SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sOp zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Mooie LaPo, R.I.P.quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Crematie heeft in besloten kring plaatsgevonden. Geen bloemen graag
Zoniet, gewoon bakkie pakken, des noods gevult met waterquote:
Weet ik nog niet precies, ze hebben 1x per jaar Reggae festival daar en doe daar dan de Dub Chill out.quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:24 schreef MaryMouse het volgende:
Maar Piet, wat en wanneer ga je op Ruigoord draaien?
Ow, wat... Dub natuurlijk
klein scheurtje. Morgen maar een andere fixenquote:
En wanneer is dat dan?quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Weet ik nog niet precies, ze hebben 1x per jaar Reggae festival daar en doe daar dan de Dub Chill out.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:27 schreef MaryMouse het volgende:
't is nu toch echt Woensdag hè? de 2e maart?
even checken
Geef mij tegen die tijd even een seintjequote:Op woensdag 2 maart 2016 03:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Weet ik nog niet precies, ze hebben 1x per jaar Reggae festival daar en doe daar dan de Dub Chill out.
Ga er pas midden in de nacht heen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
En wanneer is dat dan?
En waarom doen we DAAR geen radio49 meet?
quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
En wanneer is dat dan?
En waarom doen we DAAR geen radio49 meet?
Kijk dat is al een voordeeltje voor mij, ik ben meestal 's nachts wel in Amsterdamquote:Op woensdag 2 maart 2016 03:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga er pas midden in de nacht heen.
Ergens wel logisch.. Het schijnt dat jij daar woontquote:Op woensdag 2 maart 2016 03:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kijk dat is al een voordeeltje voor mij, ik ben meestal 's nachts wel in Amsterdam
quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:32 schreef MaryMouse het volgende:
Mag deze tekst anno 2016 nog wel op de radio?
Ik geniet van deze klassieker hoor, maar luister nu echt eigenlijk pas naar de tekst.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Plannen is niet de sterkste kant van kunstenaars en Reggae figuren.
Waarschijnlijk niet maar ik ben Piet.quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:32 schreef MaryMouse het volgende:
Mag deze tekst anno 2016 nog wel op de radio?
Ik geniet van deze klassieker hoor, maar luister nu echt eigenlijk pas naar de tekst.
Zeg maar gewoon wanneer, ongeveer en zo in de planningquote:Op woensdag 2 maart 2016 03:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Plannen is niet de sterkste kant van kunstenaars en Reggae figuren.
Aangenaam kennis te makenquote:Op woensdag 2 maart 2016 03:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet maar ik ben Piet.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon wanneer, ongeveer en zo in de planning
Ik lul de boel bij vertraging wel aan elkaar
Aangenaam, knokkels. Ik ben die gek uit Den Helder.quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet maar ik ben Piet.
dat zou wel een bazen meet wordenquote:Op woensdag 2 maart 2016 03:35 schreef knokkels het volgende:
[..]Ik wil het ook echt wel eens meemaken
Ik heb serieus geen idee? Ergens in de zomer gok ik.quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon wanneer, ongeveer en zo in de planning
Ik lul de boel bij vertraging wel aan elkaar
Ik hou het gewoon in de gatenquote:Op woensdag 2 maart 2016 03:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen idee? Ergens in de zomer gok ik.
Knokkelsquote:Op woensdag 2 maart 2016 03:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie er om 4u nog zijn dan?
4 uur vandaag weet ik niet... 4 uur dan? echt wel. Tentje mee dit datquote:Op woensdag 2 maart 2016 03:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie er om 4u nog zijn dan?
Ow, of op stand logeren natuurlijkquote:Op woensdag 2 maart 2016 03:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Knokkels
Ik
En de rest van de slapende gasten die bij mij willen 'crashen'
Tentje, pffff, ik pit wel in de autoquote:Op woensdag 2 maart 2016 03:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
4 uur vandaag weet ik niet... 4 uur dan? echt wel. Tentje mee dit dat
Moet echt wel te regelen zijn, als de rest van de DJs mee willen werken (en betalen).quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kennen we beter zaal regelen ergens en dan met alle DJ's tekeer gaan.
Soundsystem heb ik wel en als het groter moet ook zo geregeld.
Ik slaap altijd in auto, werkt prima voor 1 nachtje goed ver weg.quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
4 uur vandaag weet ik niet... 4 uur dan? echt wel. Tentje mee dit dat
Het is alleen maar Reggae dan op Ruigoordquote:Op woensdag 2 maart 2016 03:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet echt wel te regelen zijn, als de rest van de DJs mee willen werken (en betalen).
Knok kent mijn anonieme zwarte peugeot. Hij heeft er (nog) niet in hoeven pitten, maar kan denk ik wel beamen dat het daar prima in gaatquote:Op woensdag 2 maart 2016 03:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik slaap altijd in auto, werkt prima voor 1 nachtje goed ver weg.
Dat dus.quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tentje, pffff, ik pit wel in de auto
Karzai heb je dan al mee, denk ikquote:Op woensdag 2 maart 2016 03:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is alleen maar Reggae dan op Ruigoord
en een fatsoenlijke internetverbinding?quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kennen we beter zaal regelen ergens en dan met alle DJ's tekeer gaan.
Soundsystem heb ik wel en als het groter moet ook zo geregeld.
Een stationcar is helemaal handig.quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Knok kent mijn anonieme zwarte peugeot. Hij heeft er (nog) niet in hoeven pitten, maar kan denk ik wel beamen dat het daar prima in gaat
Da's wel een heel erg 2015 verzoekjequote:Op woensdag 2 maart 2016 03:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
en een fatsoenlijke internetverbinding?
Jouw UFOquote:Op woensdag 2 maart 2016 03:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Knok kent mijn anonieme zwarte peugeot. Hij heeft er (nog) niet in hoeven pitten, maar kan denk ik wel beamen dat het daar prima in gaat
Op Ruigoord was er geen stream vorige keer.quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
en een fatsoenlijke internetverbinding?
Hoe kunnen we dan anders onze epische deuntjes de wereld in krijgen?quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Da's wel een heel erg 2015 verzoekje
Ow, ja, in de kofferbak passen er ook nog wel tweequote:Op woensdag 2 maart 2016 03:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een stationcar is helemaal handig.
Hallo LeaseWeb, kunnen jullie ons sponsoren?quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op Ruigoord was er geen stream vorige keer.
Joh, toen de halve wereld nog niet eens wist wat een 'live-stream' was, had ruigoord die alquote:Op woensdag 2 maart 2016 03:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoe kunnen we dan anders onze epische deuntjes de wereld in krijgen?
Uh, ik denk dat die 3 mnd frosty gratis wel genoeg R49 gesponserd vindenquote:Op woensdag 2 maart 2016 03:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hallo LeaseWeb, kunnen jullie ons sponsoren?
Ik keek of mijn busje nog online stond.quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ja, in de kofferbak passen er ook nog wel twee
"Dag meneer de directeur van LeaseWeb, kent u mij nog? Ik heb uw auto bij TexelAir zó goed behandeld"O-)quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, ik denk dat die 3 mnd frosty gratis wel genoeg R49 gesponserd vinden
quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik keek of mijn busje nog online stond.
V&A / [TK] VW T4 1996 Te koop. (Gangsta Transporter)
quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik keek of mijn busje nog online stond.
V&A / [TK] VW T4 1996 Te koop. (Gangsta Transporter)
Nah, met mensjes van mijn postuur (tegenwoordig), kan je daar makkelijk met 3 slanke vrouwen slapen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oh dat wordt lepeltje lepeltje
quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, met mensjes van mijn postuur (tegenwoordig), kan je daar makkelijk met 3 slanke vrouwen slapen.Knok, jij slaapt buiten
Je moet er wat skihut ingooien.quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:56 schreef MaryMouse het volgende:
Deze had ook goed in mijn Halloween show gepast (die maar 3 luisteraars had)
Ruilen van plaats?quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:57 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Wodan, schuif eens op
[ afbeelding ]
Ja, Mad deed het goedquote:
quote:
Hé meer ruimte in dat hok van Wodan, mag jij lekker sandwichen tussen die andere twee vrouwenquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2016 04:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hé meer ruimte in dat hok van Wodan, mag jij lekker sandwichen tussen die andere twee vrouwen
nice!quote:Op woensdag 2 maart 2016 04:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn knollen hebben luxe stal.
[ afbeelding ]
Wie ligt er voor pampes voor stal nr. 5?quote:Op woensdag 2 maart 2016 04:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn knollen hebben luxe stal.
[ afbeelding ]
Ik gok een deken of zo.quote:Op woensdag 2 maart 2016 04:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wie ligt er voor pampes voor stal nr. 5?
Da's Pietquote:Op woensdag 2 maart 2016 04:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wie ligt er voor pampes voor stal nr. 5?
Onvriendelijk dan dat ze die deken niet over het paard hebben gegooidquote:
Tot hier was zeer aangenaam luisterenquote:Op woensdag 2 maart 2016 04:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Tot hier was geplanned, hierna is op eigen risico.
Elke keer dat ik denk dat ik naar bed ga, kom je weer met een twistquote:Op woensdag 2 maart 2016 04:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Tot hier was geplanned, hierna is op eigen risico.
Zekerquote:Op woensdag 2 maart 2016 04:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tot hier was zeer aangenaam luisteren
Je zit toch al een dag koffieloosquote:Op woensdag 2 maart 2016 04:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mijn overmatige koffiegebruik, it pays off
Major Piet to Ground Controlquote:Op woensdag 2 maart 2016 04:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
Houston we have a problem, de wiet raakt op.
Volgens mij heb ik een reservetank cafeïne opgebouwdquote:
Nog steedsquote:Op woensdag 2 maart 2016 04:10 schreef MaryMouse het volgende:
Even extra checken, het is nog steeds woensdag 2 maart, toch?
Dan kan ik namelijk eens weer schaamteloos uitslapen
Oh damnquote:Op woensdag 2 maart 2016 04:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
Houston we have a problem, de wiet raakt op.
Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 2 maart 2016 04:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een reservetank cafeïne opgebouwd
Ik ook.quote:Op woensdag 2 maart 2016 04:10 schreef MaryMouse het volgende:
Even extra checken, het is nog steeds woensdag 2 maart, toch?
Dan kan ik namelijk eens weer schaamteloos uitslapen
Elke dag minimaal een pot koffie wegwerkenquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2016 04:13 schreef MaryMouse het volgende:
Ja, ik ga uitslapen![]()
Pietdank je voor de zeer aangename muziekjes
Knok, jij mag in de auto slapen
L** van mij win je ook altijdquote:Op woensdag 2 maart 2016 04:13 schreef knokkels het volgende:
Aan de andere kant, in de bios in slaap vallen is ook weer zoiets he...
* knokkels zet XiiaLive aan![]()
Oeh, heb ik mijn eerste potje in het wordfeud kampioenschap gewonnen
quote:
schweeeeeeeetquote:Op woensdag 2 maart 2016 04:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb hele toffe auto nu, kan van rechterstoel een tafeltje maken
Ik heb nu een bagger autoquote:Op woensdag 2 maart 2016 04:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb hele toffe auto nu, kan van rechterstoel een tafeltje maken
Ruilen tegen mijn mountainbike?quote:Op woensdag 2 maart 2016 04:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb nu een bagger auto
Mijn vorige anonieme grijze peugeot had gewoon een koelkastje in het dashboardkastje zitten, deze anonieme zwarte niet
Mijn vorige anonieme grijze peugeot? Deal, alleen die is niet meer van mijquote:
Kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 06:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik begin ook wat in te dutten nu.
Zo meteen gaat het licht uit.quote:Op woensdag 2 maart 2016 06:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.
Zo maar plat dus?
Werk ze.quote:Op woensdag 2 maart 2016 06:52 schreef Melting het volgende:
Ik ga weer naar het werk vertrekken. Succes met pitten zo meteen, Piet.
ik ook hèquote:Op woensdag 2 maart 2016 08:54 schreef Karzai het volgende:
Het is hier ook klote weer maar vrij vandaag
Soms wel maar nu niet dan duik ik weer m'n bed inquote:Op woensdag 2 maart 2016 08:58 schreef just me het volgende:
[..]
ik ook hè
ik mag Liszt wel op de vroege ochtend
Ik ben aan het werk hoor, heel rustig, maar wel bezigquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2016 04:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn vorige anonieme grijze peugeot? Deal, alleen die is niet meer van mij
Aan het werk op je vrije dag?quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:13 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk hoor, heel rustig, maar wel bezig
Had je er maar geen teringzooi van moeten makenquote:Op woensdag 2 maart 2016 12:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben de keuken aan het poetsen, wat een rotwerkje
dat valt dan ook wel weer mee, het wordt gewoon vies door het kokenquote:Op woensdag 2 maart 2016 12:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Had je er maar geen teringzooi van moeten maken
Het was een grapjequote:Op woensdag 2 maart 2016 12:41 schreef Doedezemaar het volgende:
dat valt dan ook wel weer mee, het wordt gewoon vies door het koken
quote:
net mijn tomatensoep te lang laten opstaan, spitter, spetterquote:Op woensdag 2 maart 2016 12:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat valt dan ook wel weer mee, het wordt gewoon vies door het koken
Well done....quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:12 schreef just me het volgende:
[..]
net mijn tomatensoep te lang laten opstaan, spitter, spetter
hoera!quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:12 schreef just me het volgende:
[..]
net mijn tomatensoep te lang laten opstaan, spitter, spetter
Eet smakelijkquote:
Hey gaaf!quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:04 schreef just me het volgende:
Zo, mezelf verwend
[ afbeelding ]
liggende boekenkast voor boven op de gang
Jep, vond 'm wel stoer eigenlijkquote:
die is leuk zeg!quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:04 schreef just me het volgende:
Zo, mezelf verwend
[ afbeelding ]
Nicequote:Op woensdag 2 maart 2016 14:04 schreef just me het volgende:
Zo, mezelf verwend
[ afbeelding ]
Sterkte en adem blijven halen...quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:26 schreef just me het volgende:
En dan krijg je opeens heel heel naar bericht dan denk je fuck it... het is gvd niet eerlijk...
oud-collega, lieve collega, jonge vent, vader van kleine kindjes, hersentumor....
* just me gaat frisse neus halen
quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:26 schreef just me het volgende:
En dan krijg je opeens heel heel naar bericht dan denk je fuck it... het is gvd niet eerlijk...
oud-collega, lieve collega, jonge vent, vader van kleine kindjes, hersentumor....
heb net ook aangifte gedaan, ik krijg ¤88 terugquote:Op woensdag 2 maart 2016 14:18 schreef just me het volgende:
Ik ben goed bezig om mijn vrije dag
Ook met de belastingdingen....
quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:26 schreef just me het volgende:
Oeh deze is mooiquote:Op woensdag 2 maart 2016 14:04 schreef just me het volgende:
Zo, mezelf verwend
[ afbeelding ]
Of wel eerlijk, iedereen kan het krijgen, er wordt niet gediscrimneerd. Maar het blijft klote..quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:26 schreef just me het volgende:
ach, mijn vader had een hersentumor, mijn moeder had er een, wat is eerlijk...quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Of wel eerlijk, iedereen kan het krijgen, er wordt niet gediscrimneerd. Maar het blijft klote..
quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:35 schreef just me het volgende:
[..]
ach, mijn vader had een hersentumor, mijn moeder had er een, wat is eerlijk...
gewoon doorgaan en leven, dan moeten we maar doen
quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:24 schreef ToT het volgende:
Ik trek m'n Top toch terug en maak er een Flop van.
quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:16 schreef Sfeermaker het volgende:
Twee grote namen - kassa - zeker een top40 hit.
Maar waar is Beyoncé nu geblevenquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik kan hier met de beste wil van de wereld niet warm van worden.
Zal wel weer top worden dus
Uh,quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:03 schreef Spezza19 het volgende:
Wie zijn toch die mensen.... die dit soortkopen....
Die trok het niet meer en is naar huis gegaanquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:03 schreef MaryMouse het volgende:
Ook Coldplay - Hymn for the Weekend is inmiddels op de 22e positie van de Top40 gekomen.
Maar waar is Beyoncé nu gebleven
Viel mij gewoon op dat sommige nummers als ze in de tipparade staan een ft. xxx hebben, en zodra ze in de Top40 terecht gekomen zijn de xxx niet meer vermeld wordt. Laatst ook al met Anouk.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die trok het niet meer en is naar huis gegaan
Ik ken ook geen 15-jarigen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:06 schreef Spezza19 het volgende:
Op mijn werk kunnen ze Coldplay ook niet waarderen
Echt, wie koopt dit dan?
Ik ken niemand die dit koopt
Tsja.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:00 schreef MaryMouse het volgende:
Inmiddels twee weken in de Top40 en op de 16e plaats aangekomen:
Rihanna ft. Drake – Work
[..]
quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:07 schreef MaryMouse het volgende:
Lil' Kleine ft. Ronnie Flex – Niet omdat het moet heeft de tipparade overgeslagen en staat na 2 weken al op de 3e plaats
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:07 schreef MaryMouse het volgende:
Lil' Kleine ft. Ronnie Flex – Niet omdat het moet heeft de tipparade overgeslagen en staat na 2 weken al op de 3e plaats
[ afbeelding ]
Het zal wel aan ons liggen, maar dit is echt onbegrijpelijk. Of het zegt meer over de huidige jeugd dan wij denken.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:07 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Noop, die bespaar ik julliequote:Op woensdag 2 maart 2016 20:10 schreef Spezza19 het volgende:
Komt deze held ook nog voorbij?
Justin Bieber viert verjaardag in de sneeuw
[ afbeelding ]
Ik vrees het laatste.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het zal wel aan ons liggen, maar dit is echt onbegrijpelijk. Of het zegt meer over de huidige jeugd dan wij denken.
Ik heb nog wel Lil' Kleine in de aanbiedingquote:
In verhouding is Justin Bieber dan de nieuwe David Bowiequote:Op woensdag 2 maart 2016 20:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb nog wel Lil' Kleine in de aanbieding
Ja, doe ff normaal hey... 2 keer die bak ellende?quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:13 schreef MaryMouse het volgende:
Lil' Kleine ft. Ronnie Flex – 1, 2, 3 heeft de tipparade overgeslagen en is op de 6e plek van de Top40 binnen gekomen![]()
[ afbeelding ]
Erger dan dit gaat het inderdaad niet wordenquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het scheelt dat het er nu alleen nog maar op vooruit kan gaan.
Ellendequote:Op woensdag 2 maart 2016 20:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, doe ff normaal hey... 2 keer die bak ellende?
dat kan ook nietquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Erger dan dit gaat het inderdaad niet worden
quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ohh wacht, nu herken ik dat wicht ..
* knokkels trekt de top in
quote:
Tja, 38e plek.... zal wel een gekocht plek zijnquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:16 schreef MaryMouse het volgende:
Tiësto & Oliver Heldens ft. Natalie La Rose – The Right Song is deze week op de 38e positie de Top40 binnen gekomen
[..]
[..]
Ik zei tegen de fysio..... schiet eens op, anders mis ik top of flop.quote:
Je hebt het hoogtepunt gemist!quote:
En die keek je vervolgens onbegrijpelijk aan?quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zei tegen de fysio..... schiet eens op, anders mis ik top of flop.![]()
Timing heet datquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zei tegen de fysio..... schiet eens op, anders mis ik top of flop.![]()
Die begreep meteen wat ik bedoelde.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En die keek je vervolgens onbegrijpelijk aan?
Tot 2 maal toe lil kleine en ronnie flexquote:
Ze zijn daar nu ook ingetunedquote:
"Zijn we er tóch weer ingetuind!"quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Zijn we er tóch weer ingetuind!"
Mag ik dan muten als beloning?quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:19 schreef MaryMouse het volgende:
Emma Bale ft. Milow – Fortune Cookie
Lucky2Bastard was de gelukkige die als enige voorspelde dat deze zou floppen
quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tot 2 maal toe lil kleine en ronnie flex
Voor straf moet je dit de hele nacht aanhoren.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mag ik dan muten als beloning?
Ja hoorquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit gaat nog wel
na Lil Kleine is alles goed
dwarsliggerquote:
quote:
Nee. Mark my words en read my lips.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je hebt het over het volgende nummer?
Sia ken je niet?quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Beetje de mix tussen Jah Wobble, ABBA en Freek de Jonge.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sia ken je niet?
Heb je de afgelopen jaren onder een steen gelegen of zo?
Was dat geen zware druk?quote:
Alleen die naam al......quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
Simon Keizer - Verdwalen
[ afbeelding ]
Gaat Simon zonder Nick de Top40 halen of niet?
Nee, dit wordt het niet.... Ik vind dat rapachtige... echt niet tof...quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
Simon Keizer - Verdwalen
[ afbeelding ]
Gaat Simon zonder Nick de Top40 halen of niet?
Rap????quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, dit wordt het niet.... Ik vind dat rapachtige... echt niet tof...
quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hier kunnen ze het beste toiletpapier van laten drukken.
Rap achtige ja....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |