dit kun je draaien om de overgang van Vout naar een nacht dj over te gaan.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
O’g3ne – Take the money and run
[ afbeelding ]
TjaFlop of Top?
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ze waren ooit zo schattig en leuk
tjeng tjengquote:
gaat het voor de rest lekker Symphquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ze waren ooit zo schattig en leuk
Als Beyonce of Rihanna dit had uitgebracht was het een top geworden. Maar het is een onbeduidend Nederlands trio. DJ's laten dit links liggen en het merendeel van het luisterpubliek ook.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
O’g3ne – Take the money and run
[ afbeelding ]
TjaFlop of Top?
Ik mag niet liegen van Meltingquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:50 schreef spijkerbroek het volgende:
man man man...
"A profit seeking entity has released this?"
Flop.
Alsof ik OOIT O'Gene zou draaien, oh hell nawquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
dit kun je draaien om de overgang van Vout naar een nacht dj over te gaan.
De stem van Rihanna vind ik ook beter bij het nummer passen dan die drie krijslijstersquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als Beyonce of Rihanna dit had uitgebracht was het een top geworden. Maar het is een onbeduidend Nederlands trio. DJ's laten dit links liggen en het merendeel van het luisterpubliek ook.
FLOP dus.
Dat breng je in de herfst of winter uit. Naja, eigenlijk helemaal nooit.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
Gnash ft. Olivia O’Brien – I hate U, I love U
[ afbeelding ]
In Australië is dit nummer van Gnash al een dikke vette nummer 1 hit. Do we Hate it, or do we Love it?
Ah inderdaadquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:53 schreef Symphonic het volgende:
beetje spinn off van Nate Ruess en Pink
Ik hoor vooral een nikszeggend deuntje, met generieke akkoorden en lyrics. Nu worden zulke nummers vaak hits, maar ik houd het toch op een FLOP.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
Gnash ft. Olivia O’Brien – I hate U, I love U
[ afbeelding ]
In Australië is dit nummer van Gnash al een dikke vette nummer 1 hit. Do we Hate it, or do we Love it?
idd herfst/wintermuziek, maar toch gok ik dat dit nog wel een hitje kan worden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat breng je in de herfst of winter uit. Naja, eigenlijk helemaal nooit.Flop.
Er is dit weekend nog kans op nachtvorstquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat breng je in de herfst of winter uit. Naja, eigenlijk helemaal nooit.Flop.
Daarom dus: Top!quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er is dit weekend nog kans op nachtvorst
U bent dwalende, broeder.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
idd herfst/wintermuziek, maar toch gok ik dat dit nog wel een hitje kan worden.
Ik ga je binnenkort gewoon een mp3 sturen van een onbekende R&B-act uit Finland, die in heel Scandinavië succesvol is. Of zoiets...quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Alsof ik OOIT O'Gene zou draaien, oh hell naw
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er is dit weekend nog kans op nachtvorst
Is ToT Brother Johnquote:
Niet bang zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:55 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Moeilijk ben toch bang voor een top
Voutje, bedanktquote:
ben ik welquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
En de laatste voor vanavond Top of Flop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |