Jaquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:52 schreef MadMaster het volgende:
Is een elektrische gitaar tegenwoordig een middeleeuws instrument of zo?
Ik ben vast aan het oefenen voor onze eigen Radio49 hitquote:
Jij bent Vout! Ergo, Choet!quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:52 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
[..]
Dus alle liedjes die ik draai met lalalala erin vinden jullie ook top?
Ik wist wel dat jullie stiekem toch liefhebbers waren.
Ja maar Frans, waar kan ik nou poepen hier, nou Ali in dat houten hokje daar.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Op aanraden van Piet heb ik naar Frans Bauer en Ali B in het zigeunerkamp gekeken Hilarisch
The Outhousequote:Op woensdag 16 maart 2016 20:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja maar Frans, waar kan ik nou poepen hier, nou Ali in dat houten hokje daar.
Racoon... dat wordt wel gehyped... Ik kan niks met die stem van die ventquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
Racoon – Young and Wise
[ afbeelding ]
Jong en wijs, gaat die combinatie de Top40 halen of moeten ze eerst wat ouder worden?
Dat is het al jaren, helaas.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:52 schreef MadMaster het volgende:
Is een elektrische gitaar tegenwoordig een middeleeuws instrument of zo?
Yummy... Mosselenquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:52 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
[..]
Dus alle liedjes die ik draai met lalalala erin vinden jullie ook top?
Ik wist wel dat jullie stiekem toch liefhebbers waren.
All in good time..... dus kom over 50 jaar nog maar eens terug. Flop dus!quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
Racoon – Young and Wise
[ afbeelding ]
Jong en wijs, gaat die combinatie de Top40 halen of moeten ze eerst wat ouder worden?
Old and wise vind ik een stuk beter!quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
Racoon – Young and Wise
[ afbeelding ]
Dan gaat Vout dit nummer draaien dusquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:54 schreef Melting het volgende:
[..]
All in good time..... dus kom over 50 jaar nog maar eens terug. Flop dus!
Ja, dat dan weer wel...quote:
Vanuit Shady Pines Home For The Insanely Elder People?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan gaat Vout dit nummer draaien dus
Het zit nog steeds in je...quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Ben aan de foon, hoor ik opeens zachtjes een bekende stem. Tsja.
Hey, dat vind ik wel een goed ideequote:Op woensdag 16 maart 2016 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer wel...
Zullen we eens oesters gaan plukken vanuit Den Oever?
Kan Knokkels opstappen vanaf de Napoleon Dam...
Tof!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |