Ik ben ook bang voor het laatstequote:Op woensdag 20 januari 2016 20:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Flop
Maar dit wordt inderdaad vast helaas een top
Ik denk dat weinigen maar naar de tekst zullen luisteren.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:25 schreef Karzai het volgende:
oke even concentreren, flop te moeilijk voor de jeugd allemaal problemen
Maar, maar, maar het leven is heel erg moeilijk hoor voor de jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:25 schreef Karzai het volgende:
oke even concentreren, flop te moeilijk voor de jeugd allemaal problemen
Mehh, flopquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
Claudia de Breij ft. Wylon – Mis je Zo graag
[ afbeelding ]
Spezza hoort hier ongehoord al een Top in
Twijfel....dat ene zeiknummer wat ze gejat had, was ook goed aangesla.....FLOP!!!! Jezus wat een stem heeft die vent!!!!quote:
Waylonquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Twijfel....dat ene zeiknummer wat ze gejat had, was ook goed aangesla.....FLOP!!!! Jezus wat een stem heeft die vent!!!!
van de week was ze ergens live, het was verschrikkelijkquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh mijn hemel, ze kan niet zingen, gewoon echt niet
echt een top flopnummerquote:
Het is Waylon, kom op.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Twijfel....dat ene zeiknummer wat ze gejat had, was ook goed aangesla.....FLOP!!!! Jezus wat een stem heeft die vent!!!!
Ik zou ze onterven.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn zusje en schoonzusje zijn fan van Claudia
Dat nummer waar ze bekend mee is geworden, vond ik echt zwaar over de top. Het irriteerde me gewoon!quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
Birdy – Keeping Your Head Up
[ afbeelding ]
Spezza, ziet Birdy Floppen
Dat magquote:
Goed hèquote:
True!quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
En dit kind moet echt ophouden, het is wederom waardeloos gejank
Uhoh, dit wordt ruzie, Symphquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |