Oké.quote:Op woensdag 13 april 2016 01:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
kom op! voel dat lawaai
Meisjes, jurk je jongens
Dan was er wel degelijk substentieel 'gevaar'. Zelfs onze def mensen blijven nuchtere kaaskoppenquote:Op woensdag 13 april 2016 01:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Standaard protocol wordt nageleefd begreep ik.
NWS / Verdachte situatie op Schipholquote:Op woensdag 13 april 2016 01:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan was er wel degelijk substentieel 'gevaar'. Zelfs onze def mensen blijven nuchtere kaaskoppen
Alweer een dagdeel geleden las ik 10 min.. terugquote:Op woensdag 13 april 2016 01:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
NWS / Verdachte situatie op Schiphol
Ja, was nog niet gereekst, had geen zin om het huidige topic op te zoekenquote:Op woensdag 13 april 2016 01:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
NWS / Verdachte situatie op Schiphol
en toen was ik dat topic aan het lezenquote:Op woensdag 13 april 2016 01:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, was nog niet gereekst, had geen zin om het huidige topic op te zoeken
quote:Op woensdag 13 april 2016 01:20 schreef knokkels het volgende:
45 minuten nog Lucky, ik denk, ik meld het alvast maar even
En dan? Stijgt Lucky op?quote:Op woensdag 13 april 2016 01:20 schreef knokkels het volgende:
45 minuten nog Lucky, ik denk, ik meld het alvast maar even
Das best wel een serieus onderwerpquote:Op woensdag 13 april 2016 01:23 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb toch in het verleden mij best wel wat uurtjes geamuseerd in NWS.
De live aanhouding van de Boston Marathon Bomber is mij wel het beste bijgebleven.
Toch wel handig, dat NWS..quote:Op woensdag 13 april 2016 01:23 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb toch in het verleden mij best wel wat uurtjes geamuseerd in NWS.
De live aanhouding van de Boston Marathon Bomber is mij wel het beste bijgebleven.
Dan moet ie verlengd wordenquote:
Was ook een hele serieuze nacht, alle baggeraars waren gelukkig al afgehaakt.quote:
Avond neem ik aan..quote:Op woensdag 13 april 2016 01:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was ook een hele serieuze nacht, alle baggeraars waren gelukkig al afgehaakt.
USA time dan, jongste broertje werd pas tegen 04:00 (als ik mij goed herinner) onze tijd in een sloep achter een huis gepakt. En ja, toen zaten we al uren naar live streams te kijken die regelmatig op zwart gingenquote:
quote:
Je bent nu hier: Topicreeks: Radio 49quote:
quote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 01:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je bent nu hier: Topicreeks: Radio 49
Jij bent voor.quote:
Om duizelig van te worden... Net als de muziek nuquote:Op woensdag 13 april 2016 01:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je bent nu hier: Topicreeks: Radio 49
links dan maarquote:Op woensdag 13 april 2016 01:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij bent voor.
Of je bent omgevallen, dan ben je je standpunt ook kwijt. Kan ook.
Staat toch allemaal netjes op een rijtje?quote:Op woensdag 13 april 2016 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Om duizelig van te worden... Net als de muziek nu
quote:
Daar zijn tegenwoordig ook al veel smaken inquote:
Ik heb andere dingen aan mn hoofdquote:Op woensdag 13 april 2016 01:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Staat toch allemaal netjes op een rijtje?
En misschien doet de DJ wel aan verzoekjes
Hmm, dat klinkt niet bestquote:
Ik ga niet kijken... Honger kweekquote:Op woensdag 13 april 2016 01:39 schreef MaryMouse het volgende:
Op AT5 nu..... ik heb de bitterballen gemist, want bij ons in brabant aan het einde van de avond eten we altijd bitterballen
Ja hoor, de volgende draai ik zonder dat je er om vroeg.quote:Op woensdag 13 april 2016 01:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Staat toch allemaal netjes op een rijtje?
En misschien doet de DJ wel aan verzoekjes
quote:Op woensdag 13 april 2016 01:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja hoor, de volgende draai ik zonder dat je er om vroeg.
In het frans ook nogquote:Op woensdag 13 april 2016 01:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Whehehe, nu tijdelijk met gratis lyrics.
Nah, het klonk gewoon nietquote:
Zonde van zo'n fraai nummer hč. En nog wel speciaal door Prince voor haar geschreven.quote:
Nadat hij haar in elkaar geslagen hadquote:Op woensdag 13 april 2016 01:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zonde van zo'n fraai nummer hč. En nog wel speciaal door Prince voor haar geschreven.
Wat dan, muis?quote:Op woensdag 13 april 2016 01:49 schreef MaryMouse het volgende:
en we mogen weer een jaartje doordraaien
Donder op.quote:Op woensdag 13 april 2016 01:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nadat hij haar in elkaar geslagen had
quote:Op woensdag 13 april 2016 01:49 schreef MaryMouse het volgende:
en we mogen weer een jaartje doordraaien
Bevestiging binnen dat frosty weer een jaar in de lucht blijftquote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 01:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bevestiging binnen dat frosty weer een jaar in de lucht blijft
Snap het gedeelte niet dat ze bij de buren aan het aanbellen was terwijl hij zijn hobby aan het uitoefenen was.quote:Op woensdag 13 april 2016 01:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, the interwebz never lies toch?
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ft-me-geslagen.dhtml
http://www.dailymail.co.u(...)ks-punch-Prince.htmlquote:Op woensdag 13 april 2016 01:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Snap het gedeelte niet dat ze bij de buren aan het aanbellen was terwijl hij zijn hobby aan het uitoefenen was.
ga jij nu ook vloeken en zo en stoppen met draaien?quote:
Tis 2 uur geweestquote:Op woensdag 13 april 2016 02:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ga jij nu ook vloeken en zo en stoppen met draaien?
Die Prince is een rare gastquote:Op woensdag 13 april 2016 01:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, the interwebz never lies toch?
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ft-me-geslagen.dhtml
En dus? mag je gaan vloeken?quote:
Je mag best nog wel door hoorquote:
Joh, dat meen jequote:
Wat een mongool zeg.quote:Op woensdag 13 april 2016 02:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)ks-punch-Prince.html
Hier verteld ze het zelf
Nope.quote:Op woensdag 13 april 2016 02:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ga jij nu ook vloeken en zo en stoppen met draaien?
dat is een belediging voor alle mensen met het down-syndroomquote:
Maakt me niet uit want heb sinds kort een steengoed bitterbal recept.quote:Op woensdag 13 april 2016 02:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat is een belediging voor alle mensen met het down-syndroom
Hoe lang wil je nog?quote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 02:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Maakt me niet uit want heb sinds kort een steengoed bitterbal recept.
Is dat niet hetzelfde als Muis dr kroketten?quote:Op woensdag 13 april 2016 02:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 april 2016 02:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ken muis d'r kroketje nog niet zo goed.quote:Op woensdag 13 april 2016 02:06 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Is dat niet hetzelfde als Muis dr kroketten?
Hmmm, al die voormalige belgische en franse koloniën, broednest vanquote:
Uh, wat hebben mijn kroketten er mee te maken?quote:Op woensdag 13 april 2016 02:06 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Is dat niet hetzelfde als Muis dr kroketten?
quote:Op woensdag 13 april 2016 02:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]in bevroren staat kan je er goed mee gooien
Stond in je topic..quote:Op woensdag 13 april 2016 02:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ken muis d'r kroketje nog niet zo goed.
Als je die in 4en deelt en er bolletjes van maakt...quote:Op woensdag 13 april 2016 02:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, wat hebben mijn kroketten er mee te maken?
Bitterballen, heb ik gepost in Topicreeks: Koken & bakken voor oude zakkenquote:
Want in ABO verdienen ze dat? Maar OK ok koop ze wel in de superquote:Op woensdag 13 april 2016 02:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bitterballen, heb ik gepost in Topicreeks: Koken & bakken voor oude zakken
Serano ham kroketjes recept alleen in abo
Nah, ooit daar gepost, en serano ham kroketjes kan je in de super niet kopenquote:Op woensdag 13 april 2016 02:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Want in ABO verdienen ze dat? Maar OK ok koop ze wel in de super
quote:Op woensdag 13 april 2016 02:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bitterballen, heb ik gepost in Topicreeks: Koken & bakken voor oude zakken
Serano ham kroketjes recept alleen in abo
Daar wel hoorquote:Op woensdag 13 april 2016 02:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, ooit daar gepost, en serano ham kroketjes kan je in de super niet kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |