Ik hoor vooral een nikszeggend deuntje, met generieke akkoorden en lyrics. Nu worden zulke nummers vaak hits, maar ik houd het toch op een FLOP.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
Gnash ft. Olivia O’Brien – I hate U, I love U
[ afbeelding ]
In Australië is dit nummer van Gnash al een dikke vette nummer 1 hit. Do we Hate it, or do we Love it?
idd herfst/wintermuziek, maar toch gok ik dat dit nog wel een hitje kan worden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat breng je in de herfst of winter uit. Naja, eigenlijk helemaal nooit.Flop.
Er is dit weekend nog kans op nachtvorstquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat breng je in de herfst of winter uit. Naja, eigenlijk helemaal nooit.Flop.
Daarom dus: Top!quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er is dit weekend nog kans op nachtvorst
U bent dwalende, broeder.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
idd herfst/wintermuziek, maar toch gok ik dat dit nog wel een hitje kan worden.
Ik ga je binnenkort gewoon een mp3 sturen van een onbekende R&B-act uit Finland, die in heel Scandinavië succesvol is. Of zoiets...quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Alsof ik OOIT O'Gene zou draaien, oh hell naw
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er is dit weekend nog kans op nachtvorst
Is ToT Brother Johnquote:
Niet bang zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:55 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Moeilijk ben toch bang voor een top
Voutje, bedanktquote:
ben ik welquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
En de laatste voor vanavond Top of Flop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |