quote:Op woensdag 13 april 2016 02:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Slow cooked IN de oven.
groot stuk mét bot, helemaal losgaan met je mes want er moeten flink veel gaatjes in.
Daarna een marinade eroverheen, inpakken in plasticfolie en dan 24 uur in de koelkast marineren.
En dan 45 minuten per pond slowcooken.. Wat zeg maar neerkomt op een uur of 5, 6, 7 in de oven.
Laatste uur wil je ook echt niet in huis zijn, je wordt gek van de intens heerlijke geuren.
Ik ook nietquote:
Gaat vanzelf over.quote:Op woensdag 13 april 2016 02:45 schreef MaryMouse het volgende:
Up and down, up and down, uh, jah, ik heb al genoeg spierpijn
Uh, wat heb jij geprobeerd te braden in een braadslee wat de braadslee niet overleeft heeft?quote:Op woensdag 13 april 2016 02:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ge ,, Ja die heeft het niet overeeft helaas
Ik ook niet hoor. Ik heb een Indesit.quote:
Ouderwetse houten snijplankquote:Op woensdag 13 april 2016 02:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Ik heb een Indesit.
[ afbeelding ]
Past er in![]()
[ afbeelding ]
Nee hoor gewoon draaien.quote:Op woensdag 13 april 2016 02:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Moet ik Piet weer een plezier gaan doen!
Glazen braadslee uit je handen laten vallen, daar kunnen ze slecht tegenquote:Op woensdag 13 april 2016 02:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, wat heb jij geprobeerd te braden in een braadslee wat de braadslee niet overleeft heeft?
Niet mijn keuken hoorquote:Op woensdag 13 april 2016 02:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ouderwetse houten snijplank
Verboten nu in professionele keuken ivm HACP en zo
quote:Op woensdag 13 april 2016 02:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Ik heb een Indesit.
[ afbeelding ]
Past er in![]()
[ afbeelding ]
Ik had ooit mijn eigen houten snijplank, ik was zo stom om die weg te doen toen ik naar de USA ging. Maar toen ik terug kwam vond ik mijn pa zijn snijplank in het ouderlijk huis, en die heb ik nuquote:Op woensdag 13 april 2016 02:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Niet mijn keuken hoor![]()
Alhoewel ik wel een houten snijplank heb
Ik had laatst een prachtige pizza, haal 'm uit de oven vanaf de steen ging het mis naar houten plank, op de kop op de keukenvloer.quote:Op woensdag 13 april 2016 02:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Glazen braadslee uit je handen laten vallen, daar kunnen ze slecht tegen
En die kaantjesquote:
ahh! Wat doet datquote:Op woensdag 13 april 2016 02:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had ooit mijn eigen houten snijplank, ik was zo stom om die weg te doen toen ik naar de USA ging. Maar toen ik terug kwam vond ik mijn pa zijn snijplank in het ouderlijk huis, en die heb ik nu
En die behandel ik nog steeds met respect, zoals geleerd van mijn pa, 'schrobben' met zout
Smúllen!quote:Op woensdag 13 april 2016 02:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
En die kaantjesOver de hele bovenkant zit dus zo'n lap huid met vet eronder. Die moet je lossnijden... En die verdroogd en wordt heerlijk knapperig en
en
En zuur.quote:Op woensdag 13 april 2016 02:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had ooit mijn eigen houten snijplank, ik was zo stom om die weg te doen toen ik naar de USA ging. Maar toen ik terug kwam vond ik mijn pa zijn snijplank in het ouderlijk huis, en die heb ik nu
En die behandel ik nog steeds met respect, zoals geleerd van mijn pa, 'schrobben' met zout
Hmmm ga ik dat ook maar eens doen danquote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 02:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik had laatst een prachtige pizza, haal 'm uit de oven vanaf de steen ging het mis naar houten plank, op de kop op de keukenvloer.
Schrobben met zout 'schuur' je de plank mee en omdat het een houten plank is (hopelijk wél van kop hout) moet je dat ook wel doen om te voorkomen dat teveel bloed en andere sappen in de plank trekt.quote:
Wanneer je dreadlocks wilt alleen nog je haar met zout water wassen.quote:Op woensdag 13 april 2016 02:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hmmm ga ik dat ook maar eens doen dan
#FreeMousequote:Op woensdag 13 april 2016 02:59 schreef MaryMouse het volgende:
OK, als ik nu een ban krijg omdat ik 'gelekt' heb uit een prive forum op fok, dan heb ik het er wel voor over
40+ / [LDS] Koken & bakken voor oude zakken, #deel 3
Oh, goed om te wetenquote:Op woensdag 13 april 2016 03:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer je dreadlocks wilt alleen nog je haar met zout water wassen.
Wat voor vet?quote:
Gast!quote:Op woensdag 13 april 2016 03:02 schreef ToT het volgende:
Pfff de hele tijd een flink gesprek gehad met mijn vriendin. Die kwam net online toen ik naar bed wilde gaan. Nu ga ik echt slapen!Toei!
Slaap lekker PrietPraatquote:Op woensdag 13 april 2016 03:02 schreef ToT het volgende:
Pfff de hele tijd een flink gesprek gehad met mijn vriendin. Die kwam net online toen ik naar bed wilde gaan. Nu ga ik echt slapen!Toei!
niervetquote:
Welke cirkel?quote:
quote:
Ja, soms ben ik wat traag van begrip hoorquote:
Je bent een schatje.quote:Op woensdag 13 april 2016 03:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, soms ben ik wat traag van begrip hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |