Dan laat je Melting maar opdravenquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:21 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik kom alleen even melden dat ik zaterdag helaas niet kan draaien, vanwege een verjaardagsfeestje.
Mooi zo!quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:21 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik kom alleen even melden dat ik zaterdag helaas niet kan draaien, vanwege een verjaardagsfeestje.
Godver...quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:21 schreef Dj_Vout het volgende:
Zo... Die vocalen staan een beetje te hardquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
Kelly Clarkson – Piece by Piece (Idol Version)
[ afbeelding ]
Stuk bij stuk een Topper of een gevallen idool?
Dat kan niet hoorquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:21 schreef Dj_Vout het volgende:
beetje wel .. zo danquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zo... Die vocalen staan een beetje te hard
Clipping much?
Dan ga je maar wat later.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:21 schreef Dj_Vout het volgende:
quote:
Maar maar.. en je vriendjes hier danquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:21 schreef Dj_Vout het volgende:
quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zo... Die vocalen staan een beetje te hard
Clipping much?
Hier ben ik ook bang voor.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:23 schreef MadMaster het volgende:
Dit is wel een Radio 2 hitje, klein topje dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |