Het vorige nummer begon overnieuw terwijl ik aan het inladen was.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:38 schreef MaryMouse het volgende:
Yes, eindelijk muziek met vocalen
breekt ie het af
Ik hoorde hetquote:Op woensdag 13 april 2016 00:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het vorige nummer begon overnieuw terwijl ik aan het inladen was.
Ook zo blóedirritant. Zeg muis, voel je jezelf nu iedere dag iets sterker worden, of gaat het met vlagen?quote:Op woensdag 13 april 2016 00:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik hoorde het
Ik was AT5 aan het zoeken op de TV, zenders zijn weer gewisseld van kanaal
Op dit moment voel ik mij met de dag wel 'sterker' wordenquote:Op woensdag 13 april 2016 00:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ook zo blóedirritant. Zeg muis, voel je jezelf nu iedere dag iets sterker worden, of gaat het met vlagen?
Ah, klinkt goed.. En inderdaad hopen dat die goede vibe nu doorzetquote:Op woensdag 13 april 2016 00:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op dit moment voel ik mij met de dag wel 'sterker' worden
Vandaag had ik al minder lang last van spierpijn (door het sjouwen van mijn laptoptas) dan vorige week.
Ik hoop vooral dat ik géén terugval krijg
Mooi!quote:Op woensdag 13 april 2016 00:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op dit moment voel ik mij met de dag wel 'sterker' worden
Vandaag had ik al minder lang last van spierpijn (door het sjouwen van mijn laptoptas) dan vorige week.
Ik hoop vooral dat ik géén terugval krijg
Kreeg ik vandaag ook van de fysio te horen. Ook echt rustiger aan doen als ik spierpijn heb, maar dat doe je vanzelf wel.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooi!Rustig aan op blijven bouwen en niet forceren, want dan ben je de lul.
Ben blij dat ze het op deze schaal aanpakken.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:45 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb jaren geleden trouwens op schiphol gewerkt in hetzelfde gebouw waar toen nog de cellen van de kmar waren. Soms werd het hele gebouw afgegrendeld omdat er een arrestant overgebracht werd van of naar die cellen.
tsja, nu maar even een paar maanden je rustig houden, beste kans op een goed herstel.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kreeg ik vandaag ook van de fysio te horen. Ook echt rustiger aan doen als ik spierpijn heb, maar dat doe je vanzelf wel.
Ik moet mij er maar in leren berusten dat herstel echt nog maanden gaat duren
Ik ook hoorquote:Op woensdag 13 april 2016 00:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben blij dat ze het op deze schaal aanpakken.
quote:Op woensdag 13 april 2016 00:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
tsja, nu maar even een paar maanden je rustig houden, beste kans op een goed herstel.
contradictio in terminis enzoquote:
Gestampte muisjes hebben we geen moer aan.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
tsja, nu maar even een paar maanden je rustig houden, beste kans op een goed herstel.
Kijkcijfers.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook hoor
kMar is altijd al behoorlijk nadrukkelijk aanwezig op Schiphol, maar met bivakmutsen op heb ik ze nog niet eerder gezien.
Nah, speciaal interverentie team wat opgeroepen isquote:
Wat is je ufo? En gecondoleerd.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
Mijn ufo is trouwens deadt![]()
Maar beter een goeie buur dan een verre vriend
buurman heeft een mannetje wat de accu hopelijk weer vol kan krijgen, en de buurman heeft toegezegd daarna gewoon af en toe mijn auto te pakken
Klopt, maar mentaal ben ik al weer veel verder dan mijn lichaam is, en dat frustreert best welquote:
mijn anonieme zwarte peugeotquote:Op woensdag 13 april 2016 00:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat is je ufo? En gecondoleerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |