SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
het is echt een poepnummerquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat ik hem na vanavond niet meer hoef te draaien
Die tekst ook, subliem tochquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat ik hem na vanavond niet meer hoef te draaien
en sms-en is zo 2000quote:
quote:
garnalenpeller mag ookquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:16 schreef ToT het volgende:
Dat deze "zanger" maar snel een baan als burgerflipper bij de Mc Donalds mag krijgen!
Proestquote:
quote:
Slaap ze Broertjequote:Op woensdag 20 januari 2016 20:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Muis kort maar krachtig bedankt![]()
Ik ga richting bed
Awww hee later man!quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ga richting bed
Daardoor moest ik ook proesten van het lachenquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:17 schreef ToT het volgende:
[..]Doet me meteen denken aan die reclame van vroeger van die vrouw met die zenuwtic, waar op het laatst die schepen er aan komen!
Niet helemaal lekkerquote:
he je ook hurintreders?quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:17 schreef ToT het volgende:
[..]Doet me meteen denken aan die reclame van vroeger van die vrouw met die zenuwtic, waar op het laatst die schepen er aan komen!
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:17 schreef MaryMouse het volgende:
Hé Karzai, vind je dit nummer nog steeds een flop?
Slaapze broertjequote:Op woensdag 20 januari 2016 20:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ga richting bed
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ga richting bed
slaap lekkerquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ga richting bed
Jij moet eerst je stoomgemaal aanzetten om je computer aan te zetten johquote:
ja toch wel ik ga dit niet draaienquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:17 schreef MaryMouse het volgende:
Hé Karzai, vind je dit nummer nog steeds een flop?
Mijn PC is high end.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij moet eerst je stoomgemaal aanzetten om je computer aan te zetten joh
Ik ook niet. Maar daar gaat het niet om. Het gaat erom wat je denkt dat de plaat gaat doen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja toch wel ik ga dit niet draaien
Consequentquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja toch wel ik ga dit niet draaien
Tenzij ik het spelletje al die tijd verkeerd heb begrepen, klopt dat idd, ja!quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar daar gaat het niet om. Het gaat erom wat je denkt dat de plaat gaat doen.
Toch?
reanimeren geen optie ?quote:
vast nieuwer dan de mijnequote:Op woensdag 20 januari 2016 20:22 schreef Karzai het volgende:
ik ga maar niet vertellen wat voor mobiel ik nog gebruik
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:22 schreef Karzai het volgende:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:22 schreef MaryMouse het volgende:
En we gaan zo weer los met:
[ afbeelding ]
Dus geef bij de volgende nummers aan of jij het een Top of een Flop vindt
Een Bosch?quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:22 schreef Karzai het volgende:
Flopquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:23 schreef MaryMouse het volgende:
Ronnie Flex – Wij zijn altijd
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:24 schreef MaryMouse het volgende:
Spezza denkt dat dit een Top gaat worden
Ik ben ook bang voor het laatstequote:Op woensdag 20 januari 2016 20:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Flop
Maar dit wordt inderdaad vast helaas een top
Ik denk dat weinigen maar naar de tekst zullen luisteren.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:25 schreef Karzai het volgende:
oke even concentreren, flop te moeilijk voor de jeugd allemaal problemen
Maar, maar, maar het leven is heel erg moeilijk hoor voor de jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:25 schreef Karzai het volgende:
oke even concentreren, flop te moeilijk voor de jeugd allemaal problemen
Mehh, flopquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
Claudia de Breij ft. Wylon – Mis je Zo graag
[ afbeelding ]
Spezza hoort hier ongehoord al een Top in
Twijfel....dat ene zeiknummer wat ze gejat had, was ook goed aangesla.....FLOP!!!! Jezus wat een stem heeft die vent!!!!quote:
Waylonquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Twijfel....dat ene zeiknummer wat ze gejat had, was ook goed aangesla.....FLOP!!!! Jezus wat een stem heeft die vent!!!!
van de week was ze ergens live, het was verschrikkelijkquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh mijn hemel, ze kan niet zingen, gewoon echt niet
echt een top flopnummerquote:
Het is Waylon, kom op.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Twijfel....dat ene zeiknummer wat ze gejat had, was ook goed aangesla.....FLOP!!!! Jezus wat een stem heeft die vent!!!!
Ik zou ze onterven.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn zusje en schoonzusje zijn fan van Claudia
Dat nummer waar ze bekend mee is geworden, vond ik echt zwaar over de top. Het irriteerde me gewoon!quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
Birdy – Keeping Your Head Up
[ afbeelding ]
Spezza, ziet Birdy Floppen
Dat magquote:
Goed hèquote:
True!quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
En dit kind moet echt ophouden, het is wederom waardeloos gejank
Uhoh, dit wordt ruzie, Symphquote:
Je moet zeggen wat je denkt dat het wordt. Niet wat je eigen mening is.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alles flop vinden is ook zo lullig.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee hoor, ik ben gewoon de baas en heb altijd gelijk
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee hoor, ik ben gewoon de baas en heb altijd gelijk
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
Tiësto & Tony Junior – Get Down (Extended Mix)
[ afbeelding ]
Spezza wist duidelijk niet waar hij een Top of een flop voor gaf
Yes, Spezza, hier zeg je top
Ik denk wel topquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
Tiësto & Tony Junior – Get Down (Extended Mix)
[ afbeelding ]
Spezza wist duidelijk niet waar hij een Top of een flop voor gaf
Yes, Spezza, hier zeg je top
Nou ja, behalve die ene keer op de A2. Maar dat was geoorloofd.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ruzie maken over muziek??
Nooit, nimmer, jamais
Jawel hoor, heb ik gisteravond gedaanquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:33 schreef spijkerbroek het volgende:
Serieus, Muis, kan je nou écht niks fatsoenlijks draaien?
Dat is lastig want mijn mening bepaalt hoe ik denk of omgekeerd.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Je moet zeggen wat je denkt dat het wordt. Niet wat je eigen mening is.
Want die is in mijn geval ook niet bepaald positief.
ze neemt ons mee in de hit parade begrijp dat danquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:33 schreef spijkerbroek het volgende:
Serieus, Muis, kan je nou écht niks fatsoenlijks draaien?
Oh.. gemistquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jawel hoor, heb ik gisteravond gedaan
Tiesto is duidelijk op zijn retourquote:
Dit zal live vast goed aanslaan, maar voor thuis en onderweg?quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tiesto is duidelijk op zijn retour
Tssssss, gemiste kansquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh.. gemist![]()
Toen stond ik naar een uitbrandende auto te kijken.
elke week een retourtje ibizaquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tiesto is duidelijk op zijn retour
Ik heb het nog niet aangeduft om de clubmix te beluisterenquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit zal live vast goed aanslaan, maar voor thuis en onderweg?
Ah!quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet aangeduft om de clubmix te beluisteren
Ik heb een keer 20 vluchten geboekt voor zo'n wannabe dj die dat deed.quote:
oehquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:38 schreef Dj_Vout het volgende:
Vol verwachting naar de Voute muziekjes.
Er is een verschil tussen Vout en Slechtquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik draai tot nu toe niets anders
Ik vond het al zo prettig. Zelfs dat nummer van Tiësto was een welkome toevoeging aan zijn standaard repertoire.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik draai tot nu toe niets anders
Ow, is dat zo?quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen Vout en Slecht![]()
Ja ik ben ook weer wat minder enthousiast als zonet; initiële blijdschap dat dat kutnummer van net voorbij was, maar dit wordt wel een top.quote:
Toch vind ik Get Down niet echt prettig in het gehoorquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vond het al zo prettig. Zelfs dat nummer van Tiësto was een welkome toevoeging aan zijn standaard repertoire.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen Vout en Slecht![]()
Dat is zo ja.quote:
quote:
Die hoor ik ook al vaak. En toch erg fijn!quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
Jonas Blue ft. Dakota – Fast Car
[ afbeelding ]
Spezza zegt Flop
Flopquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
Jonas Blue ft. Dakota – Fast Car
[ afbeelding ]
Spezza zegt Flop
Joh, ik draai nu de nummers die over 20 jaar bij Oud van Vout gedraaid gaan wordenquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Joh, ik draai nu de nummers die over 20 jaar bij Oud van Vout gedraaid gaan worden
En als ze dan het originel horen, is het meteen zo van: "Meh, ik vind die BEKENDERE toch wel mooier hoor!"quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hele generatie die opgroeit met het idee dat deze cover het origineel is
Als je het helemaal los zou zien van het origineel, en de tekst weer los ziet van de zang, ligt het wel aardig in het gehoor.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
Zo slecht vind ik dit nummer nog niet eens
OK, die uitdaging ga ik aanquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:42 schreef ToT het volgende:
[..]
En als ze dan het originel horen, is het meteen zo van: "Meh, ik vind die BEKENDERE toch wel mooier hoor!"
En dan liegen ze niet eens. Deze zal voor hun bekender zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:42 schreef ToT het volgende:
[..]
En als ze dan het originel horen, is het meteen zo van: "Meh, ik vind die BEKENDERE toch wel mooier hoor!"
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:41 schreef ToT het volgende:
Jezus alle emotie is echt WEG uit dit nummer!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, die uitdaging ga ik aan
Ik maak een cover show met alleen maar originelen waarvan jij waarschijnlijk niet eens wist dat de cover niet het origineel was
[..]
Ik maak een cover show met alleen maar originelen waarvan jij waarschijnlijk niet eens wist dat de cover niet het origineel was
Eigenlijk is het gewoon beter dan het origineel. Net zoals The Man Who Sold The World van Nirvana. Nu ze beiden dood zijn is het eerlijk vergelijken.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
Zo slecht vind ik dit nummer nog niet eens
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:43 schreef Melting het volgende:
[..]
En dan liegen ze niet eens. Deze zal voor hun bekender zijn.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tracy Chapman - Fast Car vs Jonas Blue Feat. Dakota
Ja, doe doe doequote:Op woensdag 20 januari 2016 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oeh nice!quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Beiden vind ik niet beter, maar anders en op zich zelf gewoon ook zeker geen slechtere nummers dan het origineel.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon beter dan het origineel. Net zoals The Man Who Sold The World van Nirvana. Nu ze beiden dood zijn is het eerlijk vergelijken.
[..]
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Shawn Mendes en Autotune.. dat kan niet anders dan top worden
*huil zachtjes*
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Chipmunkgeluid samen met een zingende berggeit, dit wordt een megahit, ik voel het
ach jongen tochquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Shawn Mendes en Autotune.. dat kan niet anders dan top worden
*huil zachtjes*
Ik zie er niets in, maar met als die Justin Bieber nummers waar ik niets in zie zal dit ook wel een top zijn ja haha.quote:
Dan lacht er ten minste nog íémand!quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
Hé wat is dit toch een zalig uurtje lachen voor mij. Jullie opmerkingen zijn tranen waard
Ga je er van huilen?quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
Hé wat is dit toch een zalig uurtje lachen voor mij. Jullie opmerkingen zijn tranen waard
Lachen is gezondquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
Alleen lachen doet pijn op dit momentquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan lacht er ten minste nog íémand!
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Chipmunkgeluid samen met een zingende berggeit, dit wordt een megahit, ik voel het
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:47 schreef just me het volgende:
I know what you did last summer...
slettebak
De knieën gaan al langzaam richting borst...quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en bij het volgende nummer ga je in foetus-houding liggen?
Ik zit ook al op wat pit te wachten...quote:
iets opgepitcht was wel beter geweest jaquote:
in de Tiesto/Afrojack remix misschienquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:49 schreef Symphonic het volgende:
de autotune brandt zowat door en de pitchknop is stuk..
maar dit wordt een dikke vette hit
Dan volg je het toch niet meer als je faded bent.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
iets opgepitcht was wel beter geweest ja
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
Broederliefde ft. Kalibwoy ft. Sbmg – Alaka
[ afbeelding ]
Spezza zegt Top
quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zeg ook top, het klinkt net als al die andere bagger
quote:
Vroeguhquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Een wereld zonder autotune, zou wat zijn
Nee hoor, broederliefdequote:
waar zijn de chimeids danquote:
morgen op schoolquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:53 schreef ToT het volgende:
Ja allaka abracadabra! 2 vingers in de lucht!
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:54 schreef knokkels het volgende:
Oh, ik hoorde er eentje..
Hmmmmm....... nee, toch autotune
Die Robin Schultz lijkt op mijn bovenbuurmanquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
Robin Schulz ft. J.U.D.G.E. – Show me love
[ afbeelding ]
Spezza: en een flop graag
SURPRISE!!quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die Robin Schultz lijkt op mijn bovenbuurman
hij heeft het kapsel van Vanilla Icequote:Op woensdag 20 januari 2016 20:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die Robin Schultz lijkt op mijn bovenbuurman
Weet Vanilla Ice dat?quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij heeft het kapsel van Vanilla Ice
Ik ken die clipquote:
Robin Schultz kan gewoon zeggen dat hij dat kapsel eerder had, en vooral niet zijn kapsel gemodeleerd heeft naar Vanilla Ice.quote:
Stefan gaat zo draaienquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Er moet dringend iets goeds gedraaid worden. Ik krijg ontwenningsverschijnselen.
Te hoog, deze drukquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
En dat was weer het marteluurtje
Tot over twee weken
Je komt tussendoor toch nog wel langs?quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
Tot over twee weken
Alles na een uur top of flop klinkt als muziek in de orenquote:
gelukkig duurde het niet al te langquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
Tot over twee weken
Lloret de Mar heeft mij zoveel Spaanse woorden geleerd.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
En Stefan is On Air - in het Spaans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |