Volgens mij is de James Bay-hype wel een beetje over. Dit nummer heeft niks bijzonders, dus zet ik maar eens in op een FLOP. Ik kan niet steeds "top" gaan zeggen, namelijkquote:Op woensdag 27 april 2016 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
James Bay – Best Fake Smile
[ afbeelding ]
Komt James dit keer door een vals lachje in de Top40 of betekent dit juist zijn eerste flop?
Ook weer waar, ja!quote:Op woensdag 27 april 2016 20:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De vorige keren heeft je dat wel tot de 'overwinning' gebracht
Binnenkort. Ik heb nu zo'n mannetje in Den Helder die heel vaak speelt wat ik aanvraagquote:Op woensdag 27 april 2016 20:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
zorg jij nou eerst maar eens voor een DJ-account![]()
![]()
Dat was het vorige nummer jong.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmmmz, twijfels..... Ehm.... Nee, teveel van hetzelfde gejammer. Flop.
Ik heb ook mijn mensen daarvoor. Werkt primaquote:Op woensdag 27 april 2016 20:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Binnenkort. Ik heb nu zo'n mannetje in Den Helder die heel vaak speelt wat ik aanvraag
FLOP!quote:Op woensdag 27 april 2016 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
Era Istrefi – Bon Bon
[ afbeelding ]
Albanese BonBonnetjesof
?
Ik kende deze al, vreemd genoeg. Maar nee, die bonbon hoef ik niet te proeven hoor..quote:Op woensdag 27 april 2016 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
Era Istrefi – Bon Bon
[ afbeelding ]
Albanese BonBonnetjesof
?
Albanese bonbonnetjes zijn vast lekker, maar dit nummer is een stuk minder. Het grenst aan irritant. In dit genre is veel betere muziek voorhanden. Daarom dus een FLOP.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
Era Istrefi – Bon Bon
[ afbeelding ]
Albanese BonBonnetjesof
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |