quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, die uitdaging ga ik aan
Ik maak een cover show met alleen maar originelen waarvan jij waarschijnlijk niet eens wist dat de cover niet het origineel was
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Shawn Mendes en Autotune.. dat kan niet anders dan top worden
*huil zachtjes*
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Chipmunkgeluid samen met een zingende berggeit, dit wordt een megahit, ik voel het
ach jongen tochquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Shawn Mendes en Autotune.. dat kan niet anders dan top worden
*huil zachtjes*
Ik zie er niets in, maar met als die Justin Bieber nummers waar ik niets in zie zal dit ook wel een top zijn ja haha.quote:
Dan lacht er ten minste nog íémand!quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
Hé wat is dit toch een zalig uurtje lachen voor mij. Jullie opmerkingen zijn tranen waard
Ga je er van huilen?quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
Hé wat is dit toch een zalig uurtje lachen voor mij. Jullie opmerkingen zijn tranen waard
Lachen is gezondquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
Alleen lachen doet pijn op dit momentquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan lacht er ten minste nog íémand!
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Chipmunkgeluid samen met een zingende berggeit, dit wordt een megahit, ik voel het
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:47 schreef just me het volgende:
I know what you did last summer...
slettebak
De knieën gaan al langzaam richting borst...quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en bij het volgende nummer ga je in foetus-houding liggen?
Ik zit ook al op wat pit te wachten...quote:
iets opgepitcht was wel beter geweest jaquote:
in de Tiesto/Afrojack remix misschienquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:49 schreef Symphonic het volgende:
de autotune brandt zowat door en de pitchknop is stuk..
maar dit wordt een dikke vette hit
Dan volg je het toch niet meer als je faded bent.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
iets opgepitcht was wel beter geweest ja
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
Broederliefde ft. Kalibwoy ft. Sbmg – Alaka
[ afbeelding ]
Spezza zegt Top
quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zeg ook top, het klinkt net als al die andere bagger
quote:
Vroeguhquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Een wereld zonder autotune, zou wat zijn
Nee hoor, broederliefdequote:
waar zijn de chimeids danquote:
morgen op schoolquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:53 schreef ToT het volgende:
Ja allaka abracadabra! 2 vingers in de lucht!
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:54 schreef knokkels het volgende:
Oh, ik hoorde er eentje..
Hmmmmm....... nee, toch autotune
Die Robin Schultz lijkt op mijn bovenbuurmanquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
Robin Schulz ft. J.U.D.G.E. – Show me love
[ afbeelding ]
Spezza: en een flop graag
SURPRISE!!quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die Robin Schultz lijkt op mijn bovenbuurman
hij heeft het kapsel van Vanilla Icequote:Op woensdag 20 januari 2016 20:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die Robin Schultz lijkt op mijn bovenbuurman
Weet Vanilla Ice dat?quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij heeft het kapsel van Vanilla Ice
Ik ken die clipquote:
Robin Schultz kan gewoon zeggen dat hij dat kapsel eerder had, en vooral niet zijn kapsel gemodeleerd heeft naar Vanilla Ice.quote:
Stefan gaat zo draaienquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Er moet dringend iets goeds gedraaid worden. Ik krijg ontwenningsverschijnselen.
Te hoog, deze drukquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
En dat was weer het marteluurtje
Tot over twee weken
Je komt tussendoor toch nog wel langs?quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
Tot over twee weken
Alles na een uur top of flop klinkt als muziek in de orenquote:
gelukkig duurde het niet al te langquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
Tot over twee weken
Lloret de Mar heeft mij zoveel Spaanse woorden geleerd.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
En Stefan is On Air - in het Spaans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |