Leuke productie, maar het basismateriaal mist iets. Doet het vast leuk in de nachtclubs op Ibiza, maar een echte hit zie ik het niet worden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
Kungs vs Cookin’ on 3 burners – This Girl
[ afbeelding ]
Heeft Kungs genoeg aan 3 pitten om deze meid naar de Top40 te koken?
Klopt, voor onze oren mist er idd echt wel iets aan, maar voor de jonkies boeit dat niet zo. Het klinkt wel lekker geinig, dus top!quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Leuke productie, maar het basismateriaal mist iets. Doet het vast leuk in de nachtclubs op Ibiza, maar een echte hit zie ik het niet worden.
FLOP derhalve.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
Galantis – No Money
[ afbeelding ]
Wie durft er geld in te zetten opdat dit Zweedse Duo in de Top40 komt?
Nee hoor, dan geef ik toch de voorkeur aan toiletpapier.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
Galantis – No Money
[ afbeelding ]
Het mag de schoenen van Runaway (U&I) nog niet poetsen, maar een bescheiden hitje lijkt me zeker haalbaar.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
Galantis – No Money
[ afbeelding ]
Ik deel deze mening.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:29 schreef Symphonic het volgende:
Galantis wordt weer gepushed door 3 FM dus top
Runaway (U&I) is ook hun enige dikke vette nummer 1 hit hier geweestquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het mag de schoenen van Runaway (U&I) nog niet poetsen, maar een bescheiden hitje lijkt me zeker haalbaar.
TOP dus
Runaway (U&I) was een vroege ontdekking van mij. Weken eerder ontdekt dan de doorbraak tijdens Serious Request.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:29 schreef Symphonic het volgende:
Hele dag niet hoeven knikkebollen en nu begint het weer. Flop.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
Tom Odell – Magnetised
[ afbeelding ]
Singer/Songwriter Top of Flop?
Ze moeten toch een achtergrondmuziekje hebben voor alle promos die ze tot september maken.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:29 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hele dag niet hoeven knikkebollen en nu begint het weer. Flop.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Gooi ik er speciaal voor jou zo wat Armin in
Dat mag jijquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mag ik dat nog veranderen in enórme flop?
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mag ik dat nog veranderen in enórme flop?
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:34 schreef ToT het volgende:
Deze jankstem is onderhand wel zo uitgekauwd.
En de test.....
Zijn nieuwe tracks "Wrong Crowd" en "Constellations" zijn veel, veel beter dan deze single. Maar ik gun hem het succes. Het nummer klinkt ook best oké.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
Tom Odell – Magnetised
[ afbeelding ]
Singer/Songwriter Top of Flop?
Broertje toch.... wat een nare woorden gebruik je nu?quote:
ik heb al 3 keer gemute om painkillers af te kunnen luisteren.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt, dit is 1 van de weinige nummers waar ik echt de neiging bij krijg het te muten!
Toch even naar "Wrong Crowd" en "Constellations" gaan luisteren op Spotify, is mijn advies. Allebei echt prachtig mooie nummers.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:34 schreef ToT het volgende:
Deze jankstem is onderhand wel zo uitgekauwd.
En de test.....
Megahit? Gepushed?quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zijn nieuwe tracks "Wrong Crowd" en "Constellations" zijn veel, veel beter dan deze single. Maar ik gun hem het succes. Het nummer klinkt ook best oké.
TOP dus.
In tegenstelling tot wat hierboven over Galantis werd gezegd, wordt deze track wél door 3FM gepusht. Was een paar weken geleden 3FM Megahit.
Genoteerdquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toch even naar "Wrong Crowd" en "Constellations" gaan luisteren op Spotify, is mijn advies. Allebei echt prachtig mooie nummers.
Ik heb geen Spotify.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toch even naar "Wrong Crowd" en "Constellations" gaan luisteren op Spotify, is mijn advies. Allebei echt prachtig mooie nummers.
Nee, gaat 'm niet worden hoor. Flop.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:36 schreef MaryMouse het volgende:
Armin van Buuren ft. Bullysongs – Freefall
[ afbeelding ]
Maakt Armin een vrije val de Top40 in, of naar de vuilnisbak?
sorryquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Broertje toch.... wat een nare woorden gebruik je nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |