Ik moet nog beginnenquote:
Ik heb eerder al wat voor je gedraaid...quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik tune nu pas in.
Was net bij de fysio.
Jaquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toe maar, woensdag vette hapdag...
Gahaktstaven, gewoon in het vet flikkeren...quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Woensdag gehaktdag toch?
Ik zit hier in m'n eentje 3 kilo gehakt weg te buffelen...
Je weet dat rauw gehakt eten niet zo gezond is?quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Woensdag gehaktdag toch?
Ik zit hier in m'n eentje 3 kilo gehakt weg te buffelen...
En dat zeg je nu...quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je weet dat rauw gehakt eten niet zo gezond is?
Ik beloof je, ik zal een mooie In Memorium show voor je draaienquote:
quote:
Correctquote:
Wat hij zegt....quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:59 schreef spijkerbroek het volgende:
DJ MM is dood, leve DJ MM!
Dank, MM!
Succes, MM!
Melting, Broertje en Symph waren het met Lucky eens echter....quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat gaat ter plekke heel diep zinken.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
Slappe Disco, zal wel hit worden dit.
Piet en Spijkerbroek hadden het juistquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee. Mark my words en read my lips.
Had ik ook flop ja?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:00 schreef MaryMouse het volgende:
Duke Dumont – Ocean Driver staat op de 32e plek in de Top 40
[..]
Melting, Broertje en Symph waren het met Lucky eens echter....
[..]
[..]
Piet en Spijkerbroek hadden het juist
quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:00 schreef Melting het volgende:
Dank voor de paar muziekjes die ik meegekregen heb, Mad.
quote:
quote:
Niet gestemd denk ikquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:02 schreef spijkerbroek het volgende:
'k Heb nu alweer genoeg gehoord van deze ellende...
Of over het hoofd gezien.quote:
Dit liedje bedoel ikquote:
2x juist!quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:02 schreef MaryMouse het volgende:
GEFLOPT
Men vond dit een unanieme topper, maar Taylor Swift – Out of the Woods is er niet in geslaagd om de Top40 te halen.
Symphonic, Karzai en just me hoorden wel een Topper in Claudia de Breij ft. Wylon – Mis je zo graag. Maar zoals Knokkels, Melting en ToT correct voorspelden is het nummer niet aangeslagen.
Ondanks dat MadMaster, Spezza en ToT [b]Made in June – Is this real haar nu wel een Top40 hit(je) gunden, hoorden watertornado, Melting, Broertje en Piet dat ze niet verder zou komen dan de tipparade.
Zelfde geldt voor Selena Gomezquote:Op woensdag 16 maart 2016 17:02 schreef spijkerbroek het volgende:
Ariana Grande moet je zien, niet beluisteren.
Dus Taylor blijft achter in het bos?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:02 schreef MaryMouse het volgende:
GEFLOPT
Men vond dit een unanieme topper, maar Taylor Swift – Out of the Woods is er niet in geslaagd om de Top40 te halen.
Symphonic, Karzai en just me hoorden wel een Topper in Claudia de Breij ft. Wylon – Mis je zo graag. Maar zoals Knokkels, Melting en ToT correct voorspelden is het nummer niet aangeslagen.
Ondanks dat MadMaster, Spezza en ToT [b]Made in June – Is this real haar nu wel een Top40 hit(je) gunden, hoorden watertornado, Melting, Broertje en Piet dat ze niet verder zou komen dan de tipparade.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:04 schreef MaryMouse het volgende:
Selena Gomez – Hands to myself staat op de 36e plaats.
Lucky, ToT en Spezza voorspelden het juist. Just me, Spijkerbroek, Melting, Sfeermaker en Knokkels, volgende keer beter
Bij dezenquote:
*Muis geeft spijkerbroek een zakdoekje om de tranen af te drogen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Serieus muis, het begint irritant te worden
Zal wel een top worden, want ik ga hiervan huilen...
Ach, zolang het flopt, huil ik minderquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:04 schreef MaryMouse het volgende:
GEFLOPT
[..]
*Muis geeft spijkerbroek een zakdoekje om de tranen af te drogen.
Want zoals Spezza, Melting, ToT, Sfeermaker en Lucky het wel hoorden is Deetox & Lange Frans – het land van... niet echt een hit geworden.
Ikheb net mijn beenham in mosterdsaus op, net te laatquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:04 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft patat over... nog liefhebbers?
Symphonic dacht ook dat Sia zou floppen, maar Piet, Lucky, Spijkerbroek en Spezza vonden het een Top en hadden het daarmee bij het juiste eindquote:
Tsss..... gestopt met punten bijhouden... doe ik het een keer goedquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:07 schreef MaryMouse het volgende:
Sia ft. Sean Paul – Cheap Thrills is afgelopen week op de 27e plaats de Top40 binnen gekomen.
[..]
Symphonic dacht ook dat Sia zou floppen, maar Piet, Lucky, Spijkerbroek en Spezza vonden het een Top en hadden het daarmee bij het juiste eind
Deed ik niet mee toen?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:04 schreef MaryMouse het volgende:
GEFLOPT
[..]
*Muis geeft spijkerbroek een zakdoekje om de tranen af te drogen.
Want zoals Spezza, Melting, ToT, Sfeermaker en Lucky het wel hoorden is Deetox & Lange Frans – het land van... niet echt een hit geworden.
Gefloptquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:48 schreef spijkerbroek het volgende:
please PLEASE laat dit Flop worden!![]()
Maar het wordt een Top
En ToT, Symphonic, Lucky en Spezza hadden het net als Vout correct en juist.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:48 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Mag ik zeggen dat ik hoop dat dit flopt.
Dit is zo overdreven.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:08 schreef MaryMouse het volgende:
GEFLOPT
[..]
Geflopt
Die Vengaboys mit Coen und Sander – Supergeil!
[..]
En ToT, Symphonic, Lucky en Spezza hadden het net als Vout correct en juist.
Of in de keuken gehangen hebbenquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Deed ik niet mee toen?ow wacht zal wel op de wc hebben gezeten oid
quote:
Knokkels, ToT, Spijkerbroer en Spezza zal je op dit nummer niet zien dansen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mehh.. flop
Leuk voor de 16-jarigendisco
quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:21 schreef Sfeermaker het volgende:
AlunaGeorge haar klankkleur bevalt me wel. Diverse hitjes, met name Attracting Flies, in het recente verleden vond ik goed te pruimen. Deze is nog iets meer mainstream dan anders. Gaat de top 40 zeker en vast halen. Ik zeg top!
Tunein is moemoe?quote:
De 39e plek.... De welbekende gekochte plaats in de top 40....quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:10 schreef MaryMouse het volgende:
AlunaGeorge ft. Popcaan – I’m in Control is op de 39e plaats in de Top40 binnen gekomen.
[..]
Knokkels, ToT, Spijkerbroer en Spezza zal je op dit nummer niet zien dansen.
Melting en Sfeermaker wel
[..]
Ik ben ineens familie gewordenquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:10 schreef MaryMouse het volgende:
AlunaGeorge ft. Popcaan – I’m in Control is op de 39e plaats in de Top40 binnen gekomen.
[..]
Knokkels, ToT, Spijkerbroer en Spezza zal je op dit nummer niet zien dansen.
Melting en Sfeermaker wel
[..]
quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ben ineens familie geworden
Geen idee, zoek zelf even terugquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De 39e plek.... De welbekende gekochte plaats in de top 40....
Had ik niet zoiets voorspeld voor dit liedje?
quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Goed opgelost, hoeven we dat niet nog eens te horen...quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:11 schreef MaryMouse het volgende:
GEFLOPT
Jack Garratt – Breathe life vond Spezza wel hitwaardig. Lucky, ToT, Melting, Eggs, Knokkels en Broertje hoorden dat het zou floppen.
Nathan Sykes ft. Ariana Grande – Over and Over again kreeg een unanieme Top, maar is geflopt.
ToT vond dat Ali B. Ft. Ssevn alias & Boef – een klein beetje geluk wel in de Top40 terecht zou komen. Melting, Spijkerbroek, Spezza en Symphonic hadden het echter juist.
Melting en Symphonic vonden dat Simon Keizer – Verdwalen wel hit potentie had. Piet, Broertje, Spezza en Spijkerbroek vonden dat niet. En ze hadden gelijk.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:11 schreef MaryMouse het volgende:
GEFLOPT
Jack Garratt – Breathe life vond Spezza wel hitwaardig. Lucky, ToT, Melting, Eggs, Knokkels en Broertje hoorden dat het zou floppen.
Nathan Sykes ft. Ariana Grande – Over and Over again kreeg een unanieme Top, maar is geflopt.
ToT vond dat Ali B. Ft. Ssevn alias & Boef – een klein beetje geluk wel in de Top40 terecht zou komen. Melting, Spijkerbroek, Spezza en Symphonic hadden het echter juist.
Melting en Symphonic vonden dat Simon Keizer – Verdwalen wel hit potentie had. Piet, Broertje, Spezza en Spijkerbroek vonden dat niet. En ze hadden gelijk.
Yep, heb ik twee weken terug daarom ook gedraaidquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:12 schreef MadMaster het volgende:
Mevrouw Dua Lippa van een tijdje terug heeft trouwens wel een dikke hit gekregen...
En het is nog een goed nummer ook!quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yep, heb ik twee weken terug daarom ook gedraaid
ja, zometeenquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:14 schreef moemoe het volgende:
Worden er nu ook nieuwe nummers beoordeeld? Anders zet ik voetbal op
De stembus is geopendquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:14 schreef moemoe het volgende:
Worden er nu ook nieuwe nummers beoordeeld? Anders zet ik voetbal op
welkom bij de R49 spijkerbroquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ga niet meer commercieel reageren.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
Fais ft. Afrojack – Hey
[ afbeelding ]
Hey! wordt dit een Top of een Flop?
Dit wordt wel een hit. Ben er nog niet over uit of ik het er mee eens ben.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
Fais ft. Afrojack – Hey
[ afbeelding ]
Hey! wordt dit een Top of een Flop?
Ik zal even uitleggen hoe dit werkt: Hoe slechter het liedje, hoe groter de hit!quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Irritante stem. Dit wordt een flop.
15 minutes well spent.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:16 schreef Sfeermaker het volgende:
Hey, dit is wel de meest cheesy drop die ik gehoord heb. De pianoakkoordjes zijn opzich wel enig. Zal wel een hit worden: top!
Ik loop al zo'n 3 shows mee, dus ik weet hoe het werktquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zal even uitleggen hoe dit werkt: Hoe slechter het liedje, hoe groter de hit!
Nummer duurde maar 3 minuut 25 secondenquote:
inclusief koffiepauze en lunchquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je geeft hem wel heel veel credit. 15 minuten.
Hieronder de truc:quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zal even uitleggen hoe dit werkt: Hoe slechter het liedje, hoe groter de hit!
Leuk tochquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:17 schreef Melting het volgende:
De meningen zijn dus flink verdeeld in deze.
Verandert nou steeds het tempo van de beat?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:17 schreef MaryMouse het volgende:
DVBBS ft Dante Leon – Angel
[ afbeelding ]
Stijgt de engel naar de Top40 of niet?
12 minuten voor eten en rokenquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nummer duurde maar 3 minuut 25 seconden
Hmmmmmmmmmm lijkt erop, maar volgens mij niet.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Verandert nou steeds het tempo van de beat?
quote:
Hebben?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eigenlijk zou er een 'next please....' liner tussen kunnen
Het is echt een compleet onsamenhangend geheel....quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmmm lijkt erop, maar volgens mij niet.
Maar flop...
Yes please......quote:
Dan laat je Melting maar opdravenquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:21 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik kom alleen even melden dat ik zaterdag helaas niet kan draaien, vanwege een verjaardagsfeestje.
Mooi zo!quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:21 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik kom alleen even melden dat ik zaterdag helaas niet kan draaien, vanwege een verjaardagsfeestje.
Godver...quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:21 schreef Dj_Vout het volgende:
Zo... Die vocalen staan een beetje te hardquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
Kelly Clarkson – Piece by Piece (Idol Version)
[ afbeelding ]
Stuk bij stuk een Topper of een gevallen idool?
Dat kan niet hoorquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:21 schreef Dj_Vout het volgende:
beetje wel .. zo danquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zo... Die vocalen staan een beetje te hard
Clipping much?
Dan ga je maar wat later.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:21 schreef Dj_Vout het volgende:
quote:
Maar maar.. en je vriendjes hier danquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:21 schreef Dj_Vout het volgende:
quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zo... Die vocalen staan een beetje te hard
Clipping much?
Hier ben ik ook bang voor.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:23 schreef MadMaster het volgende:
Dit is wel een Radio 2 hitje, klein topje dus...
Ja het eikelt gewoon door, er moet ergens een krachtig muziekstuk doorheen komen of zo.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:23 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 zegt FLOP.... het heeft niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |