En als ze dan het originel horen, is het meteen zo van: "Meh, ik vind die BEKENDERE toch wel mooier hoor!"quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hele generatie die opgroeit met het idee dat deze cover het origineel is
Als je het helemaal los zou zien van het origineel, en de tekst weer los ziet van de zang, ligt het wel aardig in het gehoor.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
Zo slecht vind ik dit nummer nog niet eens
OK, die uitdaging ga ik aanquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:42 schreef ToT het volgende:
[..]
En als ze dan het originel horen, is het meteen zo van: "Meh, ik vind die BEKENDERE toch wel mooier hoor!"
En dan liegen ze niet eens. Deze zal voor hun bekender zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:42 schreef ToT het volgende:
[..]
En als ze dan het originel horen, is het meteen zo van: "Meh, ik vind die BEKENDERE toch wel mooier hoor!"
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:41 schreef ToT het volgende:
Jezus alle emotie is echt WEG uit dit nummer!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, die uitdaging ga ik aan
Ik maak een cover show met alleen maar originelen waarvan jij waarschijnlijk niet eens wist dat de cover niet het origineel was
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik maak een cover show met alleen maar originelen waarvan jij waarschijnlijk niet eens wist dat de cover niet het origineel was
Eigenlijk is het gewoon beter dan het origineel. Net zoals The Man Who Sold The World van Nirvana. Nu ze beiden dood zijn is het eerlijk vergelijken.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
Zo slecht vind ik dit nummer nog niet eens
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:43 schreef Melting het volgende:
[..]
En dan liegen ze niet eens. Deze zal voor hun bekender zijn.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tracy Chapman - Fast Car vs Jonas Blue Feat. Dakota
Ja, doe doe doequote:Op woensdag 20 januari 2016 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oeh nice!quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Beiden vind ik niet beter, maar anders en op zich zelf gewoon ook zeker geen slechtere nummers dan het origineel.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon beter dan het origineel. Net zoals The Man Who Sold The World van Nirvana. Nu ze beiden dood zijn is het eerlijk vergelijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |