quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, die uitdaging ga ik aan
Ik maak een cover show met alleen maar originelen waarvan jij waarschijnlijk niet eens wist dat de cover niet het origineel was
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Shawn Mendes en Autotune.. dat kan niet anders dan top worden
*huil zachtjes*
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Chipmunkgeluid samen met een zingende berggeit, dit wordt een megahit, ik voel het
ach jongen tochquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Shawn Mendes en Autotune.. dat kan niet anders dan top worden
*huil zachtjes*
Ik zie er niets in, maar met als die Justin Bieber nummers waar ik niets in zie zal dit ook wel een top zijn ja haha.quote:
Dan lacht er ten minste nog íémand!quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
Hé wat is dit toch een zalig uurtje lachen voor mij. Jullie opmerkingen zijn tranen waard
Ga je er van huilen?quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
Hé wat is dit toch een zalig uurtje lachen voor mij. Jullie opmerkingen zijn tranen waard
Lachen is gezondquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
Alleen lachen doet pijn op dit momentquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan lacht er ten minste nog íémand!
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Chipmunkgeluid samen met een zingende berggeit, dit wordt een megahit, ik voel het
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:47 schreef just me het volgende:
I know what you did last summer...
slettebak
De knieën gaan al langzaam richting borst...quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en bij het volgende nummer ga je in foetus-houding liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |