hoera!quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:12 schreef just me het volgende:
[..]
net mijn tomatensoep te lang laten opstaan, spitter, spetter
Eet smakelijkquote:
Hey gaaf!quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:04 schreef just me het volgende:
Zo, mezelf verwend
[ afbeelding ]
liggende boekenkast voor boven op de gang
Jep, vond 'm wel stoer eigenlijkquote:
die is leuk zeg!quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:04 schreef just me het volgende:
Zo, mezelf verwend
[ afbeelding ]
Nicequote:Op woensdag 2 maart 2016 14:04 schreef just me het volgende:
Zo, mezelf verwend
[ afbeelding ]
Sterkte en adem blijven halen...quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:26 schreef just me het volgende:
En dan krijg je opeens heel heel naar bericht dan denk je fuck it... het is gvd niet eerlijk...
oud-collega, lieve collega, jonge vent, vader van kleine kindjes, hersentumor....
* just me gaat frisse neus halen
quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:26 schreef just me het volgende:
En dan krijg je opeens heel heel naar bericht dan denk je fuck it... het is gvd niet eerlijk...
oud-collega, lieve collega, jonge vent, vader van kleine kindjes, hersentumor....
heb net ook aangifte gedaan, ik krijg ¤88 terugquote:Op woensdag 2 maart 2016 14:18 schreef just me het volgende:
Ik ben goed bezig om mijn vrije dag
Ook met de belastingdingen....
quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:26 schreef just me het volgende:
Oeh deze is mooiquote:Op woensdag 2 maart 2016 14:04 schreef just me het volgende:
Zo, mezelf verwend
[ afbeelding ]
Of wel eerlijk, iedereen kan het krijgen, er wordt niet gediscrimneerd. Maar het blijft klote..quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:26 schreef just me het volgende:
ach, mijn vader had een hersentumor, mijn moeder had er een, wat is eerlijk...quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Of wel eerlijk, iedereen kan het krijgen, er wordt niet gediscrimneerd. Maar het blijft klote..
quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:35 schreef just me het volgende:
[..]
ach, mijn vader had een hersentumor, mijn moeder had er een, wat is eerlijk...
gewoon doorgaan en leven, dan moeten we maar doen
quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:24 schreef ToT het volgende:
Ik trek m'n Top toch terug en maak er een Flop van.
quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:16 schreef Sfeermaker het volgende:
Twee grote namen - kassa - zeker een top40 hit.
Maar waar is Beyoncé nu geblevenquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik kan hier met de beste wil van de wereld niet warm van worden.
Zal wel weer top worden dus
Uh,quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:03 schreef Spezza19 het volgende:
Wie zijn toch die mensen.... die dit soortkopen....
Die trok het niet meer en is naar huis gegaanquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:03 schreef MaryMouse het volgende:
Ook Coldplay - Hymn for the Weekend is inmiddels op de 22e positie van de Top40 gekomen.
Maar waar is Beyoncé nu gebleven
Viel mij gewoon op dat sommige nummers als ze in de tipparade staan een ft. xxx hebben, en zodra ze in de Top40 terecht gekomen zijn de xxx niet meer vermeld wordt. Laatst ook al met Anouk.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die trok het niet meer en is naar huis gegaan
Ik ken ook geen 15-jarigen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:06 schreef Spezza19 het volgende:
Op mijn werk kunnen ze Coldplay ook niet waarderen
Echt, wie koopt dit dan?
Ik ken niemand die dit koopt
Tsja.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:00 schreef MaryMouse het volgende:
Inmiddels twee weken in de Top40 en op de 16e plaats aangekomen:
Rihanna ft. Drake – Work
[..]
quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:07 schreef MaryMouse het volgende:
Lil' Kleine ft. Ronnie Flex – Niet omdat het moet heeft de tipparade overgeslagen en staat na 2 weken al op de 3e plaats
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:07 schreef MaryMouse het volgende:
Lil' Kleine ft. Ronnie Flex – Niet omdat het moet heeft de tipparade overgeslagen en staat na 2 weken al op de 3e plaats
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |