"Dit is geen muziek toch!"quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik voel me zo allejezus oud als ik dit hoor.
Maar ik begrijp mijn ouders ineens zo goed die zeiden dat vroeger alles beter was...
Is dit het nummer waarmee hij naar ESF gaat?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
Douwe Bob – Slow Down
[ afbeelding ]
Wat gaat Douwe doen? Een hit scoren in de Top40 en op het ESF, of niet?
Your votes please!
Op YT staan een paar oude Top of Flops uit de jaren '60. Dat langharige tuig wat zichzelf The Beatles noemt, dat kan alleen maar floppenquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik voel me zo allejezus oud als ik dit hoor.
Maar ik begrijp mijn ouders ineens zo goed die zeiden dat vroeger alles beter was...
quote:
Yepquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Is dit het nummer waarmee hij naar ESF gaat?
Top vanwege de publiciteit dan.
Cliche tekst.... simpel deuntje... ESF duwer... dus ja, dit wordt je door de strot geduwd om hit te worden... Dat is beter voor het ESF enzo...quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
Douwe Bob – Slow Down
[ afbeelding ]
Wat gaat Douwe doen? Een hit scoren in de Top40 en op het ESF, of niet?
Your votes please!
idd ja!quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op YT staan een paar oude Top of Flops uit de jaren '60. Dat langharige tuig wat zichzelf The Beatles noemt, dat kan alleen maar floppen
Ja, die ken ik. Met Herman Stok en een toeter.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op YT staan een paar oude Top of Flops uit de jaren '60. Dat langharige tuig wat zichzelf The Beatles noemt, dat kan alleen maar floppen
Was het zo stil dan toen?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:33 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik had een pin voor knokkels. Gevonden na één van mijn shows.
Ah!quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:33 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Zal ik voor jullie ook toeters introduceren?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, die ken ik. Met Herman Stok en een toeter.
Prachtig!
Van mijn granaat...quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:33 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
quote:
Toeters en bellen!quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zal ik voor jullie ook toeters introduceren?
Zelfs toen hadden ze betere productiesquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:34 schreef ToT het volgende:
My God, is dit in de jaren '70 opgenomen of zo?
Volgens mij heeft Symph hem wel eens gedraaid (dacht ik dan).quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:35 schreef knokkels het volgende:
Tot gisteren had ik nog nooit van Douwe Bob gehoord. Nou ja, nooit muziek gehoord van hem dan.
leuke boiiiquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
Sam Hunt – House Party
[ afbeelding ]
Wordt dit een Top of een Flop?
quote:
Nou, als zowel Universal ALS Warner Brothers hun naam er aan verbinden.... dan wordt het je wel door de strot geduwd....quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
Sam Hunt – House Party
[ afbeelding ]
Geforceerd hip doen.. Flopquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
Sam Hunt – House Party
[ afbeelding ]
Wat geen topper garandeert natuurlijkquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou, als zowel Universal ALS Warner Brothers hun naam er aan verbinden.... dan wordt het je wel door de strot geduwd....
Viel me ook al op, ja.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:37 schreef Spezza19 het volgende:
En wederom zo'n enorme bagger productie
Waar is toch de kunst van een goed geluid uitbrengen gebleven?
En ik zeg top...
Ik denk dat dit wel een top wordtquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
Ellie Goulding – Army
[ afbeelding ]
Gaat Ellie met haar leger de Top40 bestormen, of wordt de aanval afgeslagen?
Hype... dus top... en ze vloekte... dat scoort ook...quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
Ellie Goulding – Army
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
Ellie Goulding – Army
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:39 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Haar leger zal wel sterk genoeg zijn......
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |