Er is een verschil tussen Vout en Slechtquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik draai tot nu toe niets anders
Ik vond het al zo prettig. Zelfs dat nummer van Tiësto was een welkome toevoeging aan zijn standaard repertoire.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik draai tot nu toe niets anders
Ow, is dat zo?quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen Vout en Slecht![]()
Ja ik ben ook weer wat minder enthousiast als zonet; initiële blijdschap dat dat kutnummer van net voorbij was, maar dit wordt wel een top.quote:
Toch vind ik Get Down niet echt prettig in het gehoorquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vond het al zo prettig. Zelfs dat nummer van Tiësto was een welkome toevoeging aan zijn standaard repertoire.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen Vout en Slecht![]()
Dat is zo ja.quote:
quote:
Die hoor ik ook al vaak. En toch erg fijn!quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
Jonas Blue ft. Dakota – Fast Car
[ afbeelding ]
Spezza zegt Flop
Flopquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
Jonas Blue ft. Dakota – Fast Car
[ afbeelding ]
Spezza zegt Flop
Joh, ik draai nu de nummers die over 20 jaar bij Oud van Vout gedraaid gaan wordenquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Joh, ik draai nu de nummers die over 20 jaar bij Oud van Vout gedraaid gaan worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |