Aan te laten sterken en stiekem meteen het laatste ook tussen neus en lippen door.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]probeer jij mij van mijn show af te leiden?
Of probeer je mij nu te verleiden?
quote:Op woensdag 27 april 2016 20:02 schreef GodmotherR49 het volgende:
dank je wel Vout
![]()
* GodmotherR49 verder gaat buurjongen ondersteunen in de strijd tegen de muur
quote:Op woensdag 27 april 2016 20:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Aan te laten sterken en stiekem meteen het laatste ook tussen neus en lippen door.
Ik stond met eentje ook alleen, toen ik iets Top noemde. Geen idee of die vandaag al aan de beurt is of dat het de volgende keer is. Ik weet niet eens meer om welk nummer het ging!quote:Op woensdag 27 april 2016 20:03 schreef MaryMouse het volgende:
Kygo ft. Kodaline – Raging
[..]
[..]
DDM stond alleen met haar flop, watertornado, just me, Knokkels, ToT en Lucky hoorden de Top
Da's alvast 1 in the pocket, ghèhehehe.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:03 schreef MaryMouse het volgende:
Kygo ft. Kodaline – Raging
[..]
[..]
DDM stond alleen met haar flop, watertornado, just me, Knokkels, ToT en Lucky hoorden de Top
quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Sja, ook hier hoor ik een topper in.
quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja hoor. Daar is ie weer. Het geheime ingredient voor een top. Het & teken
Helaas voor Lucky, Tailfox en Spezza. De ampersand was goed voor een flop en goed voor MadMaster, Melting en watertornadoquote:Op woensdag 30 maart 2016 20:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geef dat ding toch gewoon de naam die het verdient: ampersand.
Ik heb goed gescoord!quote:Op woensdag 27 april 2016 20:05 schreef MaryMouse het volgende:
GEFLOPT
Imany – Don’t be so shy (Filatov & Karas Remix)
Melting en just me. Lucky, Piet, Spijkerbroek, Symphonic en Broertje
Sigala ft. Imani & DJ Fresh – Say You Do
Say you DON'T zeiden Symph, Melting, Spijkerbroek en Broertje. Piet
Kygo & Labrinth – Fragile
[..]
[..]
[..]
[..]
Helaas voor Lucky, Tailfox en Spezza. De ampersand was goed voor een flop en goed voor MadMaster, Melting en watertornado
whehehquote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 20:18 schreef ToT het volgende:
Goddomme, ook weer met zo'n Kukident-slis.
Top!
De meningen waren verdeeld. ToT en Lucky hoorden wel de Top in de Kukident-slis. Knokkels in eerste instantie ook maar veranderder zijn stem naar Flop en versterkte daarmee het team van DDM, watertornado en just mequote:
Wie houdt de score bij?quote:Op woensdag 27 april 2016 20:05 schreef MaryMouse het volgende:
GEFLOPT
Imany – Don’t be so shy (Filatov & Karas Remix)
Melting en just me. Lucky, Piet, Spijkerbroek, Symphonic en Broertje
Sigala ft. Imani & DJ Fresh – Say You Do
Say you DON'T zeiden Symph, Melting, Spijkerbroek en Broertje. Piet
Kygo & Labrinth – Fragile
Helaas voor Lucky, Tailfox en Spezza. De ampersand was goed voor een flop en goed voor MadMaster, Melting en watertornado
quote:Op woensdag 27 april 2016 20:07 schreef MaryMouse het volgende:
Walking on cars – Speeding Cars
[..]
[..]
De meningen waren verdeeld. ToT en Lucky hoorden wel de Top in de Kukident-slis. Knokkels in eerste instantie ook maar veranderder zijn stem naar Flop en versterkte daarmee het team avn DDM, watertornado en just me
Eindscore komt zoquote:
quote:Op woensdag 27 april 2016 20:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
De meningen waren verdeeld. ToT en Lucky hoorden wel de Top in de Kukident-slis. Knokkels in eerste instantie ook maar veranderder zijn stem naar Flop en versterkte daarmee het team van DDM, watertornado en just me
En Piet, Knokkels en MadMaster hadden gelijkquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nog zo'n mislukte straatmuzikant, flop.
quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Een ft. en een &
Dat moet wel een top worden.
Ik denk dat we nu wel kunnen constateren dat een ft. en een & geen topper garanderen. Jammer voor Tailfox, Spezza, Lucky, Sfeermaker en Melting. MadMaster & just me & ToT lieten zich door de & niet imponeren en voorspelde de correct flop.quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:31 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]![]()
denk dat je gelijk hebt, toppertjuh deze
Noop, Riton kwam helemaal niet binnen dat hadden Tailfox, just me, Melting en Sfeermaker heel goed in de gaten. Watertornado, Lucky, ToT, MadMaster mogen zo weer in de herkansingquote:
wat was ik denkende? Was mijn koffie op ofzo?quote:Op woensdag 27 april 2016 20:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
De meningen waren verdeeld. ToT en Lucky hoorden wel de Top in de Kukident-slis. Knokkels in eerste instantie ook maar veranderder zijn stem naar Flop en versterkte daarmee het team van DDM, watertornado en just me
quote:Op woensdag 27 april 2016 20:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
wat was ik denkende? Was mijn koffie op ofzo?
quote:Op woensdag 27 april 2016 20:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
wat was ik denkende? Was mijn koffie op ofzo?
* knokkels kijkt verwilderd om zich heen op zoek naar de nieuwe batch koffiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |