hoera!quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:12 schreef just me het volgende:
[..]
net mijn tomatensoep te lang laten opstaan, spitter, spetter
Eet smakelijkquote:
Hey gaaf!quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:04 schreef just me het volgende:
Zo, mezelf verwend
[ afbeelding ]
liggende boekenkast voor boven op de gang
Jep, vond 'm wel stoer eigenlijkquote:
die is leuk zeg!quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:04 schreef just me het volgende:
Zo, mezelf verwend
[ afbeelding ]
Nicequote:Op woensdag 2 maart 2016 14:04 schreef just me het volgende:
Zo, mezelf verwend
[ afbeelding ]
Sterkte en adem blijven halen...quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:26 schreef just me het volgende:
En dan krijg je opeens heel heel naar bericht dan denk je fuck it... het is gvd niet eerlijk...
oud-collega, lieve collega, jonge vent, vader van kleine kindjes, hersentumor....
* just me gaat frisse neus halen
quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:26 schreef just me het volgende:
En dan krijg je opeens heel heel naar bericht dan denk je fuck it... het is gvd niet eerlijk...
oud-collega, lieve collega, jonge vent, vader van kleine kindjes, hersentumor....
heb net ook aangifte gedaan, ik krijg ¤88 terugquote:Op woensdag 2 maart 2016 14:18 schreef just me het volgende:
Ik ben goed bezig om mijn vrije dag
Ook met de belastingdingen....
quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:26 schreef just me het volgende:
Oeh deze is mooiquote:Op woensdag 2 maart 2016 14:04 schreef just me het volgende:
Zo, mezelf verwend
[ afbeelding ]
Of wel eerlijk, iedereen kan het krijgen, er wordt niet gediscrimneerd. Maar het blijft klote..quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:26 schreef just me het volgende:
ach, mijn vader had een hersentumor, mijn moeder had er een, wat is eerlijk...quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Of wel eerlijk, iedereen kan het krijgen, er wordt niet gediscrimneerd. Maar het blijft klote..
quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:35 schreef just me het volgende:
[..]
ach, mijn vader had een hersentumor, mijn moeder had er een, wat is eerlijk...
gewoon doorgaan en leven, dan moeten we maar doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |