SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Eén van de betere nieuwe pop-/dance-tracks van de afgelopen weken. Moet zonder meer de Top 40 kunnen halen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:36 schreef MaryMouse het volgende:
Armin van Buuren ft. Bullysongs – Freefall
[ afbeelding ]
Maakt Armin een vrije val de Top40 in, of naar de vuilnisbak?
Sow, echt een nietszeggend nummer dit, ik had amper door dat er nog Top of Flop gezegd moest worden! _Oquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, gaat 'm niet worden hoor. Flop.
Doet het hier ook.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
Volgende keer ga ik met de beats luisteren, met de AKG klinken alle nummers als een monotone brij
*proest*quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eén van de betere nieuwe pop-/dance-tracks van de afgelopen weken. Moet zonder meer de Top 40 kunnen halen.
TOP andermaal.
Deze van R3hab of de vorige van Armin?quote:
* knokkels luistert deze even aandachtigquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
R3hab & Quintino – Freak
[ afbeelding ]
R3hab blijft stug doorgaan om in de Top40 te komen, gaat het met Freak lukken?
wil dus niet dan flopquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
R3hab & Quintino – Freak
[ afbeelding ]
Nee, voor mezelf omdat ik zo laat aan kom waggelenquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Deze van R3hab of de vorige van Armin?
Owquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, voor mezelf omdat ik zo laat aan kom waggelen
Dit hoor ik ze wel om de 20 minuten bij Slam FM draaien. Top.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
R3hab & Quintino – Freak
[ afbeelding ]
Thuisfluiterquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:41 schreef knokkels het volgende:
Ik vind deze wel lekker klinken, top.
Dat Quintino uit Den Helder komt weeg ik niet eens mee
Of ik had even beter op de tijd moeten lettenquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow
Had ik ook rooksignalen naar Den Helder moeten sturen dus
Ik kan niet eens fluitenquote:
Om je mentale stabiliteit te redden van deze muziek?quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:41 schreef Symphonic het volgende:
Waarom gaat de telefoon altijd tijdens deze show
Twijfelgevalletje. Ik heb al veel top gezegd, dus is de neiging groot om dan maar flop te zeggen. Echter: dat deed ik twee weken geleden ook en toen werd dat nummer toch een top.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
R3hab & Quintino – Freak
[ afbeelding ]
dat ging om freakquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dit zou wel een goede zomerhit kunnen zijn, jammer dat ze niet een maandje of twee hebben gewacht met de release. desalniettemin Top.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Je zou met jouw smaak toch beter moeten weten.
Wedden om... iets?
Omdat er een abonnementsuitbreiding die je niet MAG missen, neen.. niet KAN missen op u wacht, meneer Symph.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:41 schreef Symphonic het volgende:
Waarom gaat de telefoon altijd tijdens deze show
Rihanna. Nuff said.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
Calvin Harris & Rihanna – This is what you came for
[ afbeelding ]
De tweede single van Calvin en Rihanna, gaat ook deze de Top10 in stormen?
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Omdat er een abonnementsuitbreiding die je niet MAG missen, neen.. niet KAN missen op u wacht, meneer Symph.
Ja want dat wedden ging ook met die zak hout erg goedquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wedden om... iets?
Ze zal wel zwaar wegen dan.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:43 schreef ToT het volgende:
Alles wat Rihanna aanraakt verandert in goud, dus Top.
11, je zou echt beter even met je plas naar de dokter kunnen gaan hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Rihanna. Nuff said.
TOP.![]()
Of ik dat leuk of terecht vind, doet niet ter zake.
We zullen het ooit wetenquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit is de laatste keer ooit dat het nummer te horen is.Flop.
Want ze leest mee...?quote:
Ik heb dat nummer van Armin in mijn longlist geknikkerd, dus dan vind ik het minimaal aardig.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wedden om... iets?
Je weet het maar nooitquote:
Misschien ben je een beetje grieperig of zo?quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb dat nummer van Armin in mijn longlist geknikkerd, dus dan vind ik het minimaal aardig.
Alleen goud niet. Dat is namelijk al goud.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:43 schreef ToT het volgende:
Alles wat Rihanna aanraakt verandert in goud, dus Top.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alleen goud niet. Dat is namelijk al goud.
Mehh, ik hoorde hem eerder vandaag, vond hem wat tegenvallen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
Beyoncé – Hold Up
[ afbeelding ]
Megahit of Megaflop?
Ja okee, dat dan weer wel. Waar ken ik die sample ook weer van, Oh Encyclopedie Der Grote Muziekfeitjes?quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:47 schreef Symphonic het volgende:
Nooit gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar dit is top
Zelfde laken een pak. Ze staat met zo'n beetje haar hele album in de Engelse single Top 40. De hype rondom Beyoncé is zo groot dat dit middelmatige nummer gewoon weer een grote hit wordt. Het is immers Beyoncé.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
Beyoncé – Hold Up
[ afbeelding ]
Megahit of Megaflop?
we zullen zien wie gelijk krijgtquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja okee, dat dan weer wel. Waar ken ik die sample ook weer van, Oh Encyclopedie Der Grote Muziekfeitjes?
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Komt dit nummer nog op gang, of blijven we in schildpadmodus?
Lijkt er nu.........vals alarm!quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:48 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:
Rustig aan in de zomer johquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:48 schreef spijkerbroek het volgende:
En ze waren ooit zo schattig en leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |