Ahw! En nu? Ga je een verse op de kop tikken?quote:Op woensdag 13 april 2016 00:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
mijn anonieme zwarte peugeot
die heeft zoveel knopjes en lichtjes en (nu niet meer werkende) toetertjes en belletjes dat er hier beweerd werd dat ik geen auto had maar een ufo
Kut noem ik datquote:Op woensdag 13 april 2016 00:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt, maar mentaal ben ik al weer veel verder dan mijn lichaam is, en dat frustreert best wel
Uh......nee, deze is pas 2,5 jaar oudquote:Op woensdag 13 april 2016 00:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ahw! En nu? Ga je een verse op de kop tikken?
quote:Op woensdag 13 april 2016 00:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ach mens, je bent gek in je muizenhoofd.
Zo kan je het ook noemenquote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
Mijn ufo is trouwens deadt![]()
Maar beter een goeie buur dan een verre vriend
buurman heeft een mannetje wat de accu hopelijk weer vol kan krijgen, en de buurman heeft toegezegd daarna gewoon af en toe mijn auto te pakken
Hmm, dat is de moeite absoluut waard om het één en ander in te investeren.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh......nee, deze is pas 2,5 jaar oud
Ik denk hetquote:Op woensdag 13 april 2016 00:58 schreef knokkels het volgende:
[..]UFO voelt zich alleen
En wat rijdt ie lekker
Ach, de accu is gewoon leeg denk ikquote:Op woensdag 13 april 2016 00:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, dat is de moeite absoluut waard om het één en ander in te investeren.
Gewoon Kilo Uniform Tango dusquote:
Ah ja, verse accu plus alle vloeistoffen vervangen en gáán.quote:Op woensdag 13 april 2016 01:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, de accu is gewoon leeg denk ik
Laatst keer op 12 dec in gereden, dus het verbaast mij eigenlijk niet.
Alleen kreeg mijn buurman hem met startkabels niet meer aan de praat, dus eerst maar even dat mannetje van de buurman naar laten kijken voor ik de garage inschakel
Dat is best wel snel na 2.5 jaar lijkt me?quote:Op woensdag 13 april 2016 01:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, de accu is gewoon leeg denk ik
Laatst keer op 12 dec in gereden, dus het verbaast mij eigenlijk niet.
Alleen kreeg mijn buurman hem met startkabels niet meer aan de praat, dus eerst maar even dat mannetje van de buurman naar laten kijken voor ik de garage inschakel
quote:Op woensdag 13 april 2016 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken geen legertaal, maar zou best kunnen
Ik wacht even af wat het mannetje van de buurman te zeggen heeft. Accu zelf kan lijkt mij nog niet verrot zijn.quote:Op woensdag 13 april 2016 01:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah ja, verse accu plus alle vloeistoffen vervangen en gáán.
Nàh, dat is voor een accu niet heel best, knok en dat nog midden in de winter.quote:Op woensdag 13 april 2016 01:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat is best wel snel na 2.5 jaar lijkt me?
Vier maanden stil gestaan, en moderne auto's verbruiken ook accustroom als ze stilstaan voor hun 'interne systemen', is mij ooit eens verteld.quote:Op woensdag 13 april 2016 01:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat is best wel snel na 2.5 jaar lijkt me?
Welke winterquote:Op woensdag 13 april 2016 01:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nàh, dat is voor een accu niet heel best, knok en dat nog midden in de winter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |