Dit in z'n geheel kan ik al niet bevatten...quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
I know. Ach ik vond het wel humor, maar ook weer die basics: hij krimpt tot een piepklein mannetje en het ene moment lijkt hij wel zijn oude massa/gewicht te hebben (door dingen te slopen en mensen te meppen), en op een ander moment vliegt hij doodleuk op de rug van een vliegende mier.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit in z'n geheel kan ik al niet bevatten...
Dag Lucky, jij mag mij gewoon muis noemen hoorquote:
ToTquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ToT
Je hebt het weer niet slecht gedaan, zeker niet slecht met Top of Flops voorspellen
Nou oké dan.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dag Lucky, jij mag mij gewoon muis noemen hoor
bij Top Gear deden ze of ze met de auto opweg waren naar Noorwegenquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kijk ook altijd zeer kritisch naar wat wel realistisch is en wat niet, ook met fantasy. Soms moet ik dat gewoon echt uitschakelen zoals met superheldenfilms, maar logische basics moeten wel kloppen.
Zo heb je met Antman een scene waarin een pistool getrokken wordt zonder haan, en het volgende moment zie je dat mieren dat wapen saboteren door zich massaal achter de haan te proppen zodat-ie niet kan schieten.
Maar ook dingen dat als iemand langs iemand heen sluipt zonder dat de ander het doorheeft, terwijl die echt HEEL duidelijk in het zichtveld komt enz.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij Top Gear deden ze of ze met de auto opweg waren naar Noorwegen
Rij dan tenminste in de juiste richting over de afsluitdijk
Ze reden van Friesland naar Noord-Holland om in Noorwegen te komen? Dat kan natuurlijk als ze richting Schiphol gingenquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij Top Gear deden ze of ze met de auto opweg waren naar Noorwegen
Rij dan tenminste in de juiste richting over de afsluitdijk
thanks!quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:44 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig schakelt in en heet Symphonic welkom terug.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:44 schreef Elfletterig het volgende:
'n avondquote:
was ie alwéér gebanned dan?quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:44 schreef Elfletterig het volgende:
je weet dat daar niet over gesproken mag wordenquote:
het is geen podcast.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:56 schreef just me het volgende:
[..]
je weet dat daar niet over gesproken mag worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |