SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Eén van de betere nieuwe pop-/dance-tracks van de afgelopen weken. Moet zonder meer de Top 40 kunnen halen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:36 schreef MaryMouse het volgende:
Armin van Buuren ft. Bullysongs – Freefall
[ afbeelding ]
Maakt Armin een vrije val de Top40 in, of naar de vuilnisbak?
Sow, echt een nietszeggend nummer dit, ik had amper door dat er nog Top of Flop gezegd moest worden! _Oquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, gaat 'm niet worden hoor. Flop.
Doet het hier ook.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
Volgende keer ga ik met de beats luisteren, met de AKG klinken alle nummers als een monotone brij
*proest*quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eén van de betere nieuwe pop-/dance-tracks van de afgelopen weken. Moet zonder meer de Top 40 kunnen halen.
TOP andermaal.
Deze van R3hab of de vorige van Armin?quote:
* knokkels luistert deze even aandachtigquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
R3hab & Quintino – Freak
[ afbeelding ]
R3hab blijft stug doorgaan om in de Top40 te komen, gaat het met Freak lukken?
wil dus niet dan flopquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
R3hab & Quintino – Freak
[ afbeelding ]
R3hab blijft stug doorgaan om in de Top40 te komen, gaat het met Freak lukken?
Nee, voor mezelf omdat ik zo laat aan kom waggelenquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Deze van R3hab of de vorige van Armin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |