Het zal wel aan ons liggen, maar dit is echt onbegrijpelijk. Of het zegt meer over de huidige jeugd dan wij denken.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:07 schreef MaryMouse het volgende:
Lil' Kleine ft. Ronnie Flex – Niet omdat het moet heeft de tipparade overgeslagen en staat na 2 weken al op de 3e plaats
[ afbeelding ]
Noop, die bespaar ik julliequote:Op woensdag 2 maart 2016 20:10 schreef Spezza19 het volgende:
Komt deze held ook nog voorbij?
Justin Bieber viert verjaardag in de sneeuw
[ afbeelding ]
Ik vrees het laatste.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het zal wel aan ons liggen, maar dit is echt onbegrijpelijk. Of het zegt meer over de huidige jeugd dan wij denken.
Ik heb nog wel Lil' Kleine in de aanbiedingquote:
In verhouding is Justin Bieber dan de nieuwe David Bowiequote:Op woensdag 2 maart 2016 20:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb nog wel Lil' Kleine in de aanbieding
Ja, doe ff normaal hey... 2 keer die bak ellende?quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:13 schreef MaryMouse het volgende:
Lil' Kleine ft. Ronnie Flex – 1, 2, 3 heeft de tipparade overgeslagen en is op de 6e plek van de Top40 binnen gekomen![]()
[ afbeelding ]
Erger dan dit gaat het inderdaad niet wordenquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het scheelt dat het er nu alleen nog maar op vooruit kan gaan.
Ellendequote:Op woensdag 2 maart 2016 20:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, doe ff normaal hey... 2 keer die bak ellende?
dat kan ook nietquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Erger dan dit gaat het inderdaad niet worden
quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ohh wacht, nu herken ik dat wicht ..
* knokkels trekt de top in
quote:
Tja, 38e plek.... zal wel een gekocht plek zijnquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:16 schreef MaryMouse het volgende:
Tiësto & Oliver Heldens ft. Natalie La Rose – The Right Song is deze week op de 38e positie de Top40 binnen gekomen
[..]
[..]
Ik zei tegen de fysio..... schiet eens op, anders mis ik top of flop.quote:
Je hebt het hoogtepunt gemist!quote:
En die keek je vervolgens onbegrijpelijk aan?quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zei tegen de fysio..... schiet eens op, anders mis ik top of flop.![]()
Timing heet datquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zei tegen de fysio..... schiet eens op, anders mis ik top of flop.![]()
Die begreep meteen wat ik bedoelde.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En die keek je vervolgens onbegrijpelijk aan?
Tot 2 maal toe lil kleine en ronnie flexquote:
Ze zijn daar nu ook ingetunedquote:
"Zijn we er tóch weer ingetuind!"quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Zijn we er tóch weer ingetuind!"
Mag ik dan muten als beloning?quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:19 schreef MaryMouse het volgende:
Emma Bale ft. Milow – Fortune Cookie
Lucky2Bastard was de gelukkige die als enige voorspelde dat deze zou floppen
quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tot 2 maal toe lil kleine en ronnie flex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |