Oké.quote:Op woensdag 13 april 2016 01:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
kom op! voel dat lawaai
Meisjes, jurk je jongens
Dan was er wel degelijk substentieel 'gevaar'. Zelfs onze def mensen blijven nuchtere kaaskoppenquote:Op woensdag 13 april 2016 01:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Standaard protocol wordt nageleefd begreep ik.
NWS / Verdachte situatie op Schipholquote:Op woensdag 13 april 2016 01:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan was er wel degelijk substentieel 'gevaar'. Zelfs onze def mensen blijven nuchtere kaaskoppen
Alweer een dagdeel geleden las ik 10 min.. terugquote:Op woensdag 13 april 2016 01:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
NWS / Verdachte situatie op Schiphol
Ja, was nog niet gereekst, had geen zin om het huidige topic op te zoekenquote:Op woensdag 13 april 2016 01:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
NWS / Verdachte situatie op Schiphol
en toen was ik dat topic aan het lezenquote:Op woensdag 13 april 2016 01:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, was nog niet gereekst, had geen zin om het huidige topic op te zoeken
quote:Op woensdag 13 april 2016 01:20 schreef knokkels het volgende:
45 minuten nog Lucky, ik denk, ik meld het alvast maar even
En dan? Stijgt Lucky op?quote:Op woensdag 13 april 2016 01:20 schreef knokkels het volgende:
45 minuten nog Lucky, ik denk, ik meld het alvast maar even
Das best wel een serieus onderwerpquote:Op woensdag 13 april 2016 01:23 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb toch in het verleden mij best wel wat uurtjes geamuseerd in NWS.
De live aanhouding van de Boston Marathon Bomber is mij wel het beste bijgebleven.
Toch wel handig, dat NWS..quote:Op woensdag 13 april 2016 01:23 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb toch in het verleden mij best wel wat uurtjes geamuseerd in NWS.
De live aanhouding van de Boston Marathon Bomber is mij wel het beste bijgebleven.
Dan moet ie verlengd wordenquote:
Was ook een hele serieuze nacht, alle baggeraars waren gelukkig al afgehaakt.quote:
Avond neem ik aan..quote:Op woensdag 13 april 2016 01:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was ook een hele serieuze nacht, alle baggeraars waren gelukkig al afgehaakt.
USA time dan, jongste broertje werd pas tegen 04:00 (als ik mij goed herinner) onze tijd in een sloep achter een huis gepakt. En ja, toen zaten we al uren naar live streams te kijken die regelmatig op zwart gingenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |