Het schijnt ja.quote:
Ik neem bans sinds kort met een korreltje zout.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:56 schreef just me het volgende:
[..]
je weet dat daar niet over gesproken mag worden
So true, so true!quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:58 schreef just me het volgende:
[..]maar we zitten wel op fok!
een verrader slaapt nooit
Ik ben geen verrader, soms ben ik alleen onhandig als ik bezopen ben en de rapporteer knop zit naast de quoteknop tegenwoordigquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:58 schreef just me het volgende:
[..]maar we zitten wel op fok!
een verrader slaapt nooit
Ik zeg ook niet dat we hier verraders hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben geen verrader, soms ben ik alleen onhandig als ik bezopen ben en de tr knop zit naast de quoteknop tegenwoordig
quote:Op woensdag 13 april 2016 20:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Zegt me geen donder, maar het klinkt wel als hitmateriaal; Top dus.
ToT en Lucky hadden goede orenquote:Op woensdag 13 april 2016 20:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
een designer die een drukfout maakt, begint lekker.. maaar is het net niet ==>> Flop
En ik dan?quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:00 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat we hier verraders hebben
Kijk het binnenkort wel grondig na.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sorry MadMasterhet publiek dacht.........
[..]
MadMaster stond alleen met zijn flop. Melting, L2B, Knokkels, Annagh, just me, ToT, Elf en spijkerbroek gaan door het vuur
alleen als je heel erg Vout bentquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:00 schreef MaryMouse het volgende:
Desiigner - Panda
[..]
[..]
ToT en Lucky hadden goede oren. Knokkels, just me en DDM staarden zich blind op de drukfout
Het was ook een verkeerde postquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kijk het binnenkort wel grondig na.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Iedere week weer. Voor de rest is het nutteloos geworden om nog mee te doen.
[..]
[..]
Sorry MadMasterquote:Op woensdag 27 april 2016 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pink heeft wel wat leuke dingen gedaan, maar dit is het niet: Flop!
MadMaster stond alleen met zijn flop. Melting, L2B, Knokkels, Annagh, just me, ToT, Elf en spijkerbroek gaan door het vuurquote:
HoiHoiquote:
Omdat het kon?quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
waarom zette ik cannibal ox af voor het vorige nummer?
quote:
De hotelovernachting gaat naar watertornado, Spezza, Tailfox, ToT en just me. Het nachtje in de slaapzak in de buitenlucht naar Melting, MadMaster en Sfeermaker. Gezelligquote:Op woensdag 30 maart 2016 20:39 schreef Sfeermaker het volgende:
ohja, je king size bed flopt toch kei hard, Nielson
Je wist al dat Nielson zou komen?quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:07 schreef MaryMouse het volgende:
Nielson & Jiggy Djé – Hotelsuite
[..]
[..]
De hotelovernachting gaat naar watertornado, Spezza, Tailfox, ToT en just me. Het nachtje in de slaapzak in de buitenlucht naar Melting, MadMaster en Sfeermaker. Gezellig
Symph heeft er nu al spijt vanquote:
Yes!quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:07 schreef MaryMouse het volgende:
Nielson & Jiggy Djé – Hotelsuite
[..]
[..]
De hotelovernachting gaat naar watertornado, Spezza, Tailfox, ToT en just me. Het nachtje in de slaapzak in de buitenlucht naar Melting, MadMaster en Sfeermaker. Gezellig
de batterij van de laptop was leeg, dus moest even op zoek naar de opladerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |