SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Oh jezus... heb je hem weerquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
Hardwell Ft. Jake Reese – Run Wild
[ afbeelding ]
Flop of een Wilde Top?
Je deed het expres.... ik zag het!quote:
Bedankt voor het luisteren en mee doenquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:26 schreef moemoe het volgende:
Heel even geluisterd, de volgende show misschien langer muis.
quote:
Hé, geen ziektes meer...quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:27 schreef Spezza19 het volgende:
Hij kan zijn naam beter veranderen in AidsWell
Ja maar, ja maar..... OorAids....quote:
Die versie van Paard in de Gang van hem had nog humorquote:
Ja, ernstig he?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:27 schreef ToT het volgende:
Echt, wat waren zij denkende, dit uit te brengen?
Of HardUnwell?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar..... OorAids....
Maar goed, dan uhm.... StrontWell
Ik heb wel medelijden met de hedendaagse clubgangers...quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die versie van Paard in de Gang van hem had nog humor
Met dit soort "muziek" snap ik wel dat niemand er meer voor wil betalenquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb wel medelijden met de hedendaagse clubgangers...
Wie wil mij een pin lenen? Ik wil bij dit lied mijn trommelvliezen schade toebrengen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
Fifth Harmony ft. Ty dolla sign – Work from Home
[ afbeelding ]
Levert het thuiswerken een Top40 hit op, of blijven ze lekker thuis?
4 carrièrewijven en hun schoonmaakster?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben bang dat het hun meer oplevert dan mij.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:30 schreef MadMaster het volgende:
Muis, je kan er waarschijnlijk niks aan doen, maar dit is ook niks.
Flop!
Dat vorige liedje van hun was best grappig.... Dit is.... Uhm... hoe zal ik het zeggen.... ze hadden er wel wat meer thuiswerk in mogen stoppenquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Stiekem geniet je er wel vanquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wie wil mij een pin lenen? Ik wil bij dit lied mijn trommelvliezen schade toebrengen.![]()
En iets betere naam kunnen verzinnen.. Ty Dolla Sign?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat vorige liedje van hun was best grappig.... Dit is.... Uhm... hoe zal ik het zeggen.... ze hadden er wel wat meer thuiswerk in mogen stoppen
quote:
Ik voel me zo allejezus oud als ik dit hoor.quote:
Oehh... The sacrifices you make for usquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat heet medelijden
Ik heb al deze nummers al minstens drie keer gehoord
"Dit is geen muziek toch!"quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik voel me zo allejezus oud als ik dit hoor.
Maar ik begrijp mijn ouders ineens zo goed die zeiden dat vroeger alles beter was...
Is dit het nummer waarmee hij naar ESF gaat?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
Douwe Bob – Slow Down
[ afbeelding ]
Wat gaat Douwe doen? Een hit scoren in de Top40 en op het ESF, of niet?
Your votes please!
Op YT staan een paar oude Top of Flops uit de jaren '60. Dat langharige tuig wat zichzelf The Beatles noemt, dat kan alleen maar floppenquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik voel me zo allejezus oud als ik dit hoor.
Maar ik begrijp mijn ouders ineens zo goed die zeiden dat vroeger alles beter was...
quote:
Yepquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Is dit het nummer waarmee hij naar ESF gaat?
Top vanwege de publiciteit dan.
Cliche tekst.... simpel deuntje... ESF duwer... dus ja, dit wordt je door de strot geduwd om hit te worden... Dat is beter voor het ESF enzo...quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
Douwe Bob – Slow Down
[ afbeelding ]
Wat gaat Douwe doen? Een hit scoren in de Top40 en op het ESF, of niet?
Your votes please!
idd ja!quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op YT staan een paar oude Top of Flops uit de jaren '60. Dat langharige tuig wat zichzelf The Beatles noemt, dat kan alleen maar floppen
Ja, die ken ik. Met Herman Stok en een toeter.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op YT staan een paar oude Top of Flops uit de jaren '60. Dat langharige tuig wat zichzelf The Beatles noemt, dat kan alleen maar floppen
Was het zo stil dan toen?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:33 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik had een pin voor knokkels. Gevonden na één van mijn shows.
Ah!quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:33 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Zal ik voor jullie ook toeters introduceren?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, die ken ik. Met Herman Stok en een toeter.
Prachtig!
Van mijn granaat...quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:33 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
quote:
Toeters en bellen!quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zal ik voor jullie ook toeters introduceren?
Zelfs toen hadden ze betere productiesquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:34 schreef ToT het volgende:
My God, is dit in de jaren '70 opgenomen of zo?
Volgens mij heeft Symph hem wel eens gedraaid (dacht ik dan).quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:35 schreef knokkels het volgende:
Tot gisteren had ik nog nooit van Douwe Bob gehoord. Nou ja, nooit muziek gehoord van hem dan.
leuke boiiiquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
Sam Hunt – House Party
[ afbeelding ]
Wordt dit een Top of een Flop?
quote:
Nou, als zowel Universal ALS Warner Brothers hun naam er aan verbinden.... dan wordt het je wel door de strot geduwd....quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
Sam Hunt – House Party
[ afbeelding ]
Geforceerd hip doen.. Flopquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
Sam Hunt – House Party
[ afbeelding ]
Wat geen topper garandeert natuurlijkquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou, als zowel Universal ALS Warner Brothers hun naam er aan verbinden.... dan wordt het je wel door de strot geduwd....
Viel me ook al op, ja.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:37 schreef Spezza19 het volgende:
En wederom zo'n enorme bagger productie
Waar is toch de kunst van een goed geluid uitbrengen gebleven?
En ik zeg top...
Ik denk dat dit wel een top wordtquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
Ellie Goulding – Army
[ afbeelding ]
Gaat Ellie met haar leger de Top40 bestormen, of wordt de aanval afgeslagen?
Hype... dus top... en ze vloekte... dat scoort ook...quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
Ellie Goulding – Army
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
Ellie Goulding – Army
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:39 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Haar leger zal wel sterk genoeg zijn......
quote:
O, ze heeft al eerder iets uitgebracht dus...quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:39 schreef Sfeermaker het volgende:
Ellie Goulding - alles van haar haalt de top tegenwoordig, dus deze ook.
En weer zo'n gekke productie....quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:39 schreef ToT het volgende:
Aiii, dat refrein vloekt behoorlijk met de rest van de flow.
8 nummers in de Top40 in het verleden, waarvan 4 de Top10 bereikt hebben.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, ze heeft al eerder iets uitgebracht dus...
quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
Ellie Goulding – Army
[ afbeelding ]
Er waren tijden dat ik alles wat in de Top 40 kwam kocht.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
8 nummers in de Top40 in het verleden, waarvan 4 de Top10 bereikt hebben.
Ik zou ze niet aanbidden. Phlopquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
Years & Years – Worship
[ afbeelding ]
Aanbidden we dit nummer de Top40 in, of niet?
Wordt overal aanbeden. Dus ja, 3FM duwt dit wel door de gewillige strotjes als hit...quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
Years & Years – Worship
[ afbeelding ]
25000 in een dozijn.... dus weer top, denk ik.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
Years & Years – Worship
[ afbeelding ]
FLOP!quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
Ali B. Ft. Diggy Dex – Ik Huil alleen bij jou
[ afbeelding ]
Top of Flop?
Top.... want Diggy Dex....die is hot...quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Top of Flop?
Diggy Dex heeft wel goede teksten..quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Top of Flop?
Je schrikt er zo van?quote:
Jij hebt wel interessante familieledenquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:47 schreef MadMaster het volgende:
Man van mw. MM's nicht, maar toch een flop!
Nee..... Ali B.... dat kan alleen maar flop zijn.quote:
Ik heb 'm nog nooit ontmoet.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij hebt wel interessante familieleden
quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:48 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Nee..... Ali B.... dat kan alleen maar flop zijn.
Pffff...... ik luister even hoe dit afloopt....quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
Lost Kings ft. Katelyn Tarver – You
[ afbeelding ]
Tja, top of flop?
ho eens even! Lalalalla liedjes kunnen heel leuk zijnquote:
Volgens mij zit een van die lui van DAC, waar hij ook in zat, ook op FOK!quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog nooit ontmoet.
Naast mijn neef van de Nits is de koek ook wel op...
Lalallalaquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:51 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
ho eens even! Lalalalla liedjes kunnen heel leuk zijn
quote:
Dus alle liedjes die ik draai met lalalala erin vinden jullie ook top?quote:
Jaquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:52 schreef MadMaster het volgende:
Is een elektrische gitaar tegenwoordig een middeleeuws instrument of zo?
Ik ben vast aan het oefenen voor onze eigen Radio49 hitquote:
Jij bent Vout! Ergo, Choet!quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:52 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
[..]
Dus alle liedjes die ik draai met lalalala erin vinden jullie ook top?
Ik wist wel dat jullie stiekem toch liefhebbers waren.
Ja maar Frans, waar kan ik nou poepen hier, nou Ali in dat houten hokje daar.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Op aanraden van Piet heb ik naar Frans Bauer en Ali B in het zigeunerkamp gekeken Hilarisch
The Outhousequote:Op woensdag 16 maart 2016 20:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja maar Frans, waar kan ik nou poepen hier, nou Ali in dat houten hokje daar.
Racoon... dat wordt wel gehyped... Ik kan niks met die stem van die ventquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
Racoon – Young and Wise
[ afbeelding ]
Jong en wijs, gaat die combinatie de Top40 halen of moeten ze eerst wat ouder worden?
Dat is het al jaren, helaas.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:52 schreef MadMaster het volgende:
Is een elektrische gitaar tegenwoordig een middeleeuws instrument of zo?
Yummy... Mosselenquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:52 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
[..]
Dus alle liedjes die ik draai met lalalala erin vinden jullie ook top?
Ik wist wel dat jullie stiekem toch liefhebbers waren.
All in good time..... dus kom over 50 jaar nog maar eens terug. Flop dus!quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
Racoon – Young and Wise
[ afbeelding ]
Jong en wijs, gaat die combinatie de Top40 halen of moeten ze eerst wat ouder worden?
Old and wise vind ik een stuk beter!quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
Racoon – Young and Wise
[ afbeelding ]
Dan gaat Vout dit nummer draaien dusquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:54 schreef Melting het volgende:
[..]
All in good time..... dus kom over 50 jaar nog maar eens terug. Flop dus!
Ja, dat dan weer wel...quote:
Vanuit Shady Pines Home For The Insanely Elder People?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan gaat Vout dit nummer draaien dus
Het zit nog steeds in je...quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Ben aan de foon, hoor ik opeens zachtjes een bekende stem. Tsja.
Hey, dat vind ik wel een goed ideequote:Op woensdag 16 maart 2016 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer wel...
Zullen we eens oesters gaan plukken vanuit Den Oever?
Kan Knokkels opstappen vanaf de Napoleon Dam...
Tof!quote:
Mijn bed.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
Nicky Romero & Nile Rodgers – Future Funk
[ afbeelding ]
Een chic'e' nieuwe hit voor Nicky of niet?
Nou wil ik niet opscheppen, maar de moeder van een vriend werkt daar.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hey, dat vind ik wel een goed idee![]()
Ik ken daar wat luitjes op de visafslagWe zitten daar elk jaar
Top, omdat ik het Nile Rodgers gun...quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom doet deze me denken aan Uptown Funk?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad..... en zonder muziek dan.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:58 schreef Spezza19 het volgende:
Zonder dat geschreeuw enzo was het beter geweest
Floradagen/visserijdagen bedoelu?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou wil ik niet opscheppen, maar de moeder van een vriend werkt daar.
Vlootdagen!
Er zal vast wel een instrumentale versie van uitkomen...quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:58 schreef Spezza19 het volgende:
Zonder dat geschreeuw enzo was het beter geweest
Ook een geluidsloze versie?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zal vast wel een instrumentale versie van uitkomen...
Dat dus, op maandag meevaren met de bootjes.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Floradagen/visserijdagen bedoelu?
Vlootdagen is Den Helder, niet Den Oever
Dan zijn wij hard aan het werk jongenquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat dus, op maandag meevaren met de bootjes.
Overspel gegarandeerd!
Graag gedaan weerquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
En hiermee is er een einde gekomen aan jullie twee wekelijkse marteling
Allemaal hartelijk bedankt weer voor jullie commentaren en het meedoen
wekelijkse marteling..quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
En hiermee is er een einde gekomen aan jullie twee wekelijkse marteling
Allemaal hartelijk bedankt weer voor jullie commentaren en het meedoen
quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:00 schreef MadMaster het volgende:
Dank Muis!
Ik ga aan de Next Please liner werken...
quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dit zal wel hit worden....ow wacht.
Beyoncé's cherryquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dit zal wel hit worden....ow wacht.
Ik niet, wel heel vroeg aanwezig.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan zijn wij hard aan het werk jongen
Slaap lekker Melting.. En groetjes aan Voutquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:01 schreef Melting het volgende:
En dan ga ik nu richting mijn bed.
Fijne avond nog allemaal.![]()
En wellicht tot morgen.
sjoerquote:
quote:
Mach schnellquote:Programma van vandaag
21:07 - 22:15 DJ ToT - All Hail The God Of Goth
quote:
je hebt nog tijd, 10/10 zou doenquote:
Lekker spulquote:
Gorgelen met zout water is goedkoperquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gorgelen met zout water is goedkoper
Moet je ook gewoon wat zout in kraanwater oplossen, i.p.v. een slok uit de waddenzee nemenquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:19 schreef knokkels het volgende:
[..]Dat weet ik... Maar oehhh wat was DAT ranzig
Weet je wel hoever de waddenzee hier vandaan isquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je ook gewoon wat zout in kraanwater oplossen, i.p.v. een slok uit de waddenzee nemen
Da's een takke-eind dan zeg!quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Weet je wel hoever de waddenzee hier vandaan is![]()
20 minuten in de bus en daarna nog 15 minuten lopen
![]()
terwijl ik hier 8 minuten fietsen van de noordzee zitquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
terwijl ik hier 8 minuten fietsen van de noordzee zit
Je bent zelf een doffe opnamequote:Op woensdag 16 maart 2016 21:23 schreef ToT het volgende:
Een vrij doffe opname dit, maar dat geeft het wel een heel eigen sound.
De clip is trouwens echt über baas!!!
quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je bent zelf een doffe opname
#antwoordendiekantnochwalraken
tof pianootje wel
awwwquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dat idd zeker wel, ja!
quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
awww
Die kunnen vast samen spelen
[ afbeelding ]
Error 909: Subwoofers not foundquote:
quote:
Sja, kniesoor die er op let.. Was mij niet opgevallenquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had de randen alleen iets donkerder moeten maken; zo lijkt Vixen een beetje plat!
quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:31 schreef knokkels het volgende:
Loudness aan wil ook wel helpen overigens bij gebrek aan subwoofers. Komen ze toch wat beter door.
Goed intro welquote:
Ik ben best wel moequote:
En topiquequote:Op woensdag 16 maart 2016 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
In het nummer, of in het topic?
Of beiden?
Lekker genieten van een goede show weerquote:
Ik luister ook nog hoorquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Lekker genieten van een goede show weer
Zie mijn editquote:
Ja alleen is die andere versie wel echt VEEL beter als deze!quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:43 schreef knokkels het volgende:
Wat een ongelooflijk geweldig nummer blijft dit gewoon
quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja alleen is die andere versie wel echt VEEL beter als deze!
Allemaal zijn ze tof. De ene misschien iets minder maar dat zijn minor detailsquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:46 schreef ToT het volgende:
Ik dacht dat dit de traumversion was en dat de albumversie de goede was.
Ik vind de stem van Heppner wat onnatuurlijk in deze versie gemixt.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
Allemaal zijn ze tof. De ene misschien iets minder maar dat zijn minor details
Tja, als Mixxx werkt, dan werkt het ook echt goed..quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:57 schreef ToT het volgende:
Jezus, wat een bevrijding dat je met Mixxx zo nummers in een deck kunt vervangen en dat ze nog steeds in de queue blijven staan zeg!!!!
Soms zit je tegen het eind van een nummer gewoon in een heel andere flow dan aan het begin ervan!
VDJ definitief ingeruild voor Mixxx?quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:57 schreef ToT het volgende:
Jezus, wat een bevrijding dat je met Mixxx zo nummers in een deck kunt vervangen en dat ze nog steeds in de queue blijven staan zeg!!!!
Soms zit je tegen het eind van een nummer gewoon in een heel andere flow dan aan het begin ervan!
Zeker ja!quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, als Mixxx werkt, dan werkt het ook echt goed..
Oh bloody hell yeah!quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
VDJ definitief ingeruild voor Mixxx?
Daar over gesproken;quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker ja!
Binnenkort ff experimenteren met de microfoon en samples enzo.
[..]
Oh bloody hell yeah!
quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daar over gesproken;
* Spezza19 is lijstje aan het maken voor zijn eventuele toekomstige show.
Benodigdheden:
Mengpaneel
microfoons 3 stuks
1x microfoon voor zang
iets waarmee je gemakkelijk geluidjes tussendoor kan rammen
Nog meer?
twee extra stoelen, lijkt me niet onhandig.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daar over gesproken;
Benodigdheden:
Mengpaneel
microfoons 3 stuks
1x microfoon voor zang
Nog meer?
Een Xylofoon, een banaan en een ballon. Omdat het kan.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daar over gesproken;
Benodigdheden:
Mengpaneel
microfoons 3 stuks
1x microfoon voor zang
Nog meer?
quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een Xylofoon, een banaan en een ballon. Omdat het kan.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een Xylofoon, een banaan en een ballon. Omdat het kan.
popcornmachinequote:
Laten we wat kleiner beginnenquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]Dus we kunnen spontaan ineens Muse enzo tijdens een show van je verwachten?
http://forum.fok.nl/forum/13quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:08 schreef Spezza19 het volgende:
Maar ik heb dus wel wat goed spul nodig
whehehequote:
quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Eggs, hoe kom jij aan Fogel z'n account?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |