Duurde ook een aantal jaren voor het mij lukte. De eerste 2 delen zijn me echt te kinderlijk, daarna wordt het wel wat beter hoewel ik het nog steeds niet echt volwassen films kan noemen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:46 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Harry Potter..... ik kan er niet naar kijken.
Na deel 1 had ik ook wel genoeg gezien...quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:46 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Harry Potter..... ik kan er niet naar kijken.
Ach het is best geinig, maar er zitten ZO ONTZETTEND veel dingen in die absoluut niet logisch zijn. Het meest debiele is dat ze een kettinkje hebben waarmee ze terug in de tijd kunnen gaan, maar die wordt alleen maar in 1 van de films gebruikt en dan in de eerste instantie ook alleen maar om extra lessen te kunnen volgen op die school.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na deel 1 had ik ook wel genoeg gezien...
Ik hou niet van dat soort fantasy films.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach het is best geinig, maar er zitten ZO ONTZETTEND veel dingen in die absoluut niet logisch zijn. Het meest debiele is dat ze een kettinkje hebben waarmee ze terug in de tijd kunnen gaan, maar die wordt alleen maar in 1 van de films gebruikt en dan in de eerste instantie ook alleen maar om extra lessen te kunnen volgen op die school.
Al die moorden en dergelijke? Meh, niet belangrijk.
Lord of the rings mij ook niet. Maar Star Wars zie ik graag.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hou niet van dat soort fantasy films.
Lord of the Rings en al die ruimte films kunnen me ook niet boeien...
Ja dan houdt het natuurlijk al wel op idd!quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hou niet van dat soort fantasy films.
Lord of the Rings en al die ruimte films kunnen me ook niet boeien...
Heb je die nieuwste al gezien?quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Lord of the rings mij ook niet. Maar Star Wars zie ik graag.
Uiteraard.....op de premiere dag.quote:
Ik ben wat dat betreft 'down to earth'...quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Lord of the rings mij ook niet. Maar Star Wars zie ik graag.
Wat een verrassing.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft 'down to earth'...
Ik zou ook niet alle titels op de juiste volgorde kunnen zetten en zeggen wat er allemaal in welke film gebeurt. Ja wel de grote lijnen ongeveer misschien.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:08 schreef Karzai het volgende:
ik kan die harry potters niet uit elkaar houden ze komen weleens op tv en dan probeer ik het maar denk steeds dat het dezelfde film is dan zap ik maar weer weg
Voor mij heel herkenbaar, ik heb ook niets met fantasy, dat is me gewoon te vaag, zoveel fantasie heb ik blijkbaar niet.quote:
Bij elke scene denk ik alleen maar 'Dat kan helemaal niet' of 'Wat een onzin'.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voor mij heel herkenbaar, ik heb ook niets met fantasy, dat is me gewoon te vaag, zoveel fantasie heb ik blijkbaar niet.
Mijn vader kon zich daar ook altijd aan ergeren of aan oorlogsfilms als er dingen niet correct waren!quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij elke scene denk ik alleen maar 'Dat kan helemaal niet' of 'Wat een onzin'.
Politieseries waarin met een revolver maar onbeperkt door blijft knallen zonder te herladen schrap ik ook van mijn kijklijst.
De film 'De Lift' kan ik ook niet zien.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:15 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn vader kon zich daar ook altijd aan ergeren of aan oorlogsfilms als er dingen niet correct waren!
en als je dat eenmaal gezien hebt....quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De film 'De Lift' kan ik ook niet zien.
Daarin zit een scene gefilmd in de auto en zie je een dialoog.
De volgorde van de beelden van de weg die ze volgen, klopt echter niet.
Dat is waarschijnlijk meerdere keren gefilmd en de beste shoots zijn gebruikt.
Alleen kloppen de achtergrondbeelden langs de weg daardoor chronologisch niet...
Ik kijk ook altijd zeer kritisch naar wat wel realistisch is en wat niet, ook met fantasy. Soms moet ik dat gewoon echt uitschakelen zoals met superheldenfilms, maar logische basics moeten wel kloppen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Politieseries waarin met een revolver maar onbeperkt door blijft knallen zonder te herladen schrap ik ook van mijn kijklijst.
Als ik al iets kijk...
Dat dus, ik krijg dan altijd het gevoel dat ik naar een of andere klucht zit te kijken.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik al iets kijk...
Antman...quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kijk ook altijd zeer kritisch naar wat wel realistisch is en wat niet, ook met fantasy. Soms moet ik dat gewoon echt uitschakelen zoals met superheldenfilms, maar logische basics moeten wel kloppen.
Zo heb je met Antman een scene waarin een pistool getrokken wordt zonder haan, en het volgende moment zie je dat mieren dat wapen saboteren door zich massaal achter de haan te proppen zodat-ie niet kan schieten.
I know. Ach ik vond het wel humor, maar ook weer die basics: hij krimpt tot een piepklein mannetje en het ene moment lijkt hij wel zijn oude massa/gewicht te hebben (door dingen te slopen en mensen te meppen), en op een ander moment vliegt hij doodleuk op de rug van een vliegende mier.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Antman...
Dat pistool boeit me al niet eens meer dan...
Dit in z'n geheel kan ik al niet bevatten...quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
I know. Ach ik vond het wel humor, maar ook weer die basics: hij krimpt tot een piepklein mannetje en het ene moment lijkt hij wel zijn oude massa/gewicht te hebben (door dingen te slopen en mensen te meppen), en op een ander moment vliegt hij doodleuk op de rug van een vliegende mier.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit in z'n geheel kan ik al niet bevatten...
Dag Lucky, jij mag mij gewoon muis noemen hoorquote:
ToTquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ToT
Je hebt het weer niet slecht gedaan, zeker niet slecht met Top of Flops voorspellen
Nou oké dan.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dag Lucky, jij mag mij gewoon muis noemen hoor
bij Top Gear deden ze of ze met de auto opweg waren naar Noorwegenquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kijk ook altijd zeer kritisch naar wat wel realistisch is en wat niet, ook met fantasy. Soms moet ik dat gewoon echt uitschakelen zoals met superheldenfilms, maar logische basics moeten wel kloppen.
Zo heb je met Antman een scene waarin een pistool getrokken wordt zonder haan, en het volgende moment zie je dat mieren dat wapen saboteren door zich massaal achter de haan te proppen zodat-ie niet kan schieten.
Maar ook dingen dat als iemand langs iemand heen sluipt zonder dat de ander het doorheeft, terwijl die echt HEEL duidelijk in het zichtveld komt enz.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij Top Gear deden ze of ze met de auto opweg waren naar Noorwegen
Rij dan tenminste in de juiste richting over de afsluitdijk
Ze reden van Friesland naar Noord-Holland om in Noorwegen te komen? Dat kan natuurlijk als ze richting Schiphol gingenquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij Top Gear deden ze of ze met de auto opweg waren naar Noorwegen
Rij dan tenminste in de juiste richting over de afsluitdijk
thanks!quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:44 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig schakelt in en heet Symphonic welkom terug.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:44 schreef Elfletterig het volgende:
'n avondquote:
was ie alwéér gebanned dan?quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:44 schreef Elfletterig het volgende:
je weet dat daar niet over gesproken mag wordenquote:
het is geen podcast.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:56 schreef just me het volgende:
[..]
je weet dat daar niet over gesproken mag worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |