote:Op woensdag 13 april 2016 01:16 schreef MaryMouse het volgende:
Ik denk dat de maatregelen die op Schiphol genomen zijn, ietwat 'groot' waren voor wat er (hopelijk) is aangetroffen. Maar liever dat ze groot optreden, dan niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |